Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.09.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.10.2001

obiectiv

 

Lucrul intr-un mediu dinamic, profesional care sa-mi ofere sansa pentru utilizarea si dezvoltarea cunostintelor dobandite; Locul de munca sa reprezinte o provocare continua si sa ofere posibilitatea aplicarii de ideei si metode noi in rezolvarea problemelor

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Statistica / Matematica, Import - export

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2014 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: expert piata de energie electrica

Responsabilitati:

- Asigura planificarea lunara/zilnica a prognozei de consum/productie energie electrica, in vederea participarii pe Piata pentru Ziua Urmatoare;
- Realizeaza agregarea curbei de consum/productie energie electrica;
- Gestioneaza pozitiile contractate si masurate pe pietele de electricitate;
- Realizeaza raportul lunar pentru repartitia dezechilibrelor asumate din Piata de Echilibrare;
- Asigura suport in timpul inchiderii de luna intocmind si transmitand datele pentru realizarea balanţei cu costurile si veniturile estimate si realizate in urma activităţii pe piaţa angro de energie electrica;
- Asigură cooperarea cu parteneri interni si externi, care participă la dezvoltarea instrumentelor și procedurilor necesare pentru activitățile pe platforma DAMAS;
- Participa in mod semnificativ la intocmirea ofertelor pentru participarea la Piata Centralizata a Contractelor Bilaterale, Piata Centralizata a Contractelor Bilaterale cu Negociere Continua, Piata Centralizata a Certificatelor Verzi si Piata Contractelor Bilaterale a Certificatelor Verzi de la Operatorul pietei de energie electrica si gaze naturale din Romania (OPCOM);
-Este responsabil cu pregatirea datelor pentru intocmirea raportarilor catre Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniu Energiei (ANRE) conform procedurilor reglementate;
- Oferă suport pentru monitorizarea KPI, efectuarea de analize aprofundate, dezvoltarea de măsuri corective adecvate și planuri de acțiune;
- Susține îmbunătățirea continuă a proceselor și fluxurilor de informații din zona sa de responsabilitate și identifică pro-activ potențialul de îmbunătățire, în general, bazându-se pe expertiza profesionala și înțelegerea profundă a specificului business;

01.12.2011 - 30.04.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: expert contractare activitati investitionale

Responsabilitati:

- Certifica pozitia pe piata
- Asigura relationarea cu partenerii care participa pe piata de echilibrare si asigura servicii tehnologice de sistem
- Monitorizeaza performanta participarii pe piata de echilibrare
- Utilizator SAP
- Certifica valorile cantitatilor facturate pentru serviciile de transport, serviciile de sistem si a obligatiilor de plata pentru contributia de cogenerare de inalta eficienta in baza contractelor incheiate
- Intocmeste si transmite prognoza pozitiei de piata in baza parametrilor operationali ai portofoliului energetic al companiei
- Asigura suportul necesar exploatarii programului de facturare a clientilor finali ai diviziei
- Furnizeaza datele necesare raportarilor si intocmeste aceste raportari catre ANRE conform proceduriloe de reglementare.

01.08.2010 - 31.12.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent director

Responsabilitati:

- Este responsabil cu receptionarea, prelucrarea, distribuirea si tinerea sub control a documentatiei sub forma electronica, prin utilizarea sistemelor informatice de control a documentelor (Conject System);
- Pregateste documentatia tehnica pentru revizuire si aprobare;
- Este responsabil cu stocarea, distributia si completarea documentelor atat sub forma de documente scrise cat si sub forma electronica;
- Sa organizeze si sa mentina in ordine arhiva Proiectului;
- Sa mentina interfata cu Arhiva Corporativa;
- Sa acorde asistenta la completarea documentelor electronice, actualizarea reviziei documentelor si introducerea informatiilor necesare sistemului de Control Management;
- Inregistreaza si documenteaza toate reviziile documentelor atat in varianta electronica cat si in varianta hard;
- Scaneaza, tipareste documentele de proiect;
- Administreaza sistemul de management al documentelor electronice;
- Sa aiba o comunicare permanenta si deschisa cu echipa Proiectului asigurand respectarea criteriilor pentru controlul documentatiei;
- Este responsabil pentru acuratetea prelucrarii documentatiei;
- Responsabil cu arhivarea si validitatea contractelor cu clientii si furnizorii, atat sub forma de documente scrise cat si sub forma electronica;
- Organizeaza intalniriile AGA ale societatii si se asigura de punerea in aplicare a hotararilor luate;
- Asigura activitatea de primire, inregistrare, repartizare, predare a corespondentei si expedierea acesteia la destinatie;
- Asigura tehnoredactarea si multiplicarea urgente si intocmirea de lucrari si referate;
- Acorda asistenta in organizarea sedintelor de lucru, a intalnirilor si a celorlalte evenimente ale echipei;
- Acorda asistenta la pregatirea prezentarilor tehnice si a altor documente;
- Primeste si ierarhizeaza comunicatiile, inclusiv convorbirile telefonice si mesajele e-mail;
- Pregateste detaliile de calatorie ale membrilor echipei;
- Administreaza activitatile biroului, inclusiv planificarea sedintelor si aspecte generale de intretinere a biroului;

