Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 25.04.1967

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:25.03.1988

Stagiu militar: da

obiectiv

 

- o poziție provocatoare in care sa-mi regasesc competențele, capacitățile, aptitudinile, educația și experiența; a lucra într-un mediu profesional, care sa-mi permita utilizarea și dezvoltarea cunoștințelor mele, scopul final fiind de a crește marja de profit a companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Altele, Administrativ / Logistica, Paza si protectie / Militar, Functii publice, Achizitii, Inginerie, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Pitesti, STRAINATATE, Targoviste, Ilfov

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2016 - prezent

Departament: protectia muncii

Titlu Job: expert superior

01.12.2014 - 31.03.2016

Departament: protectia muncii

Titlu Job: inspector in domeniul ssm

01.05.2012 - 30.11.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef serviciu administrativ logistic

Responsabilitati:

1. Responsabil de mișcarea de materiale în / din afara societății, în conformitate cu politica firmei și procedurile existente;
2. Responsabil pentru toate tipurile de achiziții, în conformitate cu politica firmei și procedurile existente și pentru optimizarea cheltuielilor;
3. Coordonator al tuturor activitățile administrative;
4. Responsabil pentru stocurile de materiale, depozitare, distribuție;
5. Coordonator al activitatii contractanților externi pentru toate tipurile de servicii, în conformitate cu politica firmei și procedurile existente;
6. Coordonator al tuturor aspectelor legate de flota de autovehicule (probleme administrative, consumuri, reparatii, etc.);
8. Mentenanta echipamentelor tehnice, sistemelor, dispozitivelor, etc

01.01.2011 - 01.04.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: inginer

Responsabilitati:

1. Coordonator al activitatii contractanților externi, în conformitate cu politica firmei și procedurile existente pentru a asigura functionarea normala a sistemelor tehnice: control acces, alarma incendiu, antiefractie, CCTV, electric, UPS, aer conditionat, etc.
2. Gestionarea și monitorizarea achizițiilor în conformitate cu politica bancii și a procedurilor existente, optimizarea cheltuielilor;
3. Coordonator pentru diferite proiecte (ex. relocare/reamenajare unitati bancare, refacere sistem alimentare energie electrica, etc);
4. Gestionarea și monitorizarea activitatii curente in banca, a tuturor proceselor și
a functionarii sistemelor tehnice pentru a asigura un climat adecvat de munca, în condiții de siguranță, si fără riscuri pentru sănătate conform legislatiei in vigoare.

01.06.2010 - 01.09.2010

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: coordonator logistica

Responsabilitati:

Acțiunea națională "Let's Do It, Romania!", care a adunat peste 200.000 de voluntari pentru a curăța gunoiul din întreaga țară într-o singura zi.

01.10.2004 - 01.06.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef logistica

Responsabilitati:

1. Responsabil de mișcarea de materiale în / in afara societății, în conformitate cu politica firmei și procedurile existente;
2. Responsabil pentru toate tipurile de achiziții, în conformitate cu politica firmei și procedurile existente și pentru optimizarea cheltuielilor;
3. Coordonator al tuturor activitățile administrative;
4. Responsabil pentru stocurile de materiale, depozitare, distribuție;
5. Coordonator al activitatii contractanților externi pentru toate tipurile de servicii, în conformitate cu politica firmei și procedurile existente;
6. Coordonator al tuturor aspectelor legate de flota de autovehicule (probleme administrative, consumuri, reparatii, etc.);
8. Mentenanta echipamentelor tehnice, sistemelor, dispozitivelor, etc.

01.01.2003 - 01.06.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: ofiter nato

Responsabilitati:

Intre anii 2003 si 2008, am ocupat diferite pozitii (probleme de logistica, media, stat major) in comandamente NATO (Kabul si Sarajevo).

01.10.2002 - 01.10.2004

Departament: service / reparatii

Titlu Job: sef birou mentenanta

Responsabilitati:

1. Coordonator al tuturor activitățile administrative in cadrul departamentului;
2. Responsabil pentru stocurile de materiale, depozitare, distribuție din cadrul departamentului;
3. Coordonator al activitatii contractanților externi pentru toate tipurile de servicii, în conformitate cu politica firmei și procedurile existente;
4. Coordonator al tuturor aspectelor legate de flota de autovehicule (probleme administrative, consumuri, reparatii, etc.);
5. Mentenanta echipamentelor tehnice, sistemelor, dispozitivelor, etc.

01.08.1994 - 01.10.2002

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: instructor / lector

Responsabilitati:

Inginerie, întreținere si reparații sisteme tehnice, educație si formare profesională

01.09.1992 - 01.07.1994

Departament: service / reparatii

Titlu Job: sef serviciu tehnic

Responsabilitati:

1. Coordonator al tuturor activitățile administrative in cadrul departamentului;
2. Responsabil pentru stocurile de materiale, depozitare, distribuție din cadrul departamentului;
3. Coordonator al activitatii contractanților externi pentru toate tipurile de servicii, în conformitate cu politica firmei și procedurile existente;
4. Coordonator al tuturor aspectelor legate de flota de autovehicule (probleme administrative, consumuri, reparatii, etc.);
5. Mentenanta echipamentelor tehnice, sistemelor, dispozitivelor, etc.

01.07.1991 - 01.08.1992

Departament: service / reparatii

Titlu Job: sef atelier

Responsabilitati:

1. Coordonator al tuturor activitățile administrative in cadrul departamentului;
2. Responsabil pentru stocurile de materiale, depozitare, distribuție din cadrul departamentului;
3. Mentenanta echipamentelor tehnice, sistemelor, dispozitivelor, etc.

studii

 

Facultati:

2011 - 2012 Facultate / Colegiu: Evaluarea riscurilor si auditul securitatii si sanatatii in munca la ARSSM si Politehnica Bucuresti din Bucuresti. studii postuniversitare
1986 - 1991 Facultate / Colegiu: Electronica si electrotehnica la Academia Tehnica Militara din Bucuresti.

Premii

Traininguri
Apr 2011 - May 2011: Intratest, Bucuresti
Cadru tehnic cu atributii in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor
Mar 2011 - Apr 2014: Intratest, Bucuresti
Inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca
Apr 2010 - May 2010: Intratest, Bucuresti
Manager proiect
Mar 2010 - Apr 2010: Intratest, Bucuresti
Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene
Mar 2008 - Mar 2008: Naval Postgraduate School, Monterey - California (USA)
Managementul achizitiilor
Jan 2002 - Apr 2002: Academia Tehnica Militara, Bucuresti
Managementul sistemelor electronice si electrotehnice
Hobby-uri
fotografia,sport



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close