de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.08.1967

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:09.01.1990

obiectiv

 

Salariu: 650,00 USD / luna

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2014 - prezent

Departament: functii publice

Titlu Job: expert principal

Responsabilitati:

Conform fisa post;detalii la un eventual interviu

25.06.2012 - 15.07.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Responsabilitati : - gestionarea și organizarea diferitelor activitati administrative si de protocol , ( contactarea de noi furnizori , gestionarea bazei de date furnizori , achizitie materiale și studiu al evoluției stocurilor , pregătirea de reuniuni , altele) ;
- Redactarea documentelor și rapoartelor necesare ;
- Organizarea de calatorii de afaceri , investigarea de noi alternative , recomandări , rezervari , gestionarea documentelor de decontare interne ;
- Corespondența internă și externă pe proiecte specifice de producție de publicitate ;
- Cereri de stabilire a prețurilor pentru produse și servicii de la furnizori , analiza ofertelor , selectarea furnizorilor de servicii , negocierea contractelor cu furnizorii , urmărirea îndeplinirii contractelor ;
- sprijin și consultanță pentru alte departamente ale companiei în materie de producție , logistică , produse de transport , achizitii , etc

30.08.2011 - 31.10.2011

Departament: marketing

Titlu Job: asistent administrativ

Responsabilitati:

Sarcinile administrative legate de organizarea de evenimente de marketing :
- Înregistrarea tuturor celor nominalizați de companie să participe în numele societății la conferințele de specialitate ;
- încheierea de contracte de închiriere pentru spații de expoziție și cabine;
- incheierea contractelor de inchiriere mobilier cu organizatorii
- bilete de avion , rezervari / camere de hotel pentru participanți
- furnizarea de materiale publicitare pentru evenimente , broșuri , CD-uri, roll- up-uri , pliante
- păstrarea strânsă legătură cu furnizorii de materiale promotionale de la initiere si pana la livrarea produsului finit ;
- prezentari in Power Point ale companiei ;
- Rapoarte de cheltuieli pentru directorii străini din top management ;
- Evidenta corespondenței, , etc
și multe alte sarcini legate de aceste evenimente

01.09.2009 - 01.12.2010

Departament: achizitii

Titlu Job: buyer non-pharma

Responsabilitati:

-evaluare/comparare oferte furnizori,
- verificare respectare preturi din oferta,
-actualizare oferte catre farmacii,
-verificare respectare preturi facturare conform ofertelor,
si multe alte sarcini si rapoarte solicitate de catre seful de departament.
la cerere
transport gratuit, tichete masa

01.09.2006 - 30.09.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: analist relatii client

Responsabilitati:

-Emiterea rapoarte saptamanale / lunare / anuale de vanzari si analize asupra vânzărilor la cererea managerului de vanzari ,
-emitere facturile comerciale pentru vanzari in Ciel
- Proiectat și a creat o bază de date Microsoft Access , în scopul colectarii datelor si emiterii de rapoarte
- De asemenea, proiectat și implementat cea mai potrivită interfata CRM - conform necesitatilor companiei
"Diana is well-organized and a detail-oriented person who watches our CRM database like a hawk without losing sight of the strategic objectives.” Sales manager, Supercard- Carmen Petre
tichete de masa

15.03.2005 - 21.09.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent comercial

Responsabilitati:

•Am lucrat in cadrul departamentului licitatii, unde am avut in subordine doua depozite din cele noua pe care le detinea firma la nivel national, cele doua depozite avand arondate spitalele de pe cuprinsul a noua judete
•Pregatirea ofertelor financiare si a tuturor documentelor cerute conform OUG 60/2001, Ord MF 1012/2001, HG 461/2001
•Participarea la licitatiile electronice prin intermediul SEAP, pregatirea listelor de produse anterior licitatiilor, verificare stocuri, stabilire preturi de vanzare, emitere de rapoarte si contracte, urmarire indeplinire contracte.
•Singura persoana responsabila deasemenea de indeplinirea tuturor activitatilor legate de participarea la licitatiile clasice (cu caiete de sarcini), ocupandu-ma de obinerea tuturor documentelor, autorizatiilor, scrisorilor de garantie bancara, etc- necesare unor oferte tehnice si financiare complete, conform cerintelor caietelor de sarcini, aceasta implicand o buna colaborare cu celelelte departamente din cadrul firmei.

Realizari:

contracte de cca 300.000 lei care au rezultat in urma ofertelor/documentelor de participare- intocmite de mine

01.05.2002 - 01.02.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent comercial

Responsabilitati:

•Am lucrat in cadrul departamentului licitatii,unde am avut in subordine doua depozite din cele noua pe care le detinea firma la nivel national, cele doua depozite avand arondate spitalele de pe cuprinsul a noua judete
•Pregatirea ofertelor financiare si tuturor documentelor cerute conform OUG 60/2001, Ord MF 1012/2001, HG 461/2001
•Participarea la licitatiile electronice prin intermediul SEAP, pregatirea listelor de produse anterior licitatiilor, verificare stocuri, stabilire preturi de vanzare, emitere de rapoarte si contracte, urmarire indeplinire contracte.
•Singura persoana responsabila deasemenea de indeplinirea tuturor activitatilor legate de participarea la licitatiile clasice (cu caiete de sarcini), ocupandu-ma de obinerea tuturor documentelor, autorizatiilor, scrisorilor de garantie bancara, etc- necesare unor oferte tehnice si financiare complete, conform cerintelor caietelor de sarcini, aceasta implicand o buna colaborare cu celelelte departamente din cadrul firmei.
la cerere
tichete de masa

24.06.1997 - 01.04.2002

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

•Traduceri in oricare dintre urmatoarele situatii: convorbiri telefonice, contracte si norme pentru comertul international, cum ar fi : GAFTA-reguli cu privire la comertul cu cereale, FOSFA-reguli cu privire la comertul cu seminte oleaginoase, INCOTERMS 90 –incluzand clasificarea termenilor pentru comertul international.
•Negocieri de preturi pentru contractele noi in functie de tendintele pietei, alaturi de directorul commercial si departamentul de marketing
•Contactare si discutii cu clientii companiei,la solicitarea directorului general sau a directorului comercial, clienti cum ar fi: GLENCORE GRAIN ROTTERDAM B.V., TRANSCOMINT S.A. PARIS, TRADIGRAIN S.A. GENEVE, CARGILL INTERNATIONAL S.A., CONTINENTAL GRAIN ATHENS, s.a.
•Emitere de rapoarte de piata
-colaborare cu departamentul exporturi pentru emiterea documentelor necesare exporturilor: facturi comerciale de export, conosamente, scrisori de trasura, declaratii vamale de export, etc

12.07.1995 - 01.09.1996

Departament: altele

Titlu Job: inginer sef depozit

Responsabilitati:

Supravegherea intrarilor/iesirilor de marfa din depozitul de materiale
•Supravegherea documentelor oficiale cu privire la miscarea marfurilor (receptie, vanzari, transferuri, consum)
•Evidenta computerizata a acestor operatiuni
*Verificarea documentelor primare care au stat la baza emiterii documentelor finale

studii

 

Facultati:

1988 - 1994 Facultate / Colegiu: Utilajul si Tehnologia Sudarii la Universitatea Dunarea de Jos din Galati. Diploma de Licenta

Premii

Cursuri operator PC, analist programator -1995
Curs programator sisteme informatice- 2012



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close