bonuri de masa

03.01.2007 - 15.08.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Gestioneaza si este responsabil pentru numerarul (RON si valuta) din casieria unitatii;
- Ridica numerarul de la Banca, in functie de necesitatile companiei;
- Realizeaza incasari si plati catre angajatii companiei pe baza documentelor adecvate conform procedurilor in vigoare;
- Intocmeste registrul de casa;
- Primeste, verifica si prelucreaza instrumentelor de plata (BO, CEC-uri) ; urmarirea circuitului bancar al acestor instrumente pana la incasare;
- Gestioneaza fluxul de primire/trimitere de oferte intre furnizori si departamentul Achizii
- Realizeaza si arhiveaza copii ale facturilor emise de furnizori
- Asigura transmiterea documentelor in afara companiei (clienti, furnizori, etc)
- Inregistrarea documetelor de iesire/intrare in firma;
- Elaboreaza raportarile (PRODROM-A, IND TS , PRET IND) catre Institutul National de Statistica;
- Responsabila de intocmirea si urmarirea bugetului administrativ;
- Colectarea diverselor date, redactarea si distribuirea diferitelor rapoarte si documente;
- Furnizarea de informatii privind conturile clientilor / furnizorilor conform fiselor SAP;
- Introducerea deconturilor angajatilor in sistemul SAP;
- Traducerea si legalizarea diverselor documente;
- Arhivarea fizica / electronica a contractelor cu furnizorii / clientii companiei si urmarirea valabilitatii acestora;
- Comanda si distributia obiectelor de birotica si papetarie pentru toate departamentele;
- Raspunde la telefoanele provenite de la clienti si furnizori si le redirectioneaza in cadrul companiei;
- Intampina vizitatorii si ii redirectioneaza in interiorul companiei;
- Furnizeaza informatii generale despre companie si stabileste anumite intalniri;
- Distribuirea corespondentei prin posta cat si prin e-mail;
- Organizarea calatoriilor angajatilor;
- Scrierea minutelor sedintelor de management;

Realizari:

Printre realizari pot mentiona:
- urmarirea bugetului administrativ, mentinerea lui sub limitele prognozate la inceputul anului;
- imbunatatirea sistemului de distributie a obiectelor de birotica/papetarie

08.03.2005 - 20.12.2006

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- prezentarea produselor pe care le reprezinta firma si realizarea ofertelor de pret catre potentialii clientii;
- transmiterea comenzilor in Germania si monitorizarea lor pana in momentul livrarii catre client
- verificarea preturilor, discount-urilor, si a termenelor de plata
- consultanta privind detalii tehnice ale produselor
- coordonarea activitatilor din birou si organizarea agendei pentru membrii din conducere
- dactilografierea sau traducerea unor documente (din romana in engleza sau din engleza in romana)
- realizarea unei game variate de activitati administrative in functie de cerintele zilnice

studii

 

Facultati:

2000 - 2005 Facultate: Profil Energetic - sectia: Informatizarea si Conducerea Proceselor Energetice la Universitatea Politehnica Bucuresti - Facultatea Energetica din Bucharest.
1996 - 2000 Liceu / Școală profesională: Matematica-Informatica la Nichita Stanescu din Bucharest.

Premii

- Atestat "Ajutor Programator"
- Premiul "Radu Zane" pentru merite deosebite in cercetarea stiintifica - Acordat de catre Dispecerul Energetic National Electrica Muntenia Sud
- Training in Dortmund/Hemer Germania: " Instalarea, folosirea si intretinerea bateriilor GROHE"

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close