Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.10.1988

obiectiv

 

Diplomaţie, seriozitate, perseverenţă şi capacitate de organizare; Disponilitate de a invatata lucruri noi, comunicare, spirit de echipa;

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Paza si protectie / Militar, Functii publice, Tipografii / Edituri, Protectia mediului, Protectia muncii, Controlul calitatii, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2018 - 31.08.2019

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: expert tehnic implementare

Responsabilitati:

 Contribuie la intarirea capacitatii GAL pentru elaborarea ghidurilor de finantare si a criteriilor de selectie a proiectelor;
 Asigura sprijin pentru beneficiari pentru derularea proiectelor;
 Contribuie la intarirea capacitatii GAL pentru monitorizarea si gestionarea proiectelor;
 Contribuie la realizarea, dezvoltarea si implementarea strategiei si planului de management ale proiectului;
 Participa la realizarea rapoartelor de progres intermediare si finale;
 Participa la intocmirea documentelor aferente cererilor de plata si cererilor de rambursare;
 Asigura derularea in bune conditii a comunicarii interne la nivelul echipei de proiect;
 Urmareste derularea activitatilor in cadrul proiectului in conformitate cu standardele si procedurile realizate in cadrul acestuia;
 Participa la elaborarea instrumentelor de lucru ale echipei de proiect necesare implementarii activitatiilor;
 Participa la intocmirea Notificarilor, Actelor aditionale, corespondentei realizate la nivelul proiectului.
 Realizeaza activitatea de comunicare la nivelul proiectului in conformitate cu cererea de finantare si cu Manualul de Identitate Vizuala pentru POCU;
 Realizeaza orice alte activitati necesare atingerii obiectivelor proiectului, realizate in conformitate cu pregatirea profesionala detinuta.
 Descrierea altor responsabilitati specifice postului
o Privind relatiile interpersonale/comunicarea:
 Sa colaboreze cu toti membrii echipei de proiect in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu;
 Sa asigure o conduita conforma Codului de Etica elaborat la nivelul proiectului;
 Sa asigure o buna comunicare, in mod coerent si continuu, cu intreaga echipa de proiect in vederea implementarii cu succes a proiectului.
o In raport cu obiectivele postului:
 Sa asigure corectitudinea tuturor activitatilor derulate la nivelul proiectului;
 Sa contribuie la atingerea obiectivelor propuse prin cererea de finantare a proiectului;

01.11.2017 - 31.12.2018

Departament: medicina umana

Titlu Job: recepționer

Responsabilitati:

 Intocmire cerere de analize medicale si operare in SILAB a cererii de analize;
 Eliberare buletin analize;
 Activitati de secretariat: arhivare fise medicale, intocmire bon materiale, distribuirea contractelor/voucher/biletelor de trimitere cu decontare prin CAS catre departamentele aferente;
 Suplinirea deficitului de personal;
 Activitati de contabilitate: deschidere de zi, monetar, intocmire PV predare monetar, inchidere de zi;
 Corespondenta e-mail;
 Oferire de informatii cu privire la serviciile prestate de Synevo Romania;

01.04.2017 - 31.10.2017

Departament: juridic

Titlu Job: legal office assistant

Responsabilitati:

 Arhivare, inregistrare corespondenta;
 Tinerea evidentei termenelor de judecata;
 Primire corespondenta si distribuirea acesteia;
 Mentinerea legaturii cu clientii societatii de avocati;
 Mentinerea legaturii cu instantele de judecata si institutiile de stat (depunere\ridicare documente)
 Asigurarea protocol intalniri;
 Depunere/ridicare corespondenta posta;
 Alte sarcini distribuite de catre avocatii societatii;

01.01.2012 - 30.04.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretară

Responsabilitati:

A - servicii de colectare si colationare informatii privind implementarea proiectelor culturale si editoriale,conform programarii stabilite de catre Beneficiari.

B – asigurarea activitatii de secretariat,constand in :
 Executarea lucrarilor de registratura generala (sortarea, inregistrarea, datarea documentelor, a celorlalte acte oficiale ale institutiei si a corespondentei; distribuirea documentelor si a corespondentei catre departamente si angajatii/colaboratorii institutiei);
 Lucrari de corespondenta primita si emisa de institutie (concepere si redactare de scrisori, faxuri, e-mailuri, adrese oficiale); lecturarea corespondentei primite, prezentarea la conducere, inregistrarea, repartizarea si urmarirea rezolvarii corespondentei primite, intocmirea unor raspunsuri pe baza documentarii prealabile,dactilografierea lor, prezentarea la semnat a corespondentei cu materialul de baza; pregatirea corespondentei pentru expediere, expediarea corespondentei in afara unitatii;
 Clasarea si arhivarea informatiei, a documentelor si dosarelor, organizarea si asigurarea unei bune functionari a arhivei unitatii;
 Organizarea sistemului informational: primirea, prelucrarea si transmiterea informatiilor, primirea si transmiterea comunicarilor telefonice, a mesajelor de la si pentru angajatii/colaboratorii institutiei, indiferent de forma acestora - fax, scrisoare, e-mail, telefon, comunicari verbale.
 Redactarea/prelucrarea si postarea pe pagina de web a informarilor privind activitatea AFCN.

01.11.2010 - 31.01.2012

Departament: protectia mediului

Titlu Job: tehnician protecția mediului

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate: Administratie publica la Facultatea De Drept Si Administratie Publica Spiru Haret din București.
2004 - 2007 Liceu / Școală profesională: Tehnician protectia mediului la Grupul Scolar de Chimie ˝COSTIN D NENITESCU˝ din București.

Premii

Certificari
Mar 2019 - Mar 2019: Asociatia Europas
Certificate absolvire curs: “Expert evaluator proiecte”
Mar 2019 - Mar 2019: World Vision Romania
Diploma participare curs: “Protectia copilului”
Nov 2008 - Nov 2008: S.C. PROTEM SSM CONSULTING S.R.L.
Certificat absolvire curs: “ Inspector resurse umane”



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close