Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.03.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:21.08.2003

obiectiv

 

Sunt o persoana dornica sa evolueze si sa acumuleze in permanenta cunostinte si competente noi, ma adaptez usor la tehnologii noi si sunt dornica sa eficientizez intotdeauna procesele pentru a obtine rezultate mai bune. Ma pricep sa incheg si sa mentin o echipa de lucru, am in acest sens destul de multa experienta in managementul echipelor lucrand ca serviciu extern cu departamentele proprii ale clientilor. Sunt responsabila si imi asum ceea ce fac, raportandu-ma intotdeauna la legislatie si posibilele consecinte negative ale unor actiuni sau inregistrari. Imi doresc in primul rand un job care sa propuna in permanenta provocari, astfel incat sa nu intervina rutina si care sa imi asigure posibilitatea dezvoltarii si cresterii profesionale.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Recunoasterea realizarilor

Tip job: Part time, Full time

Oras de lucru: Bucuresti, Cluj-Napoca, Turda

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2018 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: fondator si administrator site

Responsabilitati:

Proiect personal - platforma si catalog online pentru prestatori de servicii si profesii liberale.

01.12.2014 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: manager financiar

Responsabilitati:

Indeplinirea functiei de Manager financiar - serviciu extern pentru SC LERMOTOR SRL, SC LER UTILAJ SRL, SC JO GLOBAL SRL, SC PANSIPROD DISTRIBUTILE SRL.
Responsabilităţi:
1.Resurse Umane (REVISAL, pontaje, salarii, fluturaşi, concedii, declaraţii, pm şi psi, medicina muncii, fişe post, recrutare şi selecţie, conflicte de muncă/litigii, anchete disciplinare etc.
2.Juridic (întocmire/negociere contracte comerciale, obţinere avize şiautorizaţii, concilieri, notificări, somaţii etc). Gestionare contracte clienti/furnizori (redactare, studiere, evidenta valabilitate, mediere litigi pentru evitarea ajungerii acestora in instanta, intocmire formalitati in relatia cu firme in insolventa, etc)
3.Sistemul de Management al Calităţii - ISO 9001:2008 - audit intern, reprezentarea firmei la auditurile externe, certificate conformitate produs, rapoarte neconformitate, acţiuni preventive/corective, etc)
4.Financiar - Inchidere venituri-cheltuieli, decont tva si depunere declaratii,raportari ANAF, ITM, Statistica si INTRASTAT, contabilitate primara, evidenţă furnizori, evidenţă clienţi (fise de cont/solduri) şi relaţia cu aceştia. Relatia cu companiile de leasing, banca raportări linie de credit, linii motorină (OMV, Rompetrol, MOL). Deconturi(casă). Verificare devize,evidenta stocuri, fişe de magazie. Compensări (circuite de compensare şi realizarea compensărilor la IMI)
5. Administrativ - Evidenţă RCA, CASCO, Tahograf, Licenţă Transport, necesar consumabile birou si personal, asigurarea functionarii optime a tutiror departamentelor.
Corespondenţă,negociere subcontractori(preţ, contract), combustibili, programare revizii DMM, maşini şi utilaje, calcul consum motorină
6. Operaţional - Operare în aplicaţia de urmărire prin GPS şi sonde - generare rapoarte,
Recomandari - Olga Zdrenghea - Director General
La cerere direct de la conducerea companiilor mai sus mentionate.

01.10.2009 - 30.11.2014

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: sef serviciu administrativ

Responsabilitati:

Responsabilităţi:
1.Resurse Umane (REVISAL, pontaje, salarii, fluturaşi, concedii, declaraţii, pm şi psi, medicina muncii, fişe post, recrutare şi selecţie, conflicte de muncă/litigii, anchete disciplinare etc.
2.Juridic (întocmire/negociere contracte comerciale, obţinere avize şiautorizaţii, concilieri, notificări, somaţii etc)
3.Sistemul de Management al Calităţii - ISO 9001:2008 - audit intern, reprezentarea firmei la auditurile externe, certificate conformitate produs, rapoarte neconformitate, acţiuni preventive/corective, etc)
4.Financiar - Evidenţă furnizori, evidenţă clienţi (fise de cont/solduri) şi relaţia cu aceştia. Relatia cu companiile de leasing, banca raportări linie de credit, linii motorină (OMV, Rompetrol, MOL). Deconturi(casă). Verificare devize,evidenta stocuri, fişe de magazie. Compensări (circuite de compensare şi realizarea compensărilor la IMI)
5. Administrativ - Evidenţă RCA, CASCO, Tahograf, Licenţă Transport.
Corespondenţă,negociere subcontractori(preţ, contract), combustibili.
, programare revizii DMM, maşini şi utilaje, calcul consum motorină
6. Operaţional - Operare în aplicaţia de urmărire prin GPS şi sonde - generare rapoarte, interpretare.
Recomandari - RĂZVAN MOLDOVEAN- DIRECTOR ECONOMIC

