Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 18.06.1985

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: In functie de cerintele postului

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Statistica / Matematica, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Tirgu-Mures

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: 01.03.2010

experienta profesionala

 

01.02.2019 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: financial data analyst

Responsabilitati:

Dezvoltarea de modele detaliate de prognoză pentru bugetele bazate pe indicatori cheie
Evaluarea risculului și oportunităților pentru a susține maximizarea marjelor / profiturilor companiei
Suport pentru gestionarea lanțului de aprovizionare pentru a simplifica procesele și a reduce costurile operaționale
Examinarea și analiza situațiilor financiare ale companiei pentru a elabora rapoarte de analiză a produselor și vânzărilor, pentru a face predicții privind situațiile financiare viitoare
Recomandări de investiții și strategii de economisire a costurilor

01.08.2018 - 28.02.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: logistics operations manager

Responsabilitati:

Planificarea de transporturi naționale și internaționale
Gestionarea sistemului de management al transporturilor
Susținerea activă a extinderii rețelei de transport și menținerea relației cu partenerii de transport
Responsabil de managementul strategic și de sprijin operativ al partenerilor internaționali Zalando în activitatea lor de zi cu zi
Urmărirea, analiza și raportarea parametrilor logistici relevanți
Sprijinirea proiectelor inter-departamentale și persoană de contact pentru furnizorii de servicii
Asigurarea că mărfurile ajung la destinație în timp util și în siguranță
Identificarea și rezolvarea problemelor logistice
Reducerea costurilor de transport și operaționale, coordonare personalul și evaluarea performanței logistice

01.11.2017 - 31.08.2018

Departament: achizitii

Titlu Job: brand manager

Responsabilitati:

Crearea de prognoze lunare și gestionarea obiectivelor de performanță
Dezvoltarea și menținerea relațiilor comerciale cu peste 40 de furnizori
Achiziționarea de bunuri la prețuri competitive
Coordonarea transporturilor de mărfuri
Reducerea costurilor de stocare / inventar și stabilirea cantității minime de comandă
Negocierea cu furnizorii pentru a atinge obiectivele financiare ale companiei
Monitorizarea și analiza cerințelor clienților, nivelurilor speciale de comandă și stocuri, creșterea disponibilității bunurilor
Analiza cererii clienților și propunerea de soluții pentru ineficiențe

01.05.2015 - 30.04.2017

Departament: productie

Titlu Job: coordonator producție

Responsabilitati:

Plasarea comenzilor de materii prime și asigurarea distribuirii corecte a inventarului
Analiza parametrilor fluxului de materiale, stabilirea nivelului de inventar
Negocierea strategică și tactică cu furnizorii existenți și identificarea de noi furnizori
Efectuarea inspecțiilor periodice: identificarea și diagnosticarea problemele, efectuarea reparațiilor, înlocuirea pieselor, actualizarea registrelor de întreținere și reparații
Asigurarea funcționării producției fără fluctuații, menținerea zonei de producție și manevră sigură - 100% fără accidente
Analiza în mod constant a producției, astfel încât fiecare echipă să își poată atinge obiectivele
Colectarea și analiza datelor pentru măsurarea performanței generale a echipelor
Coordonarea fluxului de comenzi pentru a asigura finalizarea și livrarea comenzilor la timp

01.11.2014 - 31.05.2015

Departament: productie

Titlu Job: tehnician automatizare

Responsabilitati:

Diagnosticarea, repararea, întreținerea și configurarea diferitelor tipuri de echipamente automatizate
Efectuarea de verificări de calitate specifice produsului conform procedurilor prestabilite
Implementarea și integrarea modificărilor necesare pentru menținerea sau creșterea eficienței
Asigurarea comunicării eficiente dintre mai multe echipamente
Instalarea, configurarea de mașini, documentarea procedurilor standard

01.11.2012 - 31.10.2014

Departament: transport / distributie

Titlu Job: curier

Responsabilitati:

Utilizarea un vehicul în siguranță pentru livrarea de corespondență, alte produse și materiale
Suport de bază clienților oferind informațiile solicitate
Planificarea și implementarea celei mai eficiente rute de livrare a mărfurilor

01.01.2011 - 31.01.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier financiar

Responsabilitati:

Acordare de suport clienților în bugetarea cheltuielilor de trai
Furnizare clienților recomandări adecvate către alte organizații de asistență financiară
Oferirea de îndrumări în stabilirea celui mai bun tip de plan sau program financiar
Consiliere în probleme de credit, asistență bugetară, ipotecară și faliment

01.11.2007 - 30.11.2010

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Preluare apeluri telefonice, asistare clienți sau/și direcționare către departamentul corespunzător conform solicitărilor
Generare, întreținere și introducere informații în baza de date
Înregistrare informații clienți și menținerea, updatarea documentației
Menținerea și programarea calendarului evenimentelor
Sprijinirea departamentului financiar în procesul de facturare
Preluarea și gestionarea corespondenței, memorilor de birou și rapoartelor
Menținerea disciplinei și implementarea de metodele și planuri de lucru
Asistență în toate sarcinile generale de muncă în birou

01.06.2007 - 31.10.2007

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: front desk agent

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: la din Craiova.
2006 - 2009 Facultate: la din Tirgu-Mures.
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: la din Tirgu-Mures.

Premii

Traininguri
Apr 2020 - May 2020: Successful Communication and Relationship Building

Jan 2020 - Mar 2020: Hiring Foundations for Interviewers and Hiring Managers

Jan 2020 - Feb 2020: Core Knowledge in People Management

Jan 2020 - Jan 2020: Leadership Skills to Master

Jan 2020 - Feb 2020: Finance Mini NBA

Mar 2019 - Nov 2019: SQL101 SQL102

Mar 2019 - Jul 2020: Tableau Data Visualization

Feb 2019 - Feb 2019: KPI Ninja

Feb 2019 - Jul 2020: Tableau Logistics KPIs Advanced

Feb 2019 - May 2020: Tableau Data Preparation

Nov 2018 - Dec 2018: Microsoft Excel Expert Training

Certificari
Jan 2019 - Jun 2019: Certificat de competente lingvistice limba germană - Deutch B1,2

Jun 2000 - Jun 2004: Certificat Profesional - Limba si Literatura Marii Britanii

Jun 2000 - Jun 2004: Certificat Profesional Limbaje de Programare si Microsoft Office

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close