Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.02.1992

obiectiv

 

Colaboararea intr-un domeniu de actualitate si de perspectiva, la un nivel corespunzator si dobandirea de noi cunostinte.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2018 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: financial analyst

Responsabilitati:

Part of the Workplace & Mobility Offering Finance team, one of the 9 Offerings in DXC Technology,I`m responsible for :

• Providing moderately complex financial analysis ( transactional or analytical ) on the revenue or cost side for the worldwide business in WPM
• Monthly closing reports and forecast reports to see variances on the actuals - prior forecast/working budget
• Month end close reporting and estimated : schedule monthly calls to discuss cost and revenue with the regions - detailed walk of revenue and cost
• Consult constantly with the WPM finance business partner in order to guide decision making for each change on the cost or revenue forecast process
• Perform end and close processes : P&L analysis, journal posting in LH1
• Create management and business reporting
• Create and interpretation of the live forecast for sales metrics : align with sales in WPM for the opportunities to be in the system as on the sales reports.
• Ad-hoc reports and analysis on the compass/ horizon data

01.01.2017 - 31.08.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: financial controller

Responsabilitati:

• Part of a process team creating and developing a web based tool with Actuals Cost and Revenue data from SAP Profitability Analysis sources with direct P&L impact
• Providing standardized SAP reports and conduct preliminary profitability analysis
• Providing a full transparent analysis of the company costs
• Conduct major aspects of financial controlling in Allianz Global Platform departments
• Offering support to the project and commercial managers in regards to cost saving overall of their business sold to customers worldwide
• Providing support in planning, pricing and forecasting processes
• Data analysis – cost center – cost categories
• Defining and tracing the implementation of cost saving measures
• Supporting budget approval and costs monitoring

01.02.2016 - 31.01.2017

Departament: banci

Titlu Job: ofiter bancar

Responsabilitati:

- Actualizarea bazei de date aferente programului diviziei Retea Sucursale
- Pregatirea fisierelor aferente proceselor desfasurate in cadrul departamentului
- Generarea rapoartelor necesare din sistemele bancii pentru realizarea fisierelor solicitate
- Colectarea de date de la departamentele din aria Retail pentru analizarea si pregatirea informatiilor utile departamentului


01.10.2014 - 29.02.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: receptionist/assistant

Responsabilitati:

- Preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea
- Asigurarea suportului pentru colegi atunci cand imi era solicitat
- Intampinarea clientilor bancii,altor categorii de vizitatori si directionarea acestora catre personalul in cauza
- Gestionarea agendei si programarile aferente acesteia, realizarea diverselor aranjamente logistice
- Preluarea, inregistrarea, distribuirea corespondentei primita din partea partenerilor, sau a clientilor
- Realizarea rezervarilor pentru deplasarile colegilor sau a persoanelor din conducere

01.10.2011 - 30.09.2014

Departament: publicitate

Titlu Job: hostess/ beauty adviser

Responsabilitati:

- promovarea imaginii a produselor firmei in concordanţă cu politica de vânzări şi cu planurile de vânzări agreeate
- întocmirea de rapoarte, analize şi informari legate de necesitătăţile existente pe piata de profil
- urmărirea gradului de satisfacţie al clienţilor, întocmirea rapoartelor legate de acesta şi propunerea de soluţii de imbunatăţire pe segmentul alocat

studii

 

Facultati:

2016 - prezent Masterat: Marketing si comunicare in afaceri la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti.
2011 - 2014 Facultate: Economia Comerţului Turismului şi Serviciilor la Universitatea Romano Americana din Bucuresti.
2007 - 2011 Liceu / Școală profesională: Economic Administrativ si de Servicii la Colegiul Economic A.D Xenopol din Bucuresti.

Premii

Certificari
Jul 2013 - Jul 2013: Hospitality International Summer School

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,mediu,mediu)

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close