Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.11.1990

obiectiv

 

Dezvoltare profesională continua orientată spre rezultat si oportunităţi.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2017 - prezent

Departament: transport / distributie

Titlu Job: export documentation administrator

Responsabilitati:

- Pregatirea si verificarea tuturor documentelor necesare exportului maritim
- Trimiterea instructiunilor catre liniile maritime in vederea emiterii documentului de transport Bill of Lading.
- Emiterea documentului House Bill of Lading.
- Trimiterea de pre-alerte catre agentii de la destinatie
- Trimiterea VGM catre liniile maritime
- Trimiterea de fillinguri pentru destinatiile specifice: USA, Canada, Japonia, Mexic.

01.05.2017 - 31.07.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: agent de transport international

Responsabilitati:

- Intermedierea transportului terestru intern si/sau international dintre clienti (producatori, distribuitori) si transportatori;
- Contractarea, supervizarea si finalizarea comenzilor de transport;
- Negocierea pretului cu clientii, comunicarea detaliilor legate de incarcarea si descarcarea marfii si solutionarea problemelor de transport;
- Înregistrarea cliențiilor si a rutelor frecventate în sistemul operational și administrea bazei de date
- Procesarea documentelor necesare desfasurarii activitatii
- Monitorizarea transporturilor si asigurarea incarcarii si descarcarii marfurilor la timp;
- Stransa colaborare cu Departamentul Contabilitate si Departamentul Operational;
- Pastreaza legatura cu clientii si potentialii clientii.
- Prospecteaza permanent piata clientilor in vederea identificarii oportunitatilor de transport.

01.02.2016 - 30.04.2017

Departament: banci

Titlu Job: referent specialitate – unitatea carduri–departament operatiuni

Responsabilitati:

- Opereaza la solicitarea unitatilor Alpha Bank modificari pe conturile de card precum transferuri ale cardurilor de pe un cont pe altul, reactivare carduri, blocare/ deblocare carduri, emiteri carduri suplimentare, modificari (majorari/ diminuari) ale limitei cardurilor de credit, activare/ dezactivare alte servicii, inchideri de card si alte operatiuni.
- Gestioneaza modificarile de status ale cardurilor.
- Colaboreaza cu unitatile Alpha Bank in legatura cu activitatea de emitere a cardurilor si are acces la baza de date privind clientii solicitanti.
- Colaboreaza cu celelalte departamente (Customer Support, Frauda, Popriri, Issuing, Business, etc) in vederea solutionarii solicitarilor venite din partea clientilor/ unitatilor ABR.
- Raspunde de analizarea si solutionarea intrebarilor primite din partea unitatilor si de solutionarea situatiei cardurilor raportate la Biroul de Credit.
- Redacteaza adrese clientilor privind fie confirmarea soldului cardurilor de credit/ carduri de debit/ overdraft, fie privind inchiderea cardurilor debit/ credit/ overdraft.
- Gestioneaza situatia cardurilor angajatilor Alpha Bank.
- Participa la indeplinirea proiectelor cu impact pe operatiunile rezultate din actvitatea de carduri.

01.04.2014 - 31.01.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: recepționist centru wellness

Responsabilitati:

- Desfășurarea activității de front-office
- Asigurarea constantei în oferirea serviciilor de cea mai bună calitate
- Întâmpinarea în mod amabil și profesionist a oaspeților hotelului și clienților care beneficiază de zona SPA
- Consilierea oaspeților în alegerea serviciilor, direcționându-i, în funcție de cerințele acestora, către cele mai potrivite servicii.
- Funizarea tuturor informațiilor oaspetilor în legatură cu facilitățile, produsele și serviciile clubului (de asemenea, serviciile hotelului, dacă este cazul)
- Maximizarea profitului
- Încasarea contravalorii serviciilor prestate clientilor
- Rezolvarea promptă și discretă a diverselor situații particulare sau reclamații ale clientilor și oferirea de alternative, soluțiii
- Înregistrarea cliențiilor în sistemul operational și administrea bazei de date
- Colaborarea eficientă și cu alte departamente : rezervări, tehnic, restaurant, housekeeping

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Gestiunea spaţiului turistic şi servicii de ospitalitate. la Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Geografie din Bucuresti.
2009 - 2012 Facultate: Geografia turismului la Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Geografie din Bucuresti.
2005 - 2009 Liceu / Școală profesională: Profil uman la Şcoala Centrală din Bucuresti.

Premii

Am obtinut DELF (Diploma de Studii de Limba Franceză) nivelurile A1, B2 din cadrul Institutului Francez
Detin „Brevetul de turism” pentru functia de Manager in activitatea de turism.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close