Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 05.07.1960

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.05.1990

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sunt inginer cu 34 de ani experienta generala, si urmatoarea experienta specifica • 20 ani de experienta specifica ca Inginer de proces in proiecte de alimentari cu apa si colectare si tratare apa uzata, incluzand si punerea in functiune, testarea si operarea statiilor • 15 ani de experienta in implementarea proiecelor de alimentari cu apa si colectare si tratare apa uzata finantate de UE ca Manager de proiect/Lider de echipa/Inginer Rezident, atat in calitate de beneficiar, cat si in calitate de consultant, precum si in calitate de constructor • 12 ani de experienta in supervizarea lucrarilor de constructii in proiecele de alimentari cu apa si colectare si tratare apa uzata • 3 ani de experienta in managementul de proiect pentru constructor la construirea unei SEAU • Experienta in proiectare tehnologica pentru proiecte de statii de alimentari apa potabila si statii de epurare si in verificarea proiectelor realizate de constructori • Experienta in elaborarea de studii de fezabilitate, documentatii de licitatie, caiete de sarcini, conditii speciale de contracte tip FIDIC, in domeniul de alimentari cu apa si colectare si tratare apa uzata • Experienta in analiza financiara si economica pentru proiecte de alimentari cu apa - canal • Realizare de calcule costuri si de tarif pentru companii de apa/canal • Specialist revendicari in contracte tip FIDIC • Competente excelente in comunicare si scrierea rapoartelor • Cursuri postuniversitare: Open University Business School din Marea Britanie (prin CODECS ROMANIA) modulele:  Management General [BZT654] (1999)  Management Financiar [BZT655] (2001)  Management de Proiect [MZT865] (2002)

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Beneficii: negociabil

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Inginerie

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Oradea, Tirgu-Mures, Miercurea-Ciuc, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2018 - prezent

Departament: specialisti / tehnicieni

Titlu Job: expert tratre apa

Responsabilitati:

In cautarea unei noi oportunitati

01.06.2017 - 31.03.2018

Departament: specialisti / tehnicieni

Titlu Job: lider echipa/inginer rezident

Responsabilitati:

Am actionat in calitate de Inginer de supervizare FIDIC [Engineer] in urmatoarele contracte FIDIC:
 WKS-3 Reabilitarea captarii din puturi din Kurutilek si Implementarea sistemului SCADA – Yellow Book Contract
 WKS-4 Construirea conductei de aductiune din Beytahti – Red Book Contract
In calitate de Team Leader/Resident Engineer am efectuat urmatoarele activitati specifice:
• Am condus o echipa de 8 de experti si diriginti de santier;
• Am reprezentat Consultantul in relatia cu PIU, Autoritatea Contractanta si Contractorii de lucrari;
• Verificarea si aprobarea Documentelor Contractorului;
• Verificarea si aprobarea materialelor incluse in lucrari;
• Participarea la Inspectii pe santier si la Sedintele saptamanale si lunare;
• Verificarea si aprobarea Certificatelor Interimare de Plata ale Contractorilor;
• Intocmirea Rapoartelor Consultantului: Raport de Inceput, Raport Trimestrial, Raport de plata intermediara, Raport de finalizare a lucrarilor, Manualul de calitate a lucrarilor si Raportul Final;
• Am supervizat Testele la Finalizare a lucrarilor;
• Am emis Certificatele de preluare [Taking-Over Certificates] ale lucrarilor;
• Am monitorizat operarea lucrarilor in prima luna din Perioada de Notificare a Defectelor.

01.02.2016 - 31.05.2017

Departament: inginerie

Titlu Job: manager de proiect si consultant independent pentru proiecte din programul poim

Responsabilitati:

In calitate de Manager de proiect am efectuat urmatoarele activitati specifice:
• Am acordat asistenta si consultanta post contract de Project Management firmei OMS Romania SRL pe perioada de notificare a defectelor (PND) al SEAU Intorsura Buzaului pentru rezolvarea unor probleme contractuale si de operare
• Am acordat consultanta in domeniul contractelor de tip FIDIC in contractele de lucrari derulate de OMS Romania SRL
In calitate de Inginer de proces tratare apa potabila si apa uzata am efectuat urmatoarele activitati specifice:
• Am acordat asistenta tehnica firmei Greenviro SRL in elaborarea SF-ului pentru POIM CUP Braila;
• Am efectuat proiectare tehnologica preliminara de STAP si SEAU, ajutor in pregatirea ofertelor tehnice, ajutor in evaluarea financiar-economica a ofertelor la solicitarea unor clienti

