 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 25.04.1967 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:25.03.1988 Stagiu militar: da
|
|
obiectiv | |
|
- o poziție provocatoare in care sa-mi regasesc competențele, capacitățile, aptitudinile, educația și experiența; a lucra într-un mediu profesional, care sa-mi permita utilizarea și dezvoltarea cunoștințelor mele, scopul final fiind de a crește marja de profit a companiei.
Salariu: nespecificat Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier Departament: Altele, Administrativ / Logistica, Paza si protectie / Militar, Functii publice, Achizitii, Inginerie, Audit / Consultanta Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Pitesti, STRAINATATE, Targoviste, Ilfov Nivel Cariera: Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.03.2016 - prezent Departament: protectia muncii Titlu Job: expert superior |
|
01.12.2014 - 31.03.2016 Departament: protectia muncii Titlu Job: inspector in domeniul ssm |
|
01.05.2012 - 30.11.2013 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: sef serviciu administrativ logistic Responsabilitati: 1. Responsabil de mișcarea de materiale în / din afara societății, în conformitate cu politica firmei și procedurile existente;
2. Responsabil pentru toate tipurile de achiziții, în conformitate cu politica firmei și procedurile existente și pentru optimizarea cheltuielilor;
3. Coordonator al tuturor activitățile administrative;
4. Responsabil pentru stocurile de materiale, depozitare, distribuție;
5. Coordonator al activitatii contractanților externi pentru toate tipurile de servicii, în conformitate cu politica firmei și procedurile existente;
6. Coordonator al tuturor aspectelor legate de flota de autovehicule (probleme administrative, consumuri, reparatii, etc.);
8. Mentenanta echipamentelor tehnice, sistemelor, dispozitivelor, etc |
|
01.01.2011 - 01.04.2012 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: inginer Responsabilitati: 1. Coordonator al activitatii contractanților externi, în conformitate cu politica firmei și procedurile existente pentru a asigura functionarea normala a sistemelor tehnice: control acces, alarma incendiu, antiefractie, CCTV, electric, UPS, aer conditionat, etc.
2. Gestionarea și monitorizarea achizițiilor în conformitate cu politica bancii și a procedurilor existente, optimizarea cheltuielilor;
3. Coordonator pentru diferite proiecte (ex. relocare/reamenajare unitati bancare, refacere sistem alimentare energie electrica, etc);
4. Gestionarea și monitorizarea activitatii curente in banca, a tuturor proceselor și
a functionarii sistemelor tehnice pentru a asigura un climat adecvat de munca, în condiții de siguranță, si fără riscuri pentru sănătate conform legislatiei in vigoare. |
|
01.06.2010 - 01.09.2010 Departament: ong / voluntariat Titlu Job: coordonator logistica Responsabilitati: Acțiunea națională "Let's Do It, Romania!", care a adunat peste 200.000 de voluntari pentru a curăța gunoiul din întreaga țară într-o singura zi. |
|
01.10.2004 - 01.06.2008 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: sef logistica Responsabilitati: 1. Responsabil de mișcarea de materiale în / in afara societății, în conformitate cu politica firmei și procedurile existente;
2. Responsabil pentru toate tipurile de achiziții, în conformitate cu politica firmei și procedurile existente și pentru optimizarea cheltuielilor;
3. Coordonator al tuturor activitățile administrative;
4. Responsabil pentru stocurile de materiale, depozitare, distribuție;
5. Coordonator al activitatii contractanților externi pentru toate tipurile de servicii, în conformitate cu politica firmei și procedurile existente;
6. Coordonator al tuturor aspectelor legate de flota de autovehicule (probleme administrative, consumuri, reparatii, etc.);
8. Mentenanta echipamentelor tehnice, sistemelor, dispozitivelor, etc. |
|
01.01.2003 - 01.06.2008 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: ofiter nato Responsabilitati: Intre anii 2003 si 2008, am ocupat diferite pozitii (probleme de logistica, media, stat major) in comandamente NATO (Kabul si Sarajevo). |
|
01.10.2002 - 01.10.2004 Departament: service / reparatii Titlu Job: sef birou mentenanta Responsabilitati: 1. Coordonator al tuturor activitățile administrative in cadrul departamentului;
2. Responsabil pentru stocurile de materiale, depozitare, distribuție din cadrul departamentului;
3. Coordonator al activitatii contractanților externi pentru toate tipurile de servicii, în conformitate cu politica firmei și procedurile existente;
4. Coordonator al tuturor aspectelor legate de flota de autovehicule (probleme administrative, consumuri, reparatii, etc.);
5. Mentenanta echipamentelor tehnice, sistemelor, dispozitivelor, etc. |
|
01.08.1994 - 01.10.2002 Departament: educatie / training / arte Titlu Job: instructor / lector Responsabilitati: Inginerie, întreținere si reparații sisteme tehnice, educație si formare profesională |
|
01.09.1992 - 01.07.1994 Departament: service / reparatii Titlu Job: sef serviciu tehnic Responsabilitati: 1. Coordonator al tuturor activitățile administrative in cadrul departamentului;
2. Responsabil pentru stocurile de materiale, depozitare, distribuție din cadrul departamentului;
3. Coordonator al activitatii contractanților externi pentru toate tipurile de servicii, în conformitate cu politica firmei și procedurile existente;
4. Coordonator al tuturor aspectelor legate de flota de autovehicule (probleme administrative, consumuri, reparatii, etc.);
5. Mentenanta echipamentelor tehnice, sistemelor, dispozitivelor, etc. |
|
01.07.1991 - 01.08.1992 Departament: service / reparatii Titlu Job: sef atelier Responsabilitati: 1. Coordonator al tuturor activitățile administrative in cadrul departamentului;
2. Responsabil pentru stocurile de materiale, depozitare, distribuție din cadrul departamentului;
3. Mentenanta echipamentelor tehnice, sistemelor, dispozitivelor, etc. |
| studii | |
|
Facultati: 2011 - 2012 Facultate: Evaluarea riscurilor si auditul securitatii si sanatatii in munca la ARSSM si Politehnica Bucuresti din Bucuresti. studii postuniversitare
1986 - 1991 Facultate: Electronica si electrotehnica la Academia Tehnica Militara din Bucuresti.
Premii Traininguri
Apr 2011 - May 2011: Intratest, Bucuresti
Cadru tehnic cu atributii in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor
Mar 2011 - Apr 2014: Intratest, Bucuresti
Inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca
Apr 2010 - May 2010: Intratest, Bucuresti
Manager proiect
Mar 2010 - Apr 2010: Intratest, Bucuresti
Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene
Mar 2008 - Mar 2008: Naval Postgraduate School, Monterey - California (USA)
Managementul achizitiilor
Jan 2002 - Apr 2002: Academia Tehnica Militara, Bucuresti
Managementul sistemelor electronice si electrotehnice
Hobby-uri
fotografia,sport
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|