de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.03.1985

Permis conducere:  Cat.A, Data obtinerii:06.08.2003

obiectiv

 

Dobandirea, punerea in practica si dezvoltarea continua a cunostintelor, abilitatilor si competentelor profesionale, asigurate prin mediul de lucru care sa favorizeze preluarea etapizata de responsabilitati cu grad crescut de complexitate.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Dezvoltarea profesionala perpetua asigurata de lucrul intr-o echipa de oameni profesionisti.

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Resurse umane / Psihologie, Protectia mediului, Traduceri, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2016 - 31.03.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: fixed assets senior accountant

Responsabilitati:

- Being member of France transition team to relocate accounting activities to Bucharest
- Document standard business processes
- Verify required documentation received from client in order to proceed with fixed assets bookkeeping
- Perform fixed assets related transactions as per IFRS and LGAAP requirements: asset creation and change, asset clearing account, depreciation run, capitalization, retirement by sale or by scrapping, stock-taking, fiscal year change and year-end closing activities, balance carry-forward, asset transfer
- Verify assigned account balances at month end
- Liaise with other departments in order to obtain all the necessary information for fixed assets processing

01.12.2011 - 30.09.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: accountant

Responsabilitati:

- Inregistrare facturi:
facturi de furnizori
achizitii cu avans platit
proforme
cheltuieli inregistrate in avans
facturi intercompany (interoffice) disbursement si recharge
facturi third parties
facturi de parcare emise catre avocati
- Inregistrare avansuri de salariu
- Inregistrare avansuri de trezorerie in lei si in valuta
- Inregistrare deconturi de cheltuieli in lei si in valuta
- Inregistrare casa in lei si in valuta
- Alimentare casierie in lei si in valuta
- Efectuare de plati, schimburi valutare, transferuri bancare intre entitatile firmei
- Reconciliere bancara la sf lunii, reconcilierea conturilor, rulare fisa furnizor
- Emitere de rapoarte de cheltuieli solicitate de managerii de departamente
- Intocmire decont de TVA si declaratia recapitulativa 390 VIES

01.04.2010 - 31.05.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist in gestiune economica

Responsabilitati:

Responsabilitatile aferente postului ocupat in cadrul companiei Wipro Technologies SRL :

- verificarea corectitudinii, din punct de vedere fiscal, a facturilor inainte de a fi inregistrate
- pregatirea facturilor si a extraselor bancare in vederea inregistrarii contabile
- pregatirea transferurilor bancare
- reconcilierea de plati pentru a asigura situatia financiara corecta
- mentinerea relatiei cu furnizorii pentru a sustine buna desfasurare a procesului de plati
- pregatirea documentelor necesare inventarului anual in concordanta cu inregistrarile financiar contabile
- mentinerea evidentei avansurilor acordate pentru delegatie precum si urmarirea justificarii lor la termenele stabilite prin lege
- verificarea acuratetii si legalitatii documentelor justificative anexate deconturilor de cheltuieli
- pregatirea documentelor necesare spre a fi trimise catre A.N.A.F
Ca urmare a nivelului redus de independenta alocat pozitiei, activitatea zilnica s-a limitat la asigurarea inregistrarii contabile a documentelor financiar contabile primite de la furnizori si banca in timp util si in mod corespunzator, prin trimiterea acestora persoanei responsabile in acest scop.

Aceasta turnura sub care s-au prezentat lucrurile mi-a oferit posibilitatea de a imi indrepta atentia, efortul si concentrarea spre o alta sfera de activitate, indirect legata de domeniul contabilitatii.

Astfel am condus cu succes sesiunea de training pentru noii angajati ai companiei, cu privire la prezentarea aspectelor financiar contabile.
Radu Bondoc,

avand pozitia de director financiar in cadrul activitatii profesionale pe care am desfasurat-o .

- Adina Andriescu
- Anca Petrosanu,

acestea fiind colege de echipa in cadrul departamentului financiar contabil.

