Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 10.03.1977

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.09.2001

Stagiu militar: da

obiectiv

 

CONTRIBUTIA LA CRESTEREA PORTOFOLIULUI DE CLIENTI

Beneficii: IN FUNCTIE DE TIPUL JOBULUI

Tip job: Full time

Departament: Altele, Administrativ / Logistica, Achizitii, Service / Reparatii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

03.03.1997 - 18.07.2005

Departament: achizitii

Titlu Job: tehnician intretinere

Responsabilitati:

-asigurarea functionarii optime a tuturor sistemelor, istalatiilor si aparatelor din incinta sediilor societatii si nu numai, atat din Bucuresti cat si din tara ;
-lucrari de renovare;reorganizare;modificari asupra instalatilor(electrica, sanitara, canalizare), in functie de necesitatile sediilor societatii si nu numai;
-practicarea activitatii de sofer de protocol la solicitarea sefilor ierarhici;
-curierat in Bucuresti si in tara

Realizari:

- optimizarea diverselor defectiuni aparute in cadrul sediilor de banci si nu numai;
- reducerea cheltuielilor de mentenanta;
- realizarea unei atmosfere calme in cadrul departamentului;
- reprezentarea cu succes a intereselor firmei cu partenerii externi;
- finalizarea cu succes a lucrarilor ce mi-au fost atribuite.

03.03.1997 - 09.03.2013

Departament: achizitii

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

-asigurarea functionarii optime a tuturor sistemelor, instalatiilor si aparatelor din incinta sediilor societatii si nu numai, atat din Bucuresti cat si din tara ;
-lucrari de renovare;reorganizare;modificari asupra instalatilor(electrica, sanitara, canalizare), in functie de necesitatile sediilor societatii si nu numai;
-practicarea activitatii de sofer de protocol la solicitarea sefilor ierarhici;
- curierat in Bucuresti si in tara
- relatia cu firmele de mentenanta si intretinere

Realizari:

- optimizarea diverselor defectiuni aparute in cadrul sediilor de banci si nu numai;
- reducerea cheltuielilor de mentenanta;
- realizarea unei atmosfere calme in cadrul departamentului;
- reprezentarea cu succes a intereselor firmei cu partenerii externi;
- finalizarea cu succes a lucrarilor ce mi-au fost atribuite.
- experienta in logistica si administrare in urma formarii profesionale la locul de munca

studii

 

Activitati extracurriculare

DESCHIS PENTRU MUNCA IN ECHIPA, RESPONSABILITATE, ECHILIBRU SI STAPANIRE DE SINE, CORECTITUDINE, PREOCUPAREA PENTRU PERFECTIONAREA PREGATIRII PROFESIONALE, INTEGRARE RAPIDA IN COLECTIV, REZISTENTA LA STRES, BUN ORGANIZATOR.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close