01.03.2013 - 29.02.2016

Departament: management

Titlu Job: manager proiect

Responsabilitati:

Asigurarea conducerii, organizarii si supervizarii proiectului CL6 - Reabilitarea si extinderea statiei de epurare - aglomerarea Intorsura Buzaului avand urmatoarele sarcini principale:
• Organizarea lucrarilor privind cerinte de calitate-cost-timp
• Angajarea resurselor financiare, materiale si umane necesare
• Colaborare cu proiectantul in proiectarea tehnologica de proces a statiei de epurare
• Verificarea proiectelor de executie si a implementarii acestora
• Coordonarea proiectului
• Elaborarea rapoartelor saptamanale si lunare
• Elaborarea de revendicari pentru extinderi de timp si de costuri suplimentare
• Elaborare defalcari de costuri si grafice de executie
• Reprezentarea firmei in raport cu Beneficiarul si cu Inginerul si cu alte entitati implicate
• Proiectarea tehnologica de proces a statiilor de apa potabila pentru participarea la licitatii a firmei si elaborarea documentatiilor de licitatie
Acordarea consultanta in domeniul contractelor de tip FIDIC in contractele de lucrari derulate de OMS Romania SRL.

01.04.2009 - 28.02.2013

Departament: inginerie

Titlu Job: lider de echipa / adjunct lider echipa / inginer de proces/ manager contract fidic

Responsabilitati:

Proiectul la care am lucrat a fost „Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si de canalizare in judetul Calarasi”. Proiect finantat din Fonduri de Coeziune EU
In calitate de Lider echipa/Adjunct Lider echipa am condus o echipa de 35 de experti cu care am participat nemijlocit in implementarea urmatoarelor activitati:
 asistență tehnică în Management de proiect prin indrumarea și ajutarea UIP la 7 contracte tip FIDIC Carte Galbena: 4 contracte de reabilitare a 7 statii de tratare apă potabila și 3 contracte de reabilitare a 5 statii de epurare a apelor uzate; si la 4 contracte tip FIDIC Carte Rosie de reabilitare retele de apă și de canalizare in 6 orase ale judetului Calarasi si Ialomita: Calarasi, Oltenita, Lehliu, Fundulea, Budesti, respectiv Urziceni.
 asistență tehnică și financiară in consolidarea capacităților institutionale pentru Compania de apa , UIP și autoritățile locale municipale, inclusiv elaborarea de organigrame, procedurile tehnice si financiare, modele de finanțare, analiză și ajustarea tarifului;
 evaluarea necesităților de instruire (TNA) și instruirea personalului în managementul de proiect și planificare, control al costurilor, de gestionare a riscurilor;
 infiintarea departamentului GIS, crearea structurii bazei de date pentru 6 orașe;
 crearea unor echipe de detectare a pierderilor de apa în fiecare oraș incluzand furnizarea de utilitare și echipamente de detectare a scurgerilor, formarea de inspectori
 dezvoltarea sistemului de modelare hidraulica pentru rețele de apă și canalizare în fiecare oraș
 pregătirea a strategiei apelor uzate industriale;
 pregătirea a strategiei de gestionare a nămolurilor;
 implementarea strategiilor de publicitate și campanii de relații publice;
 am participat la actualizarea si sustinerea Master Planului pentru apă și canalizare conform Planului de Investiții pana in anul 2035
 elaborarea Raportului de Început și Rapoartele trimestriale de progres;
 elaborarea Certificatelor de Plată Interimare
 elaborarea Raportului Final și a Certificatului de Plată Final
In calitatea de Inginer de proces:
 am verificat dosarele de licitație pentru contractele de lucrari de tratare a apei potabile;
 am facut evaluarea de oferte tehnice: ca membru specialist al comisia de evaluare pentru contractele de tratare a apei;
 am verificat proiectele tehnologice preliminare și detaliate ale antreprenorilor pentru 7 (sapte) statii de tratare apa potabila (STAP);
 am participat la reuniunile de proiectare cu contractorii și inginer si client, pentru consilierea clientului în probleme tehnice și tehnologice
 am verificat si aprobat rapoartele tehnice pentru echipamentele propuse de către contractori;
In calitatea de Expert FIDIC:
 am participat la reuniunile privind progresele înregistrate cu antreprenorii și verificarea punerii în aplicare a contractelor
 am verificat modificările și extinderile de timp solicitate de antreprenori
 am verificat revendicarile antreprenorilor: pentru 7 contracte de lucrari FIDIC Galben (4 de apă și 3 de epurare a apelor uzate) și 4 contracte de lucrări FIDIC Rosu (rețele de conducte)

