Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 16.11.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:25.11.2001

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Un inginer senior pasionat de Mentenanta cladirilor de hotel, rezidentiale sau business, cu vasta experienta in domeniu, experienta in pre-deschidere, renovare, project management si high end tech. Orientat catre rezultate notabile pe plan profesional, cu impact direct in control buget, utilitati si securitate.

Salariu: nespecificat

Beneficii: transport-masina de serviciu masa asigurata sau bonuri de masa plata orelor suplimentare peste 16 ore alte bonusuri in functie de politica firmei si de negocierile prealabile

Tip job: Part time, Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Productie, Telecomunicatii, Cercetare - dezvoltare, Inginerie, Controlul calitatii, Service / Reparatii, Management

Oras de lucru: Arad, Oradea, STRAINATATE, Zalau, Salonta, Alesd

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2017 - prezent

Departament: inginerie

Titlu Job: facilities manager

Responsabilitati:

Sef departament technic Conrad Dublin, Irlanda, proprietate de 5 stele cu multiple zone de alimentatie publica si evenimente
Finalizarea proiectului de renovare a cladirii hotelului in intregime- interior
Project management pe partea de renovare
Coordonare implementare standarde Hilton Luxury design and construction
Planificare si coordonare echipa de ingineri
Control si planificare buget
Control si planificare reducere costuri utilitati cu rezultate notabile pe parcursul 2018 -3,5 pana la 4% reducere costuri
Planificare si implementare proiecte de investitii capital

01.10.2016 - 31.05.2017

Departament: management

Titlu Job: chief engineer/it manager

Responsabilitati:

Manager de departament tehnic in Batumi, Georgia, departament security si departament IT
Responsabilitati privind organizarea planului de intretinere preventiva si implementare
Interventie reactiva in functie de provocarile zilnice aparute
Organizarea staffului tehnic pentru a acoperi 24h/7
Implementarea si respectarea standardelor brandului Hilton
Implementarea si monitorizarea respectarii politicilor Hilton pentru safety and security
Organizarea staffului in departamentul de security
Implementarea planului de securitate a cladiri
Analiza riscurilor si prevenirea acestora prin politici stricte pentru o inalta siguranta a oaspetilor cat si a personalului
Trimestrial conducerea sedintelor de safery and security
Planificarea investitiilor de capital pe plan tehnic si IT
Implementarea proiectelor de investitie de capital
Monitorizarea si administratrea retelei IT
Implementarea politicilor SOX
Implementarea si monitorizare Hilton IT standards si planificare bugete de investitii pentru upgrade retea si terminale
Control buget departament tehnic
Monitorizare si planificare reducere consim utilitati

01.01.2012 - 31.10.2016

Departament: inginerie

Titlu Job: maintenance/security manager

Responsabilitati:

