de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 01.01.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.07.1996

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Asigurarea fluxurilor de informatii si a fluxurilor de documente in cadrul companiilor precum si o prezentare cat mai fidela si reala a indicatorilor economico-financiar astfel incat deciziile luate de TOP MANAGEMENT sa fie luate in timp util si la costuri reduse.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: IT Software, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2013 - 01.06.2014

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: ofiter de conformitate

Responsabilitati:

Control intern;
Asigurarea respectarii fluxurilor legislative in reteaua bancara;
Minimizarea sau excluderea riscului de frauda in reteaua bancara;
Intocmirea de rapoarte CT (Control Tematic) in cazuri de suspiciuni de frauda sau frauda in vederea analizarii cauzelor care au condus catre aceasta stare;
Implementarea de norme specific activitatii bancare la unitatile care au inregistrat fraude;
Propunerea spre modificare a anumitor aspecte legislative la normele interne emise de catre presedintele bancii;
Intocmirea de situatii centralizatoare cu privire la informarile primite din teritoriu;
Intocmirea de rapoarte CATF (Control Administrativ, Tehnic, Financiar) la unitatile bancare afiliate, agentiile si punctele de lucru ale acestora, in baza programelor de control existente.

01.07.2012 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: finance manager & consultant financiar

Responsabilitati:

Coordonarea şi verificarea activitatii departamentului Financiar - Contabilitate;
Coordonarea şi verificarea lucrărilor contabile lunare (balanţa de verificare);
Întocmirea declaraţiilor de impozite şi taxe, în conformitate cu legislaţia românească în domeniu, către autorităţile statului român;
Reprezentarea societatii în cazul controalelor instituţiilor statului pe linie financiar-contabilă;
Analizarea, lunara şi în evoluţie, a balanţei de verificare şi conturilor de profit şi pierderi, propunând soluţii pentru rezolvarea abaterilor şi îmbunătăţirea rezultatului;
Reprezentarea companiilor în relaţia cu băncile, auditorii şi organismele de control;
Cooperarea cu consiliul de administraţie al firmei în vederea perfectării strategiei firmei, bugetului de venituri şi cheltuieli şi a identificarii soluţiilor financiare optime;
Constituirea, retinerea si declararea impozitului pentru nerezidenti, persoane fizice si juridice, drepturi de autor conform legii;
Analiza bugetului si a contului de profit si pierderi in raport cu indicatorii trasati de conducerea grupului;
Informarea şi instruirea personalul din subordine cu privire la modificările apărute în legislaţia fiscala;
Intocmirea si optimizarea Cash Flow-ului Comunicarea cu avocatul societatii in scopul rezolvarii litigiilor de ordin comercial;

01.11.2010 - 01.07.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: senior accountant

Responsabilitati:

EVIDENTA FINANCIAR - CONTABILA INTEGRAL pentru 8 societati comerciale din cadrul grupului.
Calculul si inregistrarea impozitului pe profit, TVA, alte impozite.Verificarea balantelor lunare a TVA-ului si a obligatiilor bugetare, intocmirea si transmiterea declaratiilor lunare, trimestriale si a rapoartelor financiare semestriale si anuale si corelarea acestora.
Intocmirea de rapoartea lunare a situatiilor soldurilor la clienti/furnizori interni si externi si reevaluarea acestora, situatia stocurilor si inventarierea lunara, situatia creditelor in lei si valuta, a contractelor de leasing si reevaluarea acestora
Intocmirea de situatii financiare si a diverselor raportari lunare cerute de conducerea societatii si de banca.

01.11.2009 - 01.11.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil sef

Responsabilitati:

Coordonarea departamentului financiar-contabilitate, urmarirea veniturilor si costurilor pe centre de cost, intocmirea rapoartelor si prezentarea indicatorilor economico-financiari in termenele stabilite de comun acord cu TOP MANAGEMENTUL companiei. Stabilirea strategiilor de investitii pe termen scurt si mediu, corectarea si certificarea situatiilor lunare, trimestriale, semestriale ce trebuiesc depuse catre administratiile locale. Intocmirea cash flow-ului companiei.

