Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.03.1969

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.08.2001

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2019 - prezent

Departament: management

Titlu Job: financial manager

Responsabilitati:

• Implementarea și dezvoltarea instrumentelor de control financiar, control operațional și control al vânzărilor, bugetare, prognoză și creare de analize financiare
• Pregătirea planuri, rapoarte în timp util și exacte, prognoze și analize financiare pentru nevoile interne și externe ale companiei
• Coordonez pregătirea și execuția bugetului, planurile financiare, analiza costurilor, investigarea abaterilor dintre rezultatele efective și buget
• Atingerea obiectivelor operaționale de contabilitate prin contribuția informațiilor și recomandărilor contabile exacte și detaliate la planurile și revizuirile strategice, evitarea provocărilor legale, aplicarea reglementărilor contabile, recomandarea procedurilor noi
• Coordonez activitățile lunare, trimestriale și anuale de închidere și analizează situațiile financiare trimestriale, semestriale și anuale, inclusiv relația cu auditorii legali externi
• Analiza diferitele tipuri de rapoarte pentru toate problemele legate de contabilitate (extras lunar Profit / Pierdere, active fixe, capital de lucru, elemente din bilanț, numerar / datorie, împrumuturi și bănci, creanțe, plătibile) lunar pentru fiecare sucursala
• Suport Directorul General în interpretarea politicii contabile, în analiza operațiunilor curente, investițiilor de capital, recomandarea și implementarea de soluții și îmbunătățiri pentru realizarea capitalului de lucru
• Gestionarea si implementarea standardelor, politicilor și procedurilor de control și contabilitate

01.10.2013 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director financiar

Responsabilitati:

• calculul impozitului pe profit, a declaraţiilor pentru salarii, a declaraţiilor pentru fondul de mediu, a bilanţului contabil;
• Organizarea eficienta a departamentelor cu scopul principal de a aduce rezultatele financiare la nivelul previziunilor;
• Am contribuit la realizarea strategiei de tarife tinand cont de cererea pietei si serviciile oferite;
• Crearea de programe de fidelizare a clientilor existenti;
• Stabilirea de modalitatii de co-interesare a membrilor echipei in sensul cresterii vanzarilor;
• Folosirea toate mijloacele puse la dispozitie pentru a promova compania si pentru a realiza bugetul de vanzari / incasari stabilit;
• Urmarirea realizarii bazei de date cu clientii societatii dar si cei potentiali si mentinerea acestora la zi (CRM);
• Controlul costurilor aferente departamentelor in scopul atingerii obiectivelor de performanta a acestora;
• Planificarea resursele in functie de aspectele financiare;
• Monitorizarea si controlul resursele in vederea atingerii obiectivelor departamentelor din subordine;
• Stabilirea strategiei de recuperare a creantelor;
• Supervizarea si controlul profitabilitatii pentru centrele de profit;
• Elaborarea si implementarea politicii economice in scopul eficientizarii economice a societatii cu respectarea legislatiei in vigoare;
• Intocmirea bugetului general al societatii, informarea si propunerea de corectare a bugetului in functie de noile conditii economice;
• Raportarea rezultatele financiare ale societatii: analizarea si propunerea de masuri pentru cresterea rentabilitatii;
• Elaborarea si implementarea sistemul general de evidenta a gestiunii societatii;
• Coordonarea activităţii financiar contabile, comerciale, aprovizionare si salarizare;
• Realizarea relaţiilor cu băncile, întocmirea documentelor necesare obţinerii de credite bancare;
• Supervizarea si controlul costurilor pe centre de profit;
• Stabilirea politicii de plati, stabilirea strategiei de recuperare a creantelor;
• Relaţia cu autorităţile fiscale si cu auditorii financiari;

01.12.2003 - 01.06.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director economic si vanzari

Responsabilitati:

• Organizarea activitatii financiar-contabilitate;
• Prepararea lunara a decontului de TVA, calculul impozitului pe profit, a declaraţiilor pentru salarii, a declaraţiilor pentru fondul de mediu, a bilanţului contabil;
• Organizarea eficienta a departamentelor cu scopul principal de a aduce rezultatele financiare la nivelul previziunilor;
• Am contribuit la realizarea strategiei de tarife tinand cont de cererea pietei si serviciile oferite;
• Crearea de programe de fidelizare a clientilor existenti;
• Stabilirea de modalitatii de co-interesare a membrilor echipei in sensul cresterii vanzarilor;
• Folosirea toate mijloacele puse la dispozitie pentru a promova compania si pentru a realiza bugetul de vanzari / incasari stabilit;
• Urmarirea realizarii bazei de date cu clientii societatii dar si cei potentiali si mentinerea acestora la zi (CRM);
• Controlul costurilor aferente departamentelor in scopul atingerii obiectivelor de performanta a acestora;
• Planificarea resursele in functie de aspectele financiare;
• Monitorizarea si controlul resursele in vederea atingerii obiectivelor departamentelor din subordine;
• Stabilirea strategiei de recuperare a creantelor;
• Supervizarea si controlul profitabilitatii pentru centrele de profit;
• Elaborarea si implementarea politicii economice in scopul eficientizarii economice a societatii cu respectarea legislatiei in vigoare;
• Intocmirea bugetului general al societatii, informarea si propunerea de corectare a bugetului in functie de noile conditii economice;
• Raportarea rezultatele financiare ale societatii: analizarea si propunerea de masuri pentru cresterea rentabilitatii;
• Elaborarea si implementarea sistemul general de evidenta a gestiunii societatii;
• Coordonarea activităţii financiar contabile, comerciale, aprovizionare si salarizare;
• Realizarea relaţiilor cu băncile, întocmirea documentelor necesare obţinerii de credite bancare;
• Supervizarea si controlul costurilor pe centre de profit;
• Stabilirea politicii de plati, stabilirea strategiei de recuperare a creantelor;
• Relaţia cu autorităţile fiscale si cu auditorii financiari;

