Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.03.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.07.2011

obiectiv

 

Doresc sa lucrez intr-un mediu cat mai placut, dinamic si profesional. Acumularea de cunostinte si integrarea intr-un colectiv cat mai profesionist reprezinta, de asemenea, un obiectiv pentru mine.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Functii publice, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Crewing / Casino / Entertainment

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2019 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: facility manager

01.05.2017 - 31.08.2019

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: analist servicii client

Responsabilitati:

Analist servicii client
In cadrul firmei am urmatoarele atributii:

-comunicarea cu clientii companiei, atat telefonic, pe email, chat , cat si pe aplicatia Facebook;
-identificarea si rezolvarea nevoilor clientilor;
-administrarea comenzilor in sistem;
-emiterea de documente;
-stabilirea si mentineara relatiilor cu furnizorii;
-emiterea de rapoarte;
-analizarea si dezvoltarea bazei de date;
-completarea si actualizarea informatiilor din continutul site-ului;
-mentinerea relatiilor de colaborare cu celelalte departamente ale firmei;
-verificarea expeditiilor efectuate de catre companie prin curierat si mentinerea legaturii cu acestia;
-coordonarea echipei de customer support si procesare

01.10.2014 - 31.01.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: analist servicii client

Responsabilitati:

Mi-am desfasurat activitatea in cadrul proiectului Okazii.ro, avand urmatoarele responsabilitati:
-asiguram suportul clientilor (telefonic si pe e-mail);
-mediam situatiile dintre utilizatori (cumparatori si vanzatori);
-ma ocupam de partea de securitate a site-ului (verificarea produselor listate - produse interzise,
verificam si solutionam notificarile primite);
-mediam situatiile dintre compania noastra si firma de curierat.

01.03.2012 - 31.10.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii client

Responsabilitati:

In cadrul companiei Teleperformance, care ofera servicii de call-center pe diferite proiecte, imi desfasuram activitatea in cadrul Departamentului Operatiuni, pe proiectul Cosmote inbound. In cadrul acestui proiect preluam apelurile clientilor (utilizatorilor de cartela Cosmote), oferindu-le consultanta, informandu-i cu privire la toate produsele si serviciile companiei, promovam noi produse, ofeream informatii despre procedura firmei si cum se aplica aceasta etc.

01.09.2011 - 31.03.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

In cadrul companiei Romtelecom am lucrat part-time pe un proiect call-center outbound, avand urmatoarele responsabilitati:
- contactarea clientilor existenti din baza de date;
-prezentarea si vanzarea produselor si serviciilor companiei;
-intocmirea contractelor.

01.10.2008 - 31.12.2010

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

In cadrul cinematografului ma ocupam de:
- buna functionare si organizare a salilor de cinematograf;
-verificarea calitatii serviciilor oferite;
-comunicarea intre departamentele companiei;
-vanzarea biletelor de film;
-informarea clientilor cu privire la produsele si serviciile companiei.

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate: Specializarea Geografia Mediului la Universitatea Bucuresti, Facultatea de Geografie din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Stiinte Sociale la Colegiul National "Spiru Haret" din Targu-Jiu.

Premii

Premii si Distinctii
May 2011: Agentul lunii la TheLightCinema Bucuresti, iar in lunile iulie si august 2014, am fost agentul lunii la Teleperformance Romania(Telekom Inbound).

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close