01.02.2009 - 31.10.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: office manager

Responsabilitati:

1.Financiar - Evidenţă furnizori, evidenţă clienţi (fişe de cont/solduri) şi relaţia cu aceştia. Relaţia cu companiile de leasing, bancă raportări linie de credit, linii motorină (Lukoil). Deconturi(casă). Verificare devize,evidenţă stocuri, fişe de magazie. Compensări (circuite de compensare şi realizarea compensărilor la IMI).Rapoarte lunare financiare si de productie. Efectuarea plăţilor prin sistemul on-line banking după graficul stabilit de conducere.
2.Resurse Umane (REVISAL, pontaje, salarii, fluturaşi, concedii, declaraţii, pm şi psi, medicina muncii, fişe post, recrutare şi selecţie, conflicte de muncă/litigii, anchete disciplinare etc.
3. Administrativ - Evidenţă RCA, CASCO,Impozite şi taxe locale.
Corespondenţă,negociere subcontractori(preţ, contract), combustibili.
, programare revizii DMM, maşini şi utilaje, calcul consum motorină.
4.Sistemul de Management al Calităţii - ISO 9001:2000 - audit intern, reprezentarea firmei la auditurile externe, rapoarte neconformitate, acţiuni preventive/corective, etc
Realizari:
2 audituri externe pe Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2000 de la Hidroconstrucţia .
Obţinerea unei linii de credit.
Eşalonarea fără penalizări a datoriilor către furnizori in condiţiile de criză economică şi relaţionarea cu aceştia.
Recomandari - Ion Galben - Director General

01.05.2006 - 14.08.2008

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: administrator restaurant

Responsabilitati:

Restaurant deţinut în locaţie de gestiune.

01.02.2005 - 31.05.2006

Departament: achizitii

Titlu Job: organizator evenimente

Responsabilitati:

Procesarea de oferte de la contactul cu furnizorul pana la produsul final catre client
Extinderea portofoliului de clienti
Intretinerea relatiilor cu clientii existenti
Organizare participare grupuri la conferinţe/congrese, rezervări hotel incoming şi outgoing, transferuri, închiriere maşini, însoţire grupuri la diversele evenimente organizate
Recomandari - Claudia Badiu-Director General

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Managementul Resurselor Umane la Universitatea Bogdan Voda din Cluj Napoca. Urmeaza sa sustin disertatia.
2008 - 2011 Facultate: la din Brasov.

Premii

Conferinte
Mar 2019 - Mar 2019: Cluj Tax Advisors Seminar

Dec 2018 - Dec 2018: Bucuresti Tax Advisors Seminar

Mar 2017 - Mar 2017: Confluența dintre dreptul fiscal și dreptul penal:Evaziunea fiscală

May 2016 - May 2016: Cluj Tax Forum

Certificari
Mar 2019 - Mar 2019: Curs Manager de Proiect

Mar 2019 - Mar 2019: Curs Expert Accesare Fonduri Europene

Jan 2016 - Jun 2016: Curs Tehnician in Hotelarie
Curs autorizat de Tehnician in Hotelarie
Mar 2010 - May 2010: Inspector Resurse Umane
Curs autorizat de Inspector Resurse Umane
Traininguri
Dec 2018 - Dec 2018: Curs Adope Photoshop

Nov 2018 - Nov 2018: Curs Facebook Ads si Google Ads

Oct 2017 - Oct 2017: Clauza Constanzo, posibile aplicatii

Calificari
Nov 2011: Auditor Intern Managementul Calitatii conf. ISO 9001:2008

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)

spaniolă(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close