Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 06.09.1967

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.02.2000

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Crearea unei echipe serioase, adaptabile si unite. Promovarea in cadrul echipei, in felul acesta reusind motivarea tuturor membrilor echipei. Ca obiectiv personal, apropierea cat mai mare de ceea ce inseamna varful cunoasterii in acest domeniu si realizarea unei cariere.

Salariu: nespecificat

Beneficii: telefon, masina sau benzina, bonus in functie de realizari

Tip job: Full time

Departament: Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Constanta, Sighisoara

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2010 - 31.08.2015

Departament: service / reparatii

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

Organizarea de evenimente,legatura cu firmele de profil,impresari si managerii artistilor,buna functionare a echipamentelor si a clubului in general,organizarea personalului,crearea de oferte speciale pe partea de bucatarie si bar,Implementarea procedurilor de servire, training-ul cu personalul pentru tot ceea ce inseamna parte profesionala, urmarirea respectarii normelor de igiena, PSI si service. Creearea de meniuri pentru grupuri si mese organizate, contactul permanent cu clientii, urmarirea graficului de lucru si cautarea unor masuri de eficientizare a programului. Tinerea legaturii permanente cu Departamentul Achizitii pentru a avea un raport cat mai bun intre calitate si preturile materiilor prime. Situatii lunare privind costurile si incasarile pe departament.Achizitia celor necesare dotarilor din restaurante si bucatarie. Organizarea de mese festive, nunti botezuri. Mentinerea legaturii cu organele abilitate de control pentru prevenirea oricaror neplaceri cauzate de neinformarea la timp privitoare la modificarile legislative din domeniu.
De la inceputul clubului,munca depusa a dus la ridicarea vanzarilor,crearea unui nume cunoscut in randul clientilor,crearea unor standarde si castigarea de clienti fideli.
Eugen Patrascu 0746299058
Salarizarea, bonusuri,benzina si dividente

09.02.2009 - prezent

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: f&b manager

Responsabilitati:

Implementarea procedurilor de servire, training-ul cu personalul pentru tot ceea ce inseamna parte profesionala, urmarirea respectarii normelor de igiena, PSI si service. Creearea de meniuri pentru grupuri si mese organizate, contactul permanent cu clientii, urmarirea graficului de lucru si cautarea unor masuri de eficientizare a programului. Tinerea legaturii permanente cu Departamentul Achizitii pentru a avea un raport cat mai bun intre calitate si preturile materiilor prime. Situatii lunare privind costurile si incasarile pe departament.Achizitia celor necesare dotarilor din restaurante si bucatarie. Organizarea de mese festive, nunti botezuri. Mentinerea legaturii cu organele abilitate de control pentru prevenirea oricaror neplaceri cauzate de neinformarea la timp privitoare la modificarile legislative din domeniu.

Realizari:

Pregatirea deschiderii hotelului, insemnand achizitii, angajari, etc.

22.09.2008 - 01.12.2008

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: general manager

Responsabilitati:

Implementarea procedurilor de servire, training-ul cu personalul pentru tot ceea ce inseamna parte profesionala, urmarirea respectarii normelor de igiena, PSI si service. Creearea de meniuri pentru grupuri si mese organizate, contactul permanent cu clientii, urmarirea graficului de lucru si cautarea unor masuri de eficientizare a programului. Tinerea legaturii permanente cu Departamentul Achizitii pentru a avea un raport cat mai bun intre calitate si preturile materiilor prime. Situatii lunare privind costurile si incasarile pe departament.Achizitia celor necesare dotarilor din restaurante si bucatarie. Organizarea de mese festive, nunti botezuri. Mentinerea legaturii cu organele abilitate de control pentru prevenirea oricaror neplaceri cauzate de neinformarea la timp privitoare la modificarile legislative din domeniu.

Realizari:

Marirea profitului si imbunatatirea serviciilor oferite.

