Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.09.1986

obiectiv

 

Dezvoltare profesionala si independenta financiara.

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Merchandising / Promoteri, Traduceri, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2011 - prezent

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: f&b manager

Responsabilitati:

- planifica şi coordoneaza activitatea zilnica din restaurant si cafenea
- gestioneaza resursele umane din subordine, resursele materiale şi financiare
- stabileste si mentine contacte bune cu furnizorii de materii prime si materiale
- controleaza calitatea produselor si activitatea de productie
- intocmeste fise de actiune şi incheie contracte cu clientii (nunti, banchete, conferinte, simpozioane, bufete suedeze, cocteiuri si alte mese festive)
- gestioneaza si soluţioneaza reclamatiile de la clienti
- fidelizeaza clientii si acorda discounturi acolo unde este cazul
- intocmeste meniurile si le schimba 30% de 4ori pe an
- participa la promovarea produselor impreuna cu ospatarii
- intocmeste lunar raportul de activitate pana pe 15 ale lunii urmatoare
- face protectia muncii impreuna cu inginerul tehnic, verifica carnetele de sanatate si tine legatura cu medicul de medicina muncii
- cunoaste manualul calitatii si asigura servicii la standardele impuse

10.04.2010 - 30.07.2011

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
- capacitate de a respecta termene limita
- atentie catre detalii
- placere si abilitate de a invata lucruri noi
- responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- rezervari hotel parteneri externi, etc.
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.

10.11.2008 - 31.05.2010

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

1. Activitati de secretariat, primire si trimitere corespondenta (fax, telefon, e-mail), traducere de documente;
2. Inregistrarea, distribuirea, pastrarea si arhivarea corespondentei primite si trimise, conform instructiunilor sefului direct;
3. Efectuarea altor sarcini de serviciu trasate de seful direct;
4. Colectarea si inregistrarea pontajelor;
5. Pregatirea si elaborarea bugetului economic si financiar;
6. Administrarea bugetului biroului;
7. Asigurarea managementului administrativ corect al personalului;
8. Intocmirea si verificarea aplicatiilor pentru contractelor de subantepriza;
9. Negocierea contractelor;
10. Efectuarea diverselor operatiuni contabile primare;
11. Gestionarea si verificarea facturilor, cat si plata aferenta acestora;
12. Activitati de translator prin participarea la sedinte;
13. Activitati de asistent personal.

05.06.2008 - 03.09.2008

Departament: imobiliare

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

1. Activitati de secretariat, primire si trimitere corespondenta, traducere de documente;
2. Efectuarea altor sarcini de serviciu trasate de seful direct;
3. Pregatirea si elaborarea bugetului economic si financiar;
4. Administrarea bugetului biroului;
5. Cercetarea constanta a pietei imobiliare;
6. Asigurarea managementului administrativ corect al personalului;
7. Activitati specifice agentilor imobiliari.

Realizari:

Am ajutat la organizarea firmei si la cresterea vanzarilor.

03.06.2007 - 25.11.2007

Departament: banci

Titlu Job: consilier financiar

Responsabilitati:

1. Cunoasterea tuturor produselor si serviciilor bancii, planificarea, analiza, controlul si responsabilitatea fata de activitatea de vanzare a acestora;
2. Obiectivul principal: vanzarea asigurarilor de viata, sanatate, locuinta, masina, precum si gestionarea acestora;
3. Indeplinirea sarcinilor cu privire la bugetul de vanzari insusit;
4. Raspunderea fata de activitatea pe care o desfasoara si actioneaza pentru aplicarea prevederilor din normele si procedurile bancii si a altor dispozitii primite de la conducerea bancii / respectiv conducerea unitatilor teritoriale privind activitatea de vanzare produse si servicii bancare;
5. Activitatea de analiza a concurentei de pe piata locala si culegerea de informatii din piata, in vederea adaptarii produselor si serviciilor bancii la cerintele clientilor;
6. Atributii de cunoastere, pregatire, prezentare si vanzare profesionala a tuturor produselor / serviciilor bancii in vederea cresterii portofoliului de clienti si a surselor atrase;
7. Activitati de consultanta de specialitate oferind clientilor informatii referitoare la produsele si serviciile bancii, simulari de rate, etc;
8. Urmareste modul de aplicare a normei interne privind standardele de cunoastere a clientelei;
9. Deplasarea pe teren, pentru promovarea produselor si serviciilor bancii, precum si pentru atragerea potentialilor clienti;
10. Acordarea consultantei bancare clientilor bancii.

02.03.2006 - 30.03.2007

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Activitati principale:

preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti;
primirea si cazarea clientilor;
intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor);
promovarea serviciilor oferite clientilor;
solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate;
medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor.
Sarcini si indatoriri specifice:

stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale.

01.06.2005 - 01.10.2005

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: barman - ospatar

01.06.2004 - 01.10.2004

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: ospatar

studii

 

Activitati extracurriculare

Spirit de echipa, autonomie in activitate, capacitate de sinteza, abilitati decizionale, originalitate, sociabilitate, seriozitate, capacitate buna de insusire a unor noi tehnici de lucru, adaptabilitate si flexibilitate in relatiile interumane, interes pentru dezvoltare profesionala continua

Premii

Certificat de competente profesionale,fiind tehnician in activitati financiare si contabile; licentiat in domeniul Literaturii Comparate - Filolog; Certificat International de Translator Lb. Franceza

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close