Ian 2012 – Present
Maintenance/Security Manager – Hotel DoubleTree By Hilton
Main activities and responsibilities
A. Maintenance Dept.
- Hired in pre-opening period of the hotel: experience in project management – building
construction and FF&E installation; follow-up schedules and work status of the construction
- Participate to the hand-over period between owners and operator
- Security and healthy checks accordingly with the Hilton standards
- Hotel snagging before hand over
- Electrical and mechanical reports, snagging and follow up with the companies to ensure the
engineering standards are met
- Coordinate the maintenance team in the Hotel
- Establish the preventive maintenance plan for all the technical equipment
- Monitoring the BMS in the hotel, assuring a pleasant atmosphere in the house
- Supervise and train all Engineering staff in Customer Service, Empowerment, Standard
Operating Procedures and Loss Prevention Standards.
- • Create, approve and post all Engineering staff schedules according to Hilton standards.
- • Create and adhere to annual budget for department.
- • Develop financial forecasts and actively participate in monthly profit/loss review meetings.
- • Develop and implement plans to maintain property, equipment, grounds and other assets
in an acceptable state of repair.
- • Ensure the hotel is in compliance with all local laws.
- • Create and implement a preventative maintenance program for all hotel equipment.
- • Ensure that all emergency and life safety equipment and systems are inspected, tested
and certified per Hilton standards.
- • Ensure that room maintenance requests are handled in a prompt and courteous manner.
- • Follow up on all alarms immediately to determine the exact location and cause.
- Determine emergency status and report findings to Front Desk. Take immediate action
as necessary.
- • Assist as necessary with special projects and renovations.
- • Actively participate in energy conservation programs.
- • Review all guest and meeting planner comment cards to ensure problems are identified
and corrected in a timely manner.
- • Ensure compliance with the Americans Disabilities Act (ADA).
- • Administer all vendor contracts controlled by the engineering department.
- • Support and participate in all Hilton programs.
- • Lead and participate in Hilton Safety Committee.
Main skills and attributes for this job
- • Maintain a warm and friendly demeanor at all times.
- • I am able to effectively communicate both verbally and written, with all level of employees
and guests in an attentive, friendly, courteous and service oriented manner.
- • I am effective at listening to, understanding, and clarifying concerns raised by employees
and guests.
- • I am able to multitask and prioritize departmental functions to meet deadlines.
- • Approach all encounters with guests and employees in an attentive, friendly, courteous
and service-oriented manner.
- • Attend all hotel required meetings and trainings.
- • Participate in M.O.D. coverage as required.
- • Maintain regular attendance in compliance with Hilton Standards, as required by
scheduling, which will vary according to the needs of the hotel.
- • Maintain high standards of personal appearance and grooming, which include wearing
nametags.
- • Comply with Hilton Standards and regulations to encourage safe and efficient hotel
operations.
- • Maximize efforts towards productivity, identify problem areas and assist in implementing
solutions.
- • I am effective in handling problems, including anticipating, preventing, identifying and
solving problems as necessary.
- • I am able to understand and evaluate complex information, data, etc. from various sources
to meet appropriate objectives.
- • I am able to maintain confidentiality of information.
- • Perform other duties as requested by management.
- competition in case of work accident
- Recruiting the personnel for the department
- Supervising the activity of the security supervisor and security agents, evaluate the team per
individual performance and establish personal development plans for team members

B. Security Dept.
- Coordinate and promote best practices in security and protection department, accordingly with
the local laws and Hilton Standards.
- Check the implementation of the security plan, neutralize the risk generating elements
- Generate specific reports
- Scheduling, sustain and supervise the work protection instructions and trainings, CPR trainings
- Procedure in case on violence and other emergency situation
- Emergency evacuation plan in case of fire and other emergency situations
- Investigation in case of theft, or other acts out of laws or standards
Investigation and accident report

01.09.2010 - 31.01.2012

Departament: productie

Titlu Job: director de productie

Responsabilitati:

Coordonarea departamentului de productie: atingerea targetului zilnic, participarea si organizarea la sedinte de productie cu staff-ul Korean, participarea la sedinte de planning, urmarirea indicatorilor de calitate si luarea contramasurilor necesare pentru imbunatatirea KPM - factorilor cheie. Rapoarte zilnice despre statusul productiei, atingerea KPI (key process indicators).Urmarirea si aplicarea regulilor de baza din regulamentul intern in ceea ce priveste atitudinea la locul de munca, etc. Urmarirea starii de curatenie si luarea de masuri pentru a mentine o stare generala de curatenie. Comunicarea cu alte departanete (Magazie, departamentul de calitate, shipping, departamentul de asamblare chassies etc) si organizarea de sedinte de proces cu tot managementul pentru stabilirea unor noi procese sau imbunatatirea proceselor actuale. Organizarea de audit intern pentru calitate, productivitate si eficienta. Participarea in comisiile de audit extern - Samsung Head Quarter Coreea, Samsung Hungary etc. Participarea la sedinte de calitate - zilnice si saptamanale cu reprezentanti Samsung. Analizarea si urmarirea feed-back-ului de pe piata cu privire la evolutia indicilor de calitate. Intocmirea Planului de contramasuri pentru diminuarea greselilor de operator, cresterea indicilor de performanta si calitate. Intocmirea Planului pentru eficientizarea liniilor de productie d.p.d.v. al personalului muncitor, viteza de productie, atingerea target-ului. Organizarea noilor linii de productie in cazul unor modele noi. Inverviul personalului nou-angajat. Organizatea echipelor pentru trainning cu persoanele nou-angajate dar si imbunatatirea abilitatilor muncitorilor cu o anumita vechime.
Indeplinirea responsabilitatilor pe partea de PCB Production - SMD si PBA(Printed board assembly) - organizarea a 4 schimburi, urmarirea calitatii, imbunatatirea proceselor de munca, eficientizarea si reducerea de costuri pe fiecare segment - human costs, material, loss managenent.
Alte activitati colaterale necesare organizarii si eficientizarii procesului de productie.
In perioade de varf de productie organizarea productiei pentru a atinge o crestere de productie de la 80000 unitai/saptamana la 120000 sau 140000 unitati /saptamana.
organizarea de linii noi (operatori noi) pentru cresterea productiei;
alegerea de oameni competenti pentru implicare directa in linia de productie;
trainning cu operatori pentru reguli de baza
trainning cu supervizori pentru explicarea procesului tehnologic;
organizarea si stabilizarea procesului de productie in departamentul de PBA - manual insertion si wave machines;
Imbunatatirea factorilor de calitate si productivitate