Perioada: Iunie 2009- aprilie 2011
Poziţia : Director Achizitii ( pentru intreg grupul RER)
Societatea: RER Recupearre Ecologica si Reciclare SRL
Responsabilitati:
• Organizarea activitatii de achizitii la nivel de grup ( unusprezece companii, cea mai importanta fiind REBU si RETIM), precum si de controlul costurilor;
• Negocierea tuturor contractelor cu furnizorii pentru întregul grup de companii, inclusiv negocierea cu firmele de leasing penttru finantarea investitiilor;
• Centralizarea toate planurile de investiții și controlul asupra indeplinirii acestora in conditii de eficienta;
• Supravegherea tuturor costurilor de grup si propunerea de masuri pentru imbunatatirea rentabilitatii;
• Organizarea fluxului de documente in achizitii și efectuarea de proceduri contabile pentru inregistrarea contabila unitară a activităților legate de procesul de aprovizionare;
• Raportarea datelor privind costurile societatilor din grup catre actionarii principali și propuneri de a reducerea a acestora ;
• Centralizarea tuturor datelor si documentelor principale pentru socieatile din drup in vederea realizari a unei evaluari a valorii grupului ;
Mai 2007- Ianuarie 2009 – RER DATA SRL
Position : Administrator -part time
Aceasta compania a realizat pentru intreg grupul de firme RER implementarea la nivel de grup a sistemelor informatice si asigura atat mentenanta cat si toate serviciile conexe activitatii IT.

01.08.2000 - 01.12.2003

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director financiar

Responsabilitati:

• Supervizarea întregii activităţii financiar - contabile cit si a politicilor de creditare;
• Elaborarea de bugete de venituri si cheltuieli;
• Coordonarea întregii activităţii de personal si salarizare ( calcul de salarii cit si înregistrarea in contabilitate a salariilor );
• Prepararea lunara si trimestriala a rapoartelor câtre grup;
• Prepararea lunara a decontului de TVA, calculul impozitului pe profit, a declaraţiilor pentru salarii, a declaraţiilor pentru fondul de mediu, a bilanţului contabil;
• Înregistrarea in contabilitate a producţie de produse chimice;
• Realizarea relaţiilor cu băncile, întocmirea documentelor necesare obţinerii de credite bancare;

01.02.1998 - 31.07.2000

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil sef

Responsabilitati:

• Supervizarea întregii activităţii contabile, vânzărilor pe credit cit si vânzărilor in rate ( in nume propriu sau prin intermediul unei bănci comerciale );
• Supervizarea contabilităţii vânzărilor in leasing;
• Realizarea relaţiilor cu băncile, întocmirea documentelor necesare obţinerii de credite bancare;
• Controlul si supervizarea contabilităţii magazinelor realizate in cadrul unor contracte de asociere in participaţiune;
• Prepararea lunara a decontului de TVA, calculul impozitului pe profit, a declaraţiilor pentru salarii, a declaraţiilor pentru fondul de mediu, a bilanţului contabil;

01.04.1997 - 31.01.1998

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil sef

Responsabilitati:

• Supervizarea contabilităţii producţiei de electrocasnice;
• Prepararea lunara a decontului de TVA, calculul impozitului pe profit, a declaraţiilor pentru salarii, a declaraţiilor pentru fondul de mediu , a bilanţului contabil;
• Relaţia cu autorităţile fiscale, a băncilor si al autoritarilor;
• Coordonarea departamentului de resurse umane si salarii;
• Coordonarea departamentului de facturare;

01.04.1994 - 31.03.1997

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

• contabilitatea vânzărilor si încasărilor prin magazine;
• contabilitatea furnizorilor interni si externi; contabilitatea TVA cit si a registrelor de TVA;
• contabilitatea stocurilor; contabilitatea salariilor; contabilitatea costurilor de producţie;

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 MBA: Finante- Contabilitate la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
1989 - 1994 Facultate: la din Bucharest.

Premii

Certificari
Jan 1998 - Jan 2010: Camera Auditorilor Financiari din Romania
Membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania
Jan 1998 - Jan 2000: CECCAR
Membru al CECCAR Bucuresti



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close