 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 28.10.1988 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:21.10.2008 Stagiu militar: nu
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Asigurari, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.02.2016 - prezent Departament: banci Titlu Job: expert financiar bancar Responsabilitati: - Coordonarea si participarea la procesul de bugetare anuala, inclusiv rectificarile bugetare ulterioare pentru bugetul directiei
- Elaborarea modelelor financiare (business case-uri) alaturi de alte directii ale bancii (Controlling, Contabilitate) pentru evaluarea proiectelor de investitii si fundamentarea deciziilor in tranzactii imobiliare
- Monitorizarea si analiza executiei bugetare, atat pentru activitatile curente specifice directiei, cat si pentru proiectele din portofoliul directiei
- Monitorizarea si evaluarea impactului deciziilor si actiunilor operationale asupra bugetului si luarea masurilor necesare pentru reflectarea acestora in previziunile bugetare
- Urmarirea si raportarea financiara privind proiectele din portofoliul directiei
- Sprijinirea departamentelor din cadrul directiei pentru raportare si analiza (ex: reevaluarea proprietatilor, proiecte de investitii, strategia de lease-out) |
|
01.12.2014 - 29.02.2016 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: financial accountant Responsabilitati: - Indeplinirea cerintelor agreate in Service Level (SLA), coordonarea Business Process
Outsourcing (BPO) pentru a indeplini indicii de performanta agreati (KPI)
- Gestionarea inchiderii de luna pentru entitatile alocate si submisia rapoartelor
financiare catre HQ respectand deadline-urile alocate
- Calcularea si postarea accrual-urilor, alocarea platilor in avans si a cheltuielilor pe
centre de cost, precum si efectuarea altor recharge-uri necesare
- Pregatirea fisierelor pentru audit extern, precum si asigurea suportului pentru cerintele
procesului de audit
- Revizuirea periodica a tuturor proceselor financare pentru a asigura un control continuu
al acestora
Am fost implicat in procesul de tranzitie (realocare) al Centrului de Servicii din
Manchester in Bucuresti. |
|
01.11.2012 - 01.12.2014 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: gl accountant (reporting and analysis accountant) Responsabilitati: - Pregatirea rapoartelor financiare lunare, trimestriale si anuale ale grupului
- Consolidarea si verificarea datelor provenite din celelalte module (AP, AR, Inventory)
- Recunoasterea veniturilor si cheltuielilor: urmarire, calcul si raportare
- Preagatirea de jurnale contabile specifice |
|
01.11.2010 - 01.11.2012 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: accountant Responsabilitati: - Inregistrarea documentelor primare in programul de contabilitate
- Realizarea inchiderii de luna
- Pregatirea declaratiilor fiscale si a situatiilor financiare
- Pregatirea de rapoarte financiare
Am lucrat pe mai multi clienti, simultan, printre care: Wizz Air Romania, Business Training Romania, Beeline Romania, Visual Soft (www.autovit.ro), Aukro Romania (www.olx.ro) |
|
01.06.2009 - 01.11.2010 Departament: marketing Titlu Job: marketing officer Responsabilitati: - Responsabil de urmarirea si gestionarea evenimentelor editurii
(lansari de carte, conferinte etc.)
- Coordonarea departamentului de operatori telemarketing
Am implementat sistemul de rezervari din site-ul librariei Universul Juridic Magazin (www.ujmag.ro) |
| studii | |
|
Facultati: 2010 - 2012 Masterat: Masterat de Aprofundare - Finante corporative - in cadrul Facultatii de Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori la Academia de Studii Economice din Bucharest. Am obtinut nota 9.66 la examenul de disertatie cu lucrarea "Factori determinanti ai structurii financiare a companiilor"
2007 - 2010 Facultate: Facultatea de Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori la Academia de Studii Economice din Bucharest. Am obtinut nota 10 la examenul de licenta cu lucrarea "Impozitul pe veniturile persoanelor fizice - abordari europene"
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Matematica - Informatica la Colegiul National Vladimir Streinu din Gaesti. Am obtinut nota 9.43 la examenul de bacalaureat
Premii Voluntariat
Nov 2008 - May 2010: FINANS - Asociatia Studentilor din cadrul Facultatii de Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori
Premii si Distinctii
Mar 2008: Mentiune in cadrul Sesiunii de comunicari a Facultatii de Management cu lucrarea "Corporatii multinationale - Vodafone"
Certificari
May 2007 - May 2007: Atestat de competente profesionale – Competente de operare pe calculator (nota 10)
Hobby-uri
Calatoriile,Sportul,Lectura
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,mediu,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|