01.02.2007 - 01.11.2009

Departament: it software

Titlu Job: analist implementare software erp, bi

Responsabilitati:

Identificarea Know-how - ului specific din punct de vedere al instrumentlor necesare fiecarui departament din cadrul companiei;

Identificarea, intelegerea si analiza procesului/proceselor de afaceri : Completarea chestionarelor initiale specifice pentru cunoasterea clientului, configurarea initiala a useri-lor, setari ale sistemului, configurarea Bazei de date la nivel de server si statii de lucru, personalizari in functie de specificatiile clientului si de nivelurile de securitate la care diversi utilizatori au acces, propuneri de procese astfel incat abordarea aplicatiilor sa fie cat mai facila pentru toti utilizatorii acesteia, machete (intefata cu utilizatorul) personalizate functie de cerintele procesului de business, planificarea foilor de lucru.

Administrarea proiectului (Management de proiect) : elaborarea planurilor de proiect aferente implementarii (distributia activitatilor si personalului, echipei necesare pentru indeplinirea obiectivelor de proiect ale clientului) , supravegherea si verificarea echipei de lucru, evaluarea resurselor necesare de care dispune clientul in vederea inceperii si finalizarii implementarii, evaluarea eventualelor riscuri ce pot sa apara in timpul procesului de implementare.

Implementarea propriu zisa a ERP-ului prin activitati specifice precum instalarea pe server si statiile de lucru a aplicatiilor, training efectuat pe capitole (module) in functie de departamentele si utilizatorii acestora, legat de etapa de training se dezvoltau cerinte de modificare si configurare a aplicatiilor care erau preluate de departamentul de dezvoltare si duse la finalitate, discutarea eventualelor importuri/exporturi in si din aplicatii.

Asigurarea serviciilor ulterioare implementarii atat din punct de vedere tehnic cat si din punct de vedere al diverselor rapoarte editate de aplicatii care raspund mai mult sau mai putin nevoilor utilizatorilor finali precum si modificarea (customizarea) acestora.

Deplasarea la clienti atat in Bucuresti cat si in tara pentru inceperea si finalizarea proceselor de implementare.

Dintre clientii pentru care am implementat sisteme ERP a-si aminti: WorldClass, SCC Erbasu SA, Romstarde, Blue Air, Makita, Olfarm, Direct Aero, Tornade Trade, Vlad Grup, Complexul Hotelier Calimanesti-Caciulata, BTS Construct, Centrul Medical Matei Basarab, Tehno Bosch Buzau, Comprest Gim, Selca Pitesti, Cotexim Com, 2 firme de contabilitate, Rodaeco Architects and Engineers, Comat.

01.02.2004 - 01.02.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Activitati financiar-contabile cu respectarea legislatiei in vigoare, intocmirea raportarilor lunare, trimestriale, semestriale catre autoritati. Evidenta mijloacelor fixe, si a furnizorilor interni-externi. Evidenta registrelor de casa si banca, a avansurilor de trezorerie, calculul impozitului pe profit.

01.09.2001 - 05.01.2004

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Inregistrarea si verificarea documentelor financiar-contabile, intocmirea balantelor lunare, declaratiilor lunare, calculul impozitului pe profit. Analiza clientilor si furnizorilor interni si externi, diverse raportari catre conducerea companiei.

12.03.1997 - 30.09.1999

Departament: altele

Titlu Job: lucrator comercial

studii

 

Facultati:

2013 - prezent Doctorat: AUDIT la Camera Auditorilor Financiari din Romania din Bucuresti.
2001 - 2005 Facultate / Colegiu: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Academia de Studii Economice din Bucuresti. SPECIALIZAREA: CONTABILITATE, AUDIT SI CONTROL DE GESTIUNE
1997 - 1999 Scoala Postliceala: FINANTE-CONTABILITATE la SCOALA POSTLICEALA din Bucuresti. SPECIALIZAREA: FINANTE-CONTABILITATE
1993 - 1997 Liceu: Comert la LICEUL ECONOMIC NUMARUL 3 "A.D.XENOPOL" din Bucuresti. SPECIALIZAREA: COMERT-MERCEOLOGIE

Activitati extracurriculare

METICULOZITATE, ATENTIE DISTRIBUTIVA, RABDARE

Premii

Auditor stagiar in cadrul CAMEREI AUDITORILOR FINANCIARI DIN ROMANIA



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close