Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 27.03.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.08.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Marketing, Altele, Arhitectura / Design interior, Administrativ / Logistica, Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 31.07.2012

experienta profesionala

 

01.05.2016 - 30.06.2017

Departament: altele

Titlu Job: expert facilitare acces piata muncii

Responsabilitati:

Asociatia Nationala a Exportatorilor si Importatorilor din Romania - ANEIR implementeaza, in Parteneriat cu Organizatia Internationala pentru Migratie (OIM) si alte organizatii non-guvernamentale din Romania proiectul INTERACT

Responsabilitati:
- oferirea de sprijin pentru integrarea pe piata muncii a imigrantilor (atat beneficiari de protectie cat si resortisanti din tari terte)
- prezentarea normelor legale referitoare la piata muncii din Romania
- sprijinirea beneficiarilor in infiintarea de entitati juridice
- inregistrarea beneficiarilor si intocmirea unei baze de date cu persoanele inregistrate
- identificarea permanenta de potentiali angajatori si realizarea unei baze de date actualizata cu acestia
- intocmirea lunara de rapoarte de rezultat privind atingerea indicatorilor
- participarea la intalniri de coordonare cu partenerii din cadrul proiectului dar si cu reprezentantii Inspectoratului General pentru Imigrari

01.02.2015 - 31.05.2016

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: expert grup tinta si monitorizare afaceri

Responsabilitati:

Am ocupat postul de Expert in cadrul proiectului Start-up Antreprenorial, proiect finantat din fonduri europene prin POSDRU.
- inregistrarea persoanelor in grupul tinta si prelucrarea documentelor aferente acestui proces.
- extragerea si prelucrarea datelor aferente Grupului tinta inregistrat.
- intocmirea de rapoarte statistice cu privire la Grupul tinta.
- colectarea, prelucrarea si inregistrarea planurilor de afaceri intocmite de Grupul tinta.
- evaluarea planurilor de afaceri pentru obtinerea de finantare Start-up si intocmirea evidentelor de punctaj aferente acestora.
- realizarea de rapoarte cu privire la punctajele obtinute si defalcarea acestora pe judete si grupe de varsta in functie de aria de implementare, respectiv varsta aplicantului.
- monitorizarea proiectelor de tip Start-up finantate, verificare si validare cheltuieli, derulare vizite de monitorizare, etc.

01.06.2013 - 28.02.2015

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: analist financiar junior

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- Extragerea, prelucrarea si analiza datelor tehnico-economice aferente proiectelor de reabilitare termica derulate la nivelul Municipiului Bucuresti.
- Intocmirea de sinteze Tehnico-economice pentru proiectele aflate in derulare sau finalizate.
- Verificarea documentatiilor Tehnico-financiare.
- Verificarea alaturi de reprezentantii BEI (Banca Europeana de Investitii -finantator al proiectelor-), a calitatii si conformitatii lucrarilor executate.

Realizari:
- Am contribuit la organizarea si prelucrarea unui volum insemnat de documente de natura Tehnico-financiara (DALI, DTAC, DTOE, Certificate de performanta energetica etc.)
- Am sprijinit departamentele de investitii din cadrul primariilor partenere in verificarea si centralizarea documentelor Tehnico-financiare.
- Am realizat rapoarte Tehnico-financiare pentru proiectele aflate in derulare.

01.06.2011 - 31.08.2012

Departament: altele

Titlu Job: coordonator de proiect

Responsabilitati:

-coordonarea proiectului “STASS – Sanse mai bune pentru angajarea tinerilor absolventi de studii superioare”, proiect cofinantat din Fondul Social European, avand o valoare de 500.000 de euro;

-planificarea activitatilor si subactivitatilor pentru atingerea indicatorilor stabiliti;
-coordonarea unei echipe de 5 persoane, cu scopul implementarii proiectului;
-intocmirea metodologiilor de desfasurare a activitatilor planificate;
-intocmirea si verificarea rapoartelor de eveniment, a celor de activitate si a celor de intalnire (minutele sedintelor);
-intocmirea si organizarea documentelor de proiect si a cererilor de rambursare, urmarind conformitatea cu indicatorii tehnico-financiari;
-planificarea desfasurarii achizitiilor si realizarea de documentatii pentru ofertanti – specificatii tehnice;

Realizari:
- am implementat toate activitatile proiectului respectand graficul Gantt si conditiile stabilite contractual, finalizand proiectul cu succes;
- am imbunatatit vizibilitatea proiectului in randul absolventilor de studii superioare, astfel am reusit sa atrag grupul tinta necesar conform indicatorilor (din aproximativ 4000 de persoane intervievate am atras in proiect aproximativ 300 de persoane);
- am organizat fluxul de documente lunare in cadrul proiectului si le-am corelat cu activitatile, eliminand posibile decalaje;
- am organizat si promovat un targ de joburi (desfasurat in zilele de 22 si 23 mai 2012 la Sala Dalles), in cadrul evenimentului a fost depasit numarul estimat de participanti, atat angajatori cat persoane in cautarea unui loc de munca;
- am supravegheat realizarea platformei online, aducandu-mi aportul asupra designului si ulterior administrand-o pe partea de continut si conturi.

In cadrul proiectului am participat la:
-dezvoltarea, alaturi de echipa de designeri si cea de IT, a unei platforme de joburi online (www.profesiionline.ro);
-verificarea conformitatii platformei online atat din punct de vedere functional cat si vizual cu angajamentele stabilite in contractual de finantare si manualul de identitate vizuala POSDRU;
-realizarea partii de continut si administrarea platformei (conturi, bannere, continut –text, video, imagini-);
-organizarea unui targ de joburi (contactarea de companii si semnarea cu acestea a angajamentului de participare, transmiterea de newsletter catre grupul tinta, promovarea evenimentului pe facebook, prin intermediul organizatiilor studentesti si grupurilor de discutii ale studentilor).
-sustinerea unor traininguri de consiliere pentru un numar de 200 de persoane.