01.05.2008 - 15.09.2008

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: general manager

Responsabilitati:

Implementarea procedurilor de servire, training-ul cu personalul pentru tot ceea ce inseamna parte profesionala, urmarirea respectarii normelor de igiena, PSI si service. Creearea de meniuri pentru grupuri si mese organizate, contactul permanent cu clientii, urmarirea graficului de lucru si cautarea unor masuri de eficientizare a programului. Tinerea legaturii permanente cu Departamentul Achizitii pentru a avea un raport cat mai bun intre calitate si preturile materiilor prime. Situatii lunare privind costurile si incasarile pe departament.Achizitia celor necesare dotarilor din restaurante si bucatarie. Mentinerea legaturii cu organele abilitate de control pentru prevenirea oricaror neplaceri cauzate de neinformarea la timp privitoare la modificarile legislative din domeniu.

Realizari:

Implementarea cu succes a normelor de servire, imbunatatirea calitatii serviciilor si preparatelor, creearea unui sistem de gestiune si implementarea lui.

01.08.2004 - 03.05.2008

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: f&b manager

Responsabilitati:

Implementarea procedurilor de servire, training-ul cu personalul pentru tot ceea ce inseamna parte profesionala, urmarirea respectarii normelor de igiena, PSI si service. Creearea de meniuri pentru grupuri si mese organizate, contactul permanent cu clientii, urmarirea graficului de lucru si cautarea unor masuri de eficientizare a programului. Tinerea legaturii permanente cu Departamentul Achizitii pentru a avea un raport cat mai bun intre calitate si preturile materiilor prime. Situatii lunare privind costurile si incasarile pe departament.Achizitia celor necesare dotarilor din restaurante si bucatarie. Organizarea de mese festive, nunti botezuri, mese de Revelion ( 7-800 persoane/an ). Mentinerea legaturii cu organele abilitate de control pentru prevenirea oricaror neplaceri cauzate de neinformarea la timp privitoare la modificarile legislative din domeniu.

Realizari:

Crearea de la zero a unui sistem de lucru viabil, fidelizarea clientilor dar si a personalului din departamentul meu, implementarea cu succes a unor proceduri de lucru care au dus la creserea constanta a vanzarilor, la pastrarea clientilor si la castigarea altora noi.Participarea activa la deschiderea a trei hoteluri noi care fac parte din acelasi grup: "Confort"Traian - 2005, "Rin" Otopeni - 2006, "Rin Grand Hotel" - 2007, participare care s-a concretizat prin achizitii, organizare de fluxuri tehnologice, etc.

01.05.2004 - 01.08.2004

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: director restaurant

Responsabilitati:

Implementarea procedurilor de servire, training-ul cu personalul pentru tot ceea ce inseamna parte profesionala, urmarirea respectarii normelor de igiena, PSI si service. Creearea de meniuri pentru grupuri si mese organizate, contactul permanent cu clientii, urmarirea graficului de lucru si cautarea unor masuri de eficientizare a programului. Tinerea legaturii permanente cu Departamentul Achizitii pentru a avea un raport cat mai bun intre calitate si preturile materiilor prime. Situatii lunare privind costurile si incasarile pe departament.

Realizari:

Imbunatatirea serviciului catre clienti, prin training saptamanal.

28.02.2000 - 24.11.2003

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: maitre'd

Responsabilitati:

Coordonarea personalului din restaurant si bar ( 12 persoane ), necesarul de aprovizionare, legatura permanenta cu clientii, organizarea de promotii in bar si restaurant.

Realizari:

Am condus o echipa de 12 persoane si am reusit 2 ani la rand sa fim in primele trei echipe din firma.

01.11.1997 - 01.12.1999

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: shift leader

Responsabilitati:

Organizarea si coordonarea unei echipe de 4 persoane, necesarul pentru bar si restaurant, programul de lucru pentru tura de care eram raspunzator, participarea la F&B meeting-uri.

Realizari:

Creearea unei atmosfere excelente in cadrul echipei si imbunatatirea calitatii serviciilor.

12.12.1994 - 01.11.1997

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: waiter

Responsabilitati:

Servirea cat mai corecta si prompta a clientilor, respectarea tuturor standardelor de servire, igiena si PSI, fidelizarea prin calitatea serviciilor a clientilor.

15.11.1992 - 12.10.1994

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: waiter

Responsabilitati:

Servirea conform standardelor, promovarea noilor preparate si produse, fidelizarea clientilor prin calitatea serviciilor

studii

 

Premii

Train the Trainer (Athenee Palace Hilton Bucharest) 09.03.1998-12.03.1998
American Bartenders School gratuated on 19.03.2001
Fireman curs 2001
Fireman curs 2002

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close