Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 18.10.1970

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.04.1993

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sunt un om obisnuit, cu o mare incredere in propria persoana. Am o experienta de 25 de ani in turism si ospitalitate, dintre care 15 ani ca manager. Inteleg nevoile, obiectivele si provocarile celorlalti si tinand cont de ce am aflat despre ei, imi ajustez eforturile pentru a ma face util. Imi masor impactul actiunilor mele asupra celorlalti si imi asum responsabilitatea pentru acest impact.

Salariu: nespecificat

Beneficii: specifice functiei

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Turism / Hotel staff, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Constanta, Sibiu, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2017 - 30.09.2020

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: f&b manager

Responsabilitati:

F&B Manager, avand in subordine 3 centre de venit, Restaurant Stejarii Pool Club ( restaurant, terasa, bar piscina, sala de evenimente - 36 angajati), Energy Bar ( bar ce deserveste sala de fitness - 4 angajati), Residential Cafe (cafenea in incinta Stejarii Rezidential - 2 angajati)

www.stejariipoolclub.com

01.05.2015 - 31.01.2017

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: f&b manager

Responsabilitati:

VP EVENTS CENTER cuprinde:
restaurant La Bordei
Ceainarie si galerie de arta-Jasmine Art&Tea Galery
sală pentru conferințe,
un studio de creație artistică și training,
Loc de joaca pentru copii- Jasmine's playground
Echipa formata din 23 de persoane

01.03.2014 - 30.04.2015

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: restaurant manager

01.11.2012 - 30.04.2013

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: hotel & f&b manager

Responsabilitati:

-functia detinuta raspundea de organizarea si functionarea hotelului, precum si a departamentului Food&Beverages
- echipa formata din 49 de persoane, impartite pe departamente (bucatarie, restaurant, administrativ, tehnic, receptie, hotel)
-responsabilitati:cresterea vanzarilor in hotel si restaurant prin valorificarea spatiilor pentru evenimente, conferinte si a camerelor de hotel
-organizarea evenimentelor, de la concepere contract pana la incasarea contravalorii
-training cu personalul
-implementarea procedurilor de lucru: SOP, HACCP
-mentinerea relatiilor cu agentii de turism, operatori GDS, motoare de rezervari

01.10.2011 - 31.10.2012

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: restaurant manager

Responsabilitati:

-Analiza diagnostic (SWOT) -identificarea punctelor forte, slabe si luarea masurilor si a deciziilor potrivite
-Implementarea sistemului de management cu obiective clare si delimitate intr-o perioada de timp
-Revizuire si alcatuire de retetare in conformitate cu politica de preturi si sezonalitate
-Verificarea si controlul respectarii standardelor si retetarelor pentru mentinerea intr-un food-cost de maxim 30%
-Analiza pietei - analiza pietei
-Marketing-Publicitate - optimizarea site-ului, realizarea de promotii si aducerea la cunostinta clientilor prin distribuirea de pliante, activarea contului de facebook
-Coordonarea si organizarea intregii activitati a restaurantului prin delegarea sarcinilor la nivelul fiecarui departament
-Planificarea si supervizarea activitatii personalului;
-Realizarea training-ului de specialitate si evaluarea personalului din subordine;
-Monitorizarea permanenta a calitatii produselor si a serviciilor oferite printr-un management participativ;
-Aprovizionarea si mentinerea relatiei cu furnizorii de materii prime necesare;
-Efectuarea inventarelor periodice;
-Realizarea rapoartelor de activitate pentru actionari (P&L)
-Alcatuirea de meniuri periodice pentru catering si transmiterea lor clientilor .
-Negocierea contractelor de catering .
-Verificarea platilor aferente facturilor emise

23.09.2008 - 10.01.2010

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: restaurant manager

Responsabilitati:

Coordonarea si organizarea intregii activitati a restaurantului;
Planificarea si supervizarea activitatii personalului;
Realizarea activitatilor specifice de inchidere/deschidere restaurant;
Realizarea training-ului de specialitate pentru personalul din subordine ;
Monitorizarea permanenta a calitatii produselor si a serviciilor oferite;
Aprovizionarea si mentinerea relatiei cu furnizorii de materii prime necesare;
Organizarea inventarelor periodice;
Realizarea diferitelor rapoarte de activitate .

01.08.2005 - 31.05.2008

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: restaurant manager

Responsabilitati:

-ca sef al restaurantului CASA BUCUR si al cafenelei YOURCAFE KOGALNICEANU, raspundeam de organizarea intregii activitati din cele doua locatii
-participarea la recrutarea personalului, formarea si perfectionarea acestuia .
-supervizarea echipei de servire
-alcatuirea de meniuri pentru grupurile de turisti si mentinerea unei legaturi permanente cu diferitele agentii de turism
-alcatuirea de meniuri pentru mese festive (nunti,receptii,etc.) si organizarea acestora.
Am condus o echipa formata din 29 de persoane, impartite in toate sectoarele de activitate.

01.04.1992 - 30.11.2003

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: chelner>head waiter

Responsabilitati:

sa verific si sa iau parte la buna desfasurare a evenimentelor din restaurant
-sa organizez activitatea echipei de servire
-sa informez F&B Manager despre sugestiile clientilor, sa fac schimbari (daca este necesar)

studii

 

Facultati:

2005 - 2008 Facultate: Turism si Comert la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti. Licentiere in Stiinte Economice-Administrarea Afacerilor

Premii

Traininguri
Jan 2020 - Feb 2020: Workshop Outward Mindset
Program de dezvoltare si implementare a mentalitatii deschise, by Arbinger Institute si Institutul Dezvoltarii Personale
Calificari
Aug 2008: Brevet de manager in activitatea turistica

Apr 2005: Comerciant-Merceolog

Feb 1991: Bucatar-Ospatar

Certificari
Jul 2007 - Jul 2007: Tourism,Hotel&Consulting Group
Certificat de competenta lingvistica in turism
May 1995 - Jun 2014: Comisia Nationala HACCP- Ministerul Sanatatii
Certificat HACCP

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)

italiană(avansat,avansat,avansat)

germană(incepator,mediu,mediu)

spaniolă(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close