Reducerea greselilor de operator de la 80% din rata totale de reject la 33%.

Cresterea indicilor de calitate.

Scaderea ratei de defecte pe piata de la 1,5% la 0.85% si mentinerea unui trend descrescator prin aplicarea de masuri corective coerente si planificarea strategiilor de mentinere scazuta a acestui indicator(target pentru 2011 : 0.5%).
Manager resurse umane, senior manager in quality and production (koreean member)
telefon la cerere
bonuri de masa
masina de servici
MBO (bonusuri de realizari)

01.04.2008 - 04.09.2010

Departament: inginerie

Titlu Job: director tehnic

Responsabilitati:

In aceasta firma responsabilitatile mele sunt cele legate de productia, asamblarea si livrarea aparatelor datre magazia de produse finite.
asigurarea managementului unei linii de productie formate dintr-un inginer electro-tehnist si noua muncitori.
asigurarea trainingului specific de care are nevoie atat inginerii cat si personalul lucrator
intocnirea de rapoarte zilnice cu privire la starea productiei, materiale necesare pentru continuarea procesului de productie, materiale defecte care trebuiesc inlocuite etc.
intretinerea legaturilor cu departamente conexe planning, warehouse, QC, finish-goods dept. etc.
stabilirea planningului de productie individual in concordanta cu planningul general
preluarea marerialelor prime necesare pentru productie
etc

Realizari:

principala realizare este depasirea targetului de productie stabilit saptamanal cu 125%
cresterea productivitatii reducand costurile de productie cat si folosind acelasi personal dar mai bine pregatit si mai bine organizat
reducerea ratei de reject la aparatele verificate de departamentul de calitate (imbunatatirea calitatii produselor)

01.07.2007 - 31.03.2008

Departament: inginerie

Titlu Job: sef departament de maintenance

Responsabilitati:

Conducerea departamentului de intretinere
stabilirea reviziilor trimestriale,
interventia rapida in caz de avarie cu echipa de interventie
organizarea de traininguri specifice pentru membrii echipei de intretinere
etc

Realizari:

punerea in funciune a unei hale de productie formata din 5 linii de productie automate controlate de PLC in timpul stabilit de comun acord cu patronatul

01.07.2006 - 01.07.2007

Departament: inginerie

Titlu Job: operator calculator->inginer electronist

studii

 

Facultati:

2002 - 2007 Facultate: Electronica Aplicata la Facultatea de inginerie elecronica și tehnologia informatiei din Oradea. Bursa de studii la Technical university of Athens - Specializarea Telecomunicatii
1998 - 2002 Liceu / Școală profesională: Informatica Intensiv - programare la Liceul Teoretic Aurel Lazar din Oradea.

Facultati in straiatate

Bursa de studii in cadrul Facultatii politehnice din Atena pe domeniul studiului antenelor de radio, tv si GSM, analiza spectrala a semnalelor, analiza radiatiilor de hazard.

Premii

Voluntariat
Sep 2013 - Sep 2013: DoubleTree By Hilton
Reamenajarea și înfrumusețarea centrului de plasament pentru copii nr 1 din Oradea
Certificari
Apr 2012 - Apr 2012: Responsabil RSVTI
Certificare pentru instalații de ridicat
Jul 2010 - Aug 2010: Lucrător desemnat SSM
Experiență în întrunire pe domenii diverse se sănătate și securitate în munca
May 2010 - Jun 2010: Cadru Tehnic PSI
Cadru Tehnic PSI și șef serviciu privat pentru situații de urgenta la Hotel DoubleTree By Hilton
Traininguri
Mar 2012 - Mar 2012: Management Hotelier pe probleme tehnic3
Bucuresti
Proiecte
Jan 2012 - Sep 2012: Preopening Hotel DoubleTree By Hilton Oradea

Hobby-uri
mașini

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close