Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 11.04.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.01.2009

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Obtinerea de noi cunostinte. Prin rezultatele mele doresc sa avansez in cadrul companiei angajatoare.

Salariu: 9.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Achizitii, Inginerie, IT Software, IT Hardware, Banci

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2018 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: fasttrack sme for m365

01.03.2018 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: fasttrack engineer

01.02.2016 - 28.02.2018

Departament: it software

Titlu Job: system software engineer

01.04.2015 - 30.11.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: technical analyst

Responsabilitati:

-creare de rapoarte
-administrare baze de date
-crearea si administrarea rutarii call-urilor in Call Center folosind aplicatia Avaya

01.11.2013 - 30.11.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: advisor, consumer retention

Responsabilitati:

Customer service, rolul de a gestiona conturile clientilor High Value.

01.10.2010 - 01.11.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: retention specialist

studii

 

Facultati:

2014 - prezent Facultate: PHP Web Development la Link Academy din Bucuresti. Curs online www.link-academy.com
2013 - prezent Masterat: Automatizari Avansate la UPG Ploiesti din Ploiesti.
2008 - 2012 Facultate: Automatica si Informatica Aplicata la UPG Ploiesti din Ploiesti.
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: Stiinte ale naturii la Colegiul National "Ion Luca Caragiale" din Ploiesti.
1996 - 2004 Școală generală: la din Poienarii Rali.

Premii

Cursul "Educatie pentru sanatate"
Curs de Birotica Aplicatii Microsoft Office

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close