Beneficiile oferite de compania Wipro Technologies SRL :

- bonuri de masa
- asigurare medicala
- bonus de Craciun
- dental plan
- plan oftalmologic
- decontarea activitatilor sportive, gradinita sau after-school

01.10.2009 - 30.04.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: analist servicii client

Responsabilitati:

Responsabilitatile aferente pozitiei ocupate in cadrul WNS Global Services SRL :

- verificarea corectitudinii facturilor inainte de a fi inregistrate
- inregistrarea acestora in sistemul contabil
- crearea de furnizori in sistemul financiar
- asistenta in cazul inchiderii de luna cu privire la documentele care au stat la baza inregistrarii contabile
- mentinerea relatiei cu furnizorii in vederea reconcilierii de plati

- Andra Trifanescu
- Alina Nancu
- Ioana Romanescu,

primele doua persoane mentionate fiind colege de echipa, iar cea de-a treia fiind manager al proiectului din care am facut parte si sub indrumarea careia mi-am desfasurat activitatea profesionala in cadrul companiei WNS Global Services SRL.
Beneficiile oferite de compania WNS Global Services SRL :

- bonuri de masa
- asigurare medicala
- abonament WorldClass

01.06.2008 - 31.10.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: functionar economic

Responsabilitati:

Responsabilitatile aferente pozitiei ocupate in cadrul companiei Accenture Services SRL :

1) Am facut parte, initial, din echipa de procesare :

- verificarea corectitudinii facturilor inainte de a fi inregistrate
- inregistrarea acestora in sistemul contabil
- crearea de furnizori in sistemul financiar
- actualizarea rapoartelor care evidentiaza corelatia dintre facturile inregistrate si extrasele de cont
- comunicarea cu supervisor-ul pentru indeplinirea la timp a sarcinilor si responsabilitatilor altor colegi preluate de catre mine, dupa finalizarea propriilor atributii si prioritati

2) Ulterior am facut parte din echipa AP Query :

- comunicarea cu furnizorii si clientul privind modalitatea de procesare si de plata a facturilor emise
- solutionarea a diferite cereri primite din partea furnizorilor, a clientului, a colegilor de echipa
- luarea de masuri necesare pentru reducerea greselilor contabile
- asistenta oferita in procesul de plati
Apreciez ca principalele realizari in cadrul firmei Accenture sunt performanta pe plan profesional foarte buna si recunoscuta de manager si evaluarea foarte buna primita din partea clientului la sfarsitul anului fiscal, tinand cont de dificultatea proiectului pentru care am lucrat.

Eforturile mele sporite de a concentra toate informatiile primite atat din partea furnizorilor cu care lucram, cat si din partea clientului, in materiale cu accesibilitate tuturor colegilor au condus la reducerea substantiala a greselilor contabile, la reducerea numarului de plati duble efectuate ca urmare a neidentificarii documentelor contabile primite , au condus la realizarea de plati in timp util ca urmare a identificarii tipului de documente primite, la reducerea numarului de plangeri din partea clientului, si, nu in ultimul rand, la crearea si imbunatatirea continua a relatiei si atitudinii profesioniste fata de client.


- Cosmin Toea, avand functia de supervisor al activitatii profesionale pe care am desfasurat-o in cadrul companiei Accenture Services SRL

- Carmen Moldoveanu
- Felicia Margineanu
- Cristina Grama
- Roxana Bragau,

acestea fiind colege in cadrul echipei de AP din care am facut parte si din cadrul echipelor de AR si GL cu care am interactionat.
Beneficiile oferite pentru pozitia ocupata in cadrul companiei Accenture Services SRL :

- bonuri de masa
- asigurare medicala
- decontarea abonamentului de transport

studii

 

Facultati:

2004-2008 - A.S.E. Bucuresti, specializarea E.A.M. (Economia Agroalimentara si a Mediului)
2000-2004 - Liceul "Tudor Vianu", Giurgiu.

Activitati extracurriculare

Spirit organizational puternic; dornica de a invata; responsabila; sarguincioasa; serioasa; muncitoare
Suport pentru membrii echipei la cerere; capabila sa respect termenele limita stabilite si sa prioritizez sarcinile de lucru in mod eficient in scopul finalizarii lor
Atitudine orientata spre rezultate, spre actiune
Buna cunoastere a aplicatiei Citibank (versiunea atat in limba engleza, cat si in limba franceza)

Premii

- "Customer care" training
- "First things first" training
- "Management accounting" training

- seminar de analiza financiara
- seminar de taxe

- Sep 2005-Mai 2006 - curs de integrare europeana "Jean Monet"
- Mai 2006 - premiul al II lea la Sesiunea de Comunicari Stiintifice pentru proiectul "Management, abilitati de comunicare in afaceri"
- Iun 2006 - curs de turism
- Ian 2006-Sep 2006 - curs de limba franceza la Institutul Francez, Bucuresti





Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close