Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.09.1974

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:21.05.2001

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Altele, Administrativ / Logistica, Import - export, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti, Buftea

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2014 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: financial and administrativ representativ

Responsabilitati:

- evidenta facturilor de intrare si a facturilor catre clienti
- verificare solduri din contabilitate cu cele ale furnizorilor și ale clienților
- urmărire si verificare solduri clienți / încasări la datele scadente
- urmărire si verificare solduri furnizori / plăți la datele scadente
- evidența documentelor bancare si gestionarea relatiei cu banca
- efectuarea tuturor operațiunilor bancare (in sistem online banking)
- operarea extraselor bancare in sistemul SAGA
- verificarea extraselor bancare
- gestionare platilor; cash-flow planning
- întocmire registrul de casă și verificarea documentele anexate
- verificarea si aprobarea deconturilor de cheltuieli și urmărirea închiderii avansurilor spre decontare
- verificare si aprobarea dispoziții de plată / încasare
- întocmire facturi și chitanțe
- verificarea si aprobarea inventarierilor efectuate periodic
- verificarea documentelor contabile
- verificarea si aprobarea documentelor de personal in vederea angajarii (contract de muncă, fișa postului, fișa de medicina muncii etc), precum si a documentelor de incetare a contractelor de munca
- verificarea si aprobarea pontajelor lunare
- verificarea si aprobarea adeverințelor pentru angajați
- gestionarea relatiilor cu institutiile statului (ANAF, Ministere etc)
- obtinere autorizatii, certificate necesare desfasurarii activitatii
- gestionarea activitatii logistice, precum si respectarea termenelor de livrare a marfii catre clienti la termenele stabilite
- gestionarea contractelor si a relatiei, atat cu clientii cat si cu colaboratorii/furnizorii (subcontractori, avocati, contabili si alti prestatori de servicii)

01.04.2005 - 30.09.2014

Departament: altele

Titlu Job: office manager

01.06.2000 - 31.03.2005

Departament: altele

Titlu Job: office manager

studii

 

Facultati:

1995 - 1999 Facultate / Colegiu: Management la Academia De Studii Economice din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close