Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 04.03.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:21.08.2009

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Dezvoltare profesională orientată spre oportunităţi.

Salariu: 1,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Productie, Transport / Distributie, Achizitii, Import - export, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2018 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: internal controller

Responsabilitati:

-Urmarirea si preintampinarea incalcarilor dispozitiilor legale in vigoare si a procedurilor interne ale societati prin actiuni de control financiar.
-Exercitarea controlului asupra documentelor in care se consemneaza operatiile ce se refera la drepturile si obligatiile patrimoniale ale societatii, in faza de angajare si de plata, in raporturile cu alte persoane juridice sau fizice.
-Monitorizarea si verificarea legalitatatii si regularitatii operatiunilor efectuate de catre angajatii societatii.
-Analizarea procesele de management financiar derulate in interiorul societatii si intocmeste propuneri de optimizare.
-Realizeazarea analizei de cost pentru produsele si serviciile companiei.
-Contribuie la performanta economica a companiei furnizand analize si consultanta de specialitate.
-Elaboreaza rapoarte, analize, auditand activitatea curenta si propunand solutii de imbunatatire a productivitatii si eficientei companiei.
-Intocmirea rapoartelor financiare manageriale lunare Profit&Pierdere, Balance sheet, Cash Flow.
-Intocmirea bugetului anual/semestrial prezentarea si urmarirea lui,
-Verificarea cheltuielilor si veniturilor si alocarea centrelor de cost si reconcilierea contabilitatii pe toate companiile din Romania si consolidarea lor.
-Raportare internationala conform standardelor IFRS si intocmirea planului de conturi Group si consolidarea lor.

01.06.2016 - 31.05.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: sef contabil

Responsabilitati:

-organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
-asigura, organizarea si gestionarea in mod eficient a integritatii intregului patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatatii;
-organizeaza si coordoneaza contabilitatea operatiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare;
-organizeaza si coordoneaza controlul financiar preventiv, stabilind operatiunile si documentele ce se supun controlului financiar preventiv, precum si persoanele care exercita acest control;
-intocmire declaratii ANAF;
-organizeaza si participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil;
-raportare interna lunara AGING, CAPEX, OPEX, CASH FLOW, P&L;
-raspunde de buna pregatire profesionala a salariatilor din subordine si propune masuri pentru perfectionarea cunostintelor acestora;

01.09.2013 - 30.06.2016

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

Coordonarea si optimizarea proceselor de productie, intretinere, aprovizionare;
- Optimizarea costurilor aferente activitatii de productie;
- Asigurarea calitatii si a termenelor de livrare conform normelor in viguare;
- Planificarea procesului de productie si adaptarea acestuia conform necesitatilor;
- Analizeaza si aproba planurile de achizitii, contractele si comenzile pentru materiile si materialele necesare productiei si servicii necesare activitatii de intretinere planificata;
- Analizeaza si aproba bugetele sectoarelor din subordine si urmareste incadrarea cheltuielilor in bugetele aprobate;
- Dimensionarea corespunzatoare a personalului conform necesitatilor din sfera de responsabilitate;
- Urmarirea performantelor si eficientei personalului si a echipamentelor;
- Reprezentarea si apararea intereselor si imaginii companiei in relatiile cu autoritatile de stat si cu administratia publica locala;
- Stabilirea procesuli tehnologic si verificarea bonului de consum;
- Calcul cost de productie pe unitatea de produs;
- Optimizare costurilor de productie;
- Verificare stoc zilnic;
- Elaborarea Planului de marketing a companiei si a studiului de piata;
- Stabilirea bugetelor pe centre de cost;

01.09.2011 - 31.08.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Contabilitatea de gestiune a Galeriei Comerciale Esplanada;
Incadrarea documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli;
Inregistrarea in contabilitate de intrari in baza documentelor primite de la furnizori (facturi interne, facturi externe, NIR-uri);
Inregistrarea in contabilitate de facturi de prestatii de la furnizori interni, precum si platile efectuate catre acestia;
Opererea avansurilor din trezorerie conform deconturilor;
Intocmirea registrelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare (registru de casa, jurnal, inventar);
Evidenta soldurilor de clienti si furnizori;
Verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari;
Evidenta cheltuielilor in avans/curente;
Introducerea platilor (online banking); mentinerea relatiei cu banca;
Inregistrarea incasarilor si platilor in lei conform extrasului de cont;
Verificarea zilnica a soldurilor din banca, din casa si avansurilor din trezorerie in lei;
Inregistrarea facturilor de furnizori si clienti
Contabilitatea creantelor - calcul, facturare, stingere si raportare;
Mentinerea relatiei cu banca si cu societatea de contabilitate outsourced ;
Raportare de gestiune lunara, trimestriala si anuala catre Directorul de dezvoltare pe Europa de Est.
Gestiunea departamentului de comercializare (administrare contracte, acorduri si facturare).

01.10.2010 - 30.09.2011

Departament: achizitii

Titlu Job: junior accountant

Responsabilitati:

Inregistrarea in sistemul informativ NAVISION a facturilor de cumparari
- Verificarea inregistrarii corecte a documentelor primare ( chitante, borderouri, deconturi)
- Intocmirea confirmarilor de sold pentru inchiderea anului ( Emitere, Trimitere, Solutionare)
- Pregatirea raportului lunar privind cheltuielile executate de companie.
- Inregistrarea extraselor de banca lei / valuta
- Inregistrarea mijloacelor fixe;
- Urmarirea zilnica a fluxului de numerar;

01.10.2008 - 30.09.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: junior accountant

Responsabilitati:

Inregistrarea in sistemul informatic Wizcount a :
- facturilor de achizitii
- extraselor de banca lei / valuta
- reevaluarea lunara a soldurilor in valuta
- registrului de casa lei / valuta
- amortizarea mijloacelor fixe
- descarcarea lunara a cheltuielilor in avans
- descarcarii de gestiune
- deconturilor angajatilor in lei / valuta
- marfii in tranzit;
Calculul lunar al amortizarii in format Excel
Calculul lunar al descarcarii cheltuielilor in avans in format Excel

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate / Colegiu: Contabilitate si Informatica de Gestiune. la UNIVERSITATEA SPIRU HARET - Management Financiar Contabil din BUCURESTI. Economist

Premii

Voluntariat
May 2011 - Sep 2012: Asociatia P.A.V.E.L
Asociatia de Parinti cu copii bolnavi de cancer.
Hobby-uri
Sporturile extreme, Calatoriile



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close