Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 15.04.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:09.08.2006

obiectiv

 

Evolutie si afirmare profesionala

Salariu: 750,00 USD / luna

Beneficii: posibilitate de avansare, in functie de performante.

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

07.08.2012 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: finance officer

Responsabilitati:

Facturare, verificare metode S2P, consturi bancare, credit control

14.07.2011 - 03.02.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- emite facturi de ieșire către clienți
- înregistrează facturi de intrare de la furnizori
- înregistrează extrasul de cont de la bancă și ține evidența instrumentelor de plată către furnizori
- înregistrează operațiunile de casierie
- secretariat

19.11.2010 - 19.11.2011

Departament: achizitii

Titlu Job: inspector de resurse umane

Responsabilitati:

Cunostinte dobandite ce echivaleaza cu 1 an de experienta in postul de Inspector Resurse Umane.

08.10.2010 - 17.01.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: collection controller

Responsabilitati:

- urmarire nivel debitele clienti din portofoliu
- call-center pentru clientii din portofoliu in vederea recuperarii debitelor
- realizeaza concilieri, punctaje si confirmari de solduri cu clientii din portofoliu
- notifica/someaza clientii prin mesaje scrise (electronic sau suport hartie) cu confirmare de primire
- participa la activitatea de recuperarea creantelor incerte si intocmire a dosarelor pentru actionarea in instanta a clientilor
- gestionare instrumente de plata de la clienti, operare incasari prin banca si trezorerie
- raportare saptamanala si lunara

23.12.2008 - 07.10.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: credit controller

Responsabilitati:

- gestionare 500 de clienti activi si 100 de clienti incerti
- efectuare analiza de bonitate
- recuperare debite, notificare / somare clienti prin intermediul scrisorilor, intocmirea dosarului clientului ce va fi actionat in instanta
- evidenta instrumentelor de plata, operarea in sistem a incasarilor din extrasele bancare si trezorerie, intocmirea si operarea in sistem Ordinele de Compensare
- concilieri si confirmari de solduri cu clientii
- colaborarea cu Dep Contabilitatea privind conturile 411 (Clienti), 418 (Clienti incerti), 491 (Provizioane)
- pregatire sedinte saptamanale, raportare saptamanala si lunara

04.08.2008 - 12.12.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

- inregistrarea documentelor primare : chitante, facturi, bonuri, avize
- verificarea actelor primare ale punctelor de lucru
- preluarea datelor de la punctele de lucru si transmiterea stocurilor (realizarea de cuplaje in programul Win Mentor)
- verificarea contului de deconturi intre unitate si subunitati (481) si a contului de viramente (581)
- particparea la inventariere si asigurarea bunei desfasurari

01.03.2008 - 07.07.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: responsabil financiar

22.01.2007 - 07.07.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- operarea registrului de casa, inregistrarea deconturilor, evidenta bonurilor de masa
- evidenta mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar
- evidenta conturilor bancare : conturi curente, conturi de credite
- evidenta furnizorilor (facturi, operare extras, evidenta instrumente de plata, plati online MultiX si Btultra, rapoarte, cash flow)
- evidenta clientilor (facturare, operare extras, evidenta instrumentelor de plata, rapoarte, cash flow)
- deplasari in teritoriu in timpul expozitiilor - reprezentant al departamentului financiar

Realizari:

-circuitul intern al documentelor justificative care insotesc facturile de intrare;

07.06.2006 - 07.12.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- salarizare, operare extras, evidenta mijloacelor fixe
- emiterea de facturi clienti si evidenta clientilor
- inregistrarea facturilor de furnizori,evidenta furnizorilor, plati
- realizarea declaratiilor lunare, a balantei de verificare si a bilantului semestrial si anual

01.11.2004 - 07.06.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- registrul de casa si introducere deconturi
- operarea extrasului de banca si evidenta instrumentelor de plata de la clienti, facturare catre clienti

studii

 

Activitati extracurriculare

Comunicativitate, entuziasm, mobilitate

Corectitudine, seriozitate, perseverenţă, dorinţă de afirmare, colegialitate, spirit de echipă

Putere de asimilare de noi cunoştinţe, managementul timpului, flexibiliate, atenţie la detalii

Hobby: muzică, beletristică, psihologie, analiza tranzacțională, MLM, NLP, comunicare și negociere, limbaj non-verbal, leadership, dezvoltare personală, network marketing, Capoeira

Premii

- 2013 - certificat Competente Antreprenoriale/ Abilitati manageriale, S.N.S.P.A. Bucuresti
- 2011 - Inspector Resurse Umane, de Centrul de Calificare Adulti, Iasi – cunostintele acumulate echivaleaza cu un 1 an vechime in munca pe acest post
- 2011: acreditare Project Manager , Centrul de Studii Europene, Universitatea Alexandru Ioan Cuza, Iasi (specializat pe fonduri europene)
- 2006: acreditare Auditor Intern pentru sisteme de management al calitatii conform ISO 9001:2000, respectiv ISO 19011:2002- TUV RHEINLAND GROUP Iasi
- 2006: Curs Win Mentor (program de contabilitate)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,avansat)

spaniolă(mediu,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close