Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 27.11.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.10.2008

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Atingerea celor mai inalte standarde

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Beneficii: Transport asigurat dupa ora 23 .

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Turism / Hotel staff, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2020 - prezent

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: food and beverage manager

01.01.2019 - 31.01.2020

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: director restaurant

01.10.2018 - 31.01.2019

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: supervisor

Responsabilitati:

Asigurarea practicilor de ospitalitate conform liniilor directoare și standardelor tuturor departamentelor.
Ajutarea managerilor de restaurant in activitatile specifice, inclusiv asigurarea asistenței de supraveghere a produselor servite.
Asigurarea curățeniei și igienizării zonei restaurantului conform standardului de securitate și igienizare.
Asistență privind asigurarea calitatea produselor și a satisfacției oaspeților în restaurant

01.04.2018 - 31.10.2018

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: asistent manager

01.03.2017 - 31.03.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: director vanzari

01.12.2016 - 31.03.2017

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: director restaurant

01.10.2013 - 31.12.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: food & beverage director

Responsabilitati:

Organizeaza, coordoneaza si verifica functionarea barurilor si restaurantui din subordine, respectiv promovarea acestora in conformitate cu cerintele legale de reglementare a procedurilor interne, elaboreaza si inplementeaza politicile privind sanatatea si siguranta alimentara.

13.06.2013 - 01.10.2013

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: commis salle/ chef de rang

01.12.2012 - 30.06.2013

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: restaurant supervisor

10.04.2010 - 15.09.2010

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: restaurant manager catering

Responsabilitati:

Controlarea si evaluarea permanenta a rezultatelor inregistrate si eficientizarea acestora;
Stabilirea prioritatilor si gestionarea corecta a resurselor;

Realizari:

Stabilirea obiectivelor clare si planuri de actiune;
Formarea si mentinerea echipei de lucru;
Diviziunea muncii,autoritate,responsabilitate si disciplina;

07.04.2010 - 01.10.2012

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: supervisor bqt / sef restaurant

01.11.2008 - 30.11.2009

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: banqueting supervisor

Responsabilitati:

Supervizarea echipei de banchete/restaurant si asigurarea evenimentelor de tip breakfast,lunch,dinner dar si conferinta,nunta sau botez.
Preluarea Event-Order.ului(Function Sheet) de la departamentul de Vanzari cat si comunicarea absolut tuturor detaliilor si celorlalte departamente(ex:Front Desk,kitchen,Pastry) in privinta Eventului ce urma sa se desfasoare.
Preluarea mail.urilor din baza de date a departamentului de Banqueting,pregatirea lor cat si cele de tip Last Minute sau Rewised.
Intocmirea notelor de comanda pentru food and beverage cat si a consumabilelor.
Pastrarea si ingrijirea salilor,a birourilor ce apartin hotelului.
Stabilirea unor intalniri cu diversi clienti pentru imbunatatirea si preluarea informatiilor acestora cu privire la evenimentul ce urma sa se desfasoare in prealabil.
Tinerea in contact cu departamentele de House Kiping si Tehnic pentru pastrarea cat mai impecabila a hotelului.
Principala realizare a fost de a pastra mereu clientii si standardele hotelului;
Prima realizare in cadrul companiei a fost contribuirea la traininguri si intelegerea cu adevarat al fenomenului de Standard operation de catre angajatii din departament;
Lucian Gheorghies -Ex F&B Director
Elena Santos - Banquet Manager
Bogdan Badea -Assist F&B Manager
Raluca Saftoiu - HR Manager
Pachet salarial motivant .
Bonusuri lunare .

01.07.2008 - 15.10.2008

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: supervisor

Responsabilitati:

Supervizarea echipei si gestionarea food&beverage-lui

Realizari:

Mentinerea clientilor fideli si satisfacerea cerintelor acestora intr-o maniera cat mai profesionala posibil;
Controlarea si evaluarea permanenta a rezultatelor inregistrate si eficientizarea acestora;

01.06.2006 - 30.06.2008

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: waiter banqueting/ bartender

Responsabilitati:

Mentinerea Standardelor de Marca ce au fost concepute pentru ca oaspetii sa poata beneficia de un nivel de servicii consecvent si de prima clasa.
Comunicarea si definirea prin munca in echipa.
Intampinarea oaspetilor si indrumarea lor catre lumea de dincolo de usile rotative,lumea Hilton.
Andrei State - Manager F&B
Beneficiile pe care le-am avut in cadrul companiei au fost asigurarea unei mese si transportul gratuit de la hotel catre casa dupa ora 23.

10.03.2003 - 01.05.2005

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: bartender,waiter

Responsabilitati:

Intampinarea clientilor si preluarea comnzilor.
Preluarea solicitarilor si oferirea unei alternative adecvate si satisfacatoare pentru oaspete.

studii

 

Facultati:

2016 - 2016 Masterat: Inspector Resurse Umane la Asociatia Centrul pentru Formare Profesionala si Dezvoltare Regionala din Bucuresti. Competente Profesionale dobandite:
1. Planificarea activitatilor
2. Comunicarea cu angajatii
3. Aplicarea prevederilor legale referitoare la securitatea si sanatatea in munca si in situatiile de urgenta
4. Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului
5. Organizarea recrutarii personalului
6. Intocmirea statului de plata pentru personalul angajat

Facultati in straiatate

* 6 luni de studiu in Franta - Fac de limbi straine si sport

Premii

Certificari
May 2015 - Jun 2015: Certificat de Perfectionare in Comunicarea si Dezvolatrea Personala

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close