01.01.2009 - 31.03.2009

Departament: inginerie

Titlu Job: inginer de proces in tratarea apei

Responsabilitati:

Elaborarea de Documente de licitatie pentru urmatoarele proiecte:
 Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si de canalizare in judetul Teleorman. Proiect finantat din Fonduri de Coeziune EU
 Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si de canalizare in regiunea Tarnava Mare, judetul Sibiu. Proiect finantat din Fonduri de Coeziune EU
Furnizare de expertize tehnice pentru proiecte de alimentari cu apa
Identificarea oportunitatilor de afaceri pentru companie.
fara realizari speciale in acest timp scurt de la angajare
William Mulvaney, Director de proiecte Europa de Est, Jennings O'Donovan & Partners Irlanda
nu e cazul

01.02.2002 - 31.01.2009

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager de proiect

Responsabilitati:

In calitate de Manager de proiect am fost responsabil din partea OR pentru proiectul ISPA de „Reabilitare a Statiei de tratare apa potabila din Tirgu Mures”, proiect in valoare de 11,2 Mil. Euro finantat de UE. Am efectuat urmatoarele activitati specifice:
• Supervizarea lucrarilor si coordonarea echipei de proiect (experti in diferite domenii si diriginti de santier) din partea Operatorului Regional, impreuna cu Consultantul de supervizare
• Urmarirea respectarii Conditiilor generale si particulare de contract FIDIC Carte galbena
• Verificarea si avizarea platilor contractorului de lucrari
In calitate de Inginer de proces in cadrul echipei de proiect am participat la efectuarea urmatoarelor activitati specifice:
• Elaborarea Cerintelor Beneficiarului si a Specificatiilor Tehnice
• Am participat ca membru votant in comisia de evaluare a ofertelor pentru reabilitarea statiei de tratare si membru in comisia de negociere a contractului cu ofertantul cistigator
• Am participat ca secretar al comisiei de evaluare si de negociere pentru proiectul de reabilitare a Statiei de epurare a apelor uzate din Tg.Mures, contract ISPA
• Am verificat proiectul tehnologic al contractorului, elaborat pentru STAP Tg. Mures in cadrul proiectul „Reabilitarea Statiei de tratare apa potabila din Tirgu Mures”

01.05.1998 - 31.01.2002

Departament: productie

Titlu Job: inginer de proces (tehnolog)

Responsabilitati:

Am fost responsabil pentru procesul operational de tratare a apei potabile, ocupand si functia de Adjunct Sef Statie de tratare apa potabila
Sarcinile si responsabilitatile cele mai importante au fost:
• Monitorizarea procesului tehnologic de tratarea apei
• Pregatirea bugetului Statiei de tratare apa potabila si monitorizarea incadrarii in costuri
• Planificarea intretinerii si monitorizarea executarii acesteia
• Elaborarea de specificatii tehnice pentru achizitia de materiale si de echipamente

studii

 

Facultati:

1979 - 1984 Masterat: Inginerie chimica la Institutul Politehnic Gh. Asachi - Facultatea de Inginerie Chimica din Iasi.

Facultati in straiatate

nu e cazul

Premii

Hobby-uri
Bridge,Pescuit

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

maghiară(avansat,avansat,avansat)

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close