01.02.2010 - 31.03.2010

Departament: altele

Titlu Job: voluntar - delegat

Responsabilitati:

Pe parcursul desfasurarii activitatii in cadrul companiei Marandmi Cons, am fost delegat pentru o luna sa-mi aduc sprijinul in procesul de rebranduire a SC. Poiana Soarelui SRL.
Printre responsabilitati se numara:
- asistarea managerului general al societatii Poiana Soarelui;
- stabilirea strategiilor de promovare alaturi de departamentul de marketing si vanzari;
- coordonarea activitatii de promovare in magazinele Cora din Bucuresti.

Realizari:
- am venit cu propuneri, ce au fost si adoptate, cu privire la procesul de rebranding a societatii
- am planificat strategia de promovare a produselor de panificatie ale companiei in magazinele Cora din Bucuresti obtinand o crestere a vanzarilor cu aproximativ 20% pe perioada campaniei;

01.03.2009 - 31.05.2013

Departament: altele

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Jobul a fost part time si a presupus efectuarea urmatoarelor sarcini:
- indosarierea actelor contabile
- pastrarea relatiei cu banca
- intocmirea si depunearea declaratiilor fiscale
- pastrarea legaturii cu partenerii de afaceri pentru obtinerea de documente si implicarea in diverse proiecte sociale

Realizari:
- am contribuit activ la implementarea a doua proiecte de modernizare a unor constructii in orasul Brasov;
- am fost delegat pentru a colabora cu Fundatia Dumbrava Minunata in scopul promovarii societatii comerciale Poiana Soarelui SRL;
- m-am implicat in desfasurarea procesului de rebranding a societatii Poiana Soarelui si in cel de promovare in sistem BTL, obtinand o crestere a vanzarilor cu aproximativ 50% pe perioada campaniei;

01.10.2007 - 30.11.2008

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: voluntariat

Responsabilitati:

- participarea activa in stabilirea strategiei asociatiei;
- propunerea de proiecte pentru punere in practica si implicarea permanenta in gasirea de noi sponsori pentru realizarea proiectelor;
- conceperea de pliante si postere pentru promovarea proiectelor;
- am participat la implementarea a 4 proiecte atat prin purtarea de negocieri cu potentiali sponsori si obtinerea de fonduri pentru implementarea proiectelor cat si prin realizarea efectiva a posterelor si pliantelor de promovare a acestora;
- m-am implicat activ in proiectul umanitar “Salvati Craciunul lui Andrei”, am organizat petrecerea umanitara, negociind pentru obtinerea gratuita a spatiului de desfasurare.
- am participat ca organizator al unei conferinte desfasurata pe parcursul a 4 zile. Conferinta a fost adresata unui numar de 60 de studenti din toata tara, eu aducandu-mi sprijinul in organizarea acesteia alaturi de alti membri ai ANOSR (Asociatia Nationala a Organizatiilor Studentesti din Romania).

01.05.2006 - 31.03.2009

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: coordonator lucrari

Responsabilitati:

- asigurarea mentenantei echipamentelor IT si retelei de calculatoare si periferice;
- realizarea necesarului de echipamente IT si prospectarea pietei in vederea achizitionarii acestora;
- intocmirea documentelor de contabilitate primara;
- aprovizionarea cu materiale a lucrarilor de constructii si amenajari aflate in derulare;

- pe parcursul primului an de colaborare cu firma 4D Electronics mi-am desfasurat stagiul de practica in contabilitate si m-am implicat in remedierea problemelor intampinate in reteaua de echipamente IT.
- in perioada urmatoare am preluat o echipa de 4 muncitori pe care i-am supravegheat in timpul desfasurarii lucrarilor de constructii si amenajare.
- am stabilit necesarul de materiale si am facut aprovizionarea punctelor de lucru.
- am purtat negocieri cu clientii in privinta stabilirii termenelor de finalizare a lucrarilor si costul de realizare a acestora.
- am achizitionat un autovehicul necesar optimizarii transportului de materiale si personal.

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Economie la Academia de Studii Economice din Bucharest. Mater in Relatii Economice Internationale - Managementul Afacerilor Internationale
Lucrarea de disertatie sustinuta in Managementul Proiectelor Internationale.
2007 - 2010 Facultate: Management la Academia de Studii Economice din Bucharest. Management Economic
Lucrarea de licenta sustinuta in Managementul Proiectelor
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Economie la Colegiul Economic Virgil Madgearu din Bucharest. Atestat de Tehnician in activitati financiare si comerciale

Premii

Certificari
Aug 2014 - Aug 2014: Curs de scriere de proiecte cu finantare europeana.
Curs de specializare in accesarea de fonduri structurale nerambursabile.
Mar 2014 - Mar 2014: Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene
Participare si absolvire Curs de expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene.
Feb 2004 - Feb 2004: Liderii Mileniului Trei - Negocierea si Solutionarea Conflictelor
Participarea la programul educational "Liderii Mileniului Trei"-modulul 4 "Win-Win!" (Negocierea si Solutionarea Conflictelor) organizat de CODECS Romania.
Traininguri
Dec 2008 - Dec 2008: Reprezentare si Negociere in mediul studentesc
Training organizat de ANOSR, cu scopul instruirii viitorilor membri ai senatului studentesc si nu numai, in ceea ce priveste negocierea in numele unui colectiv.
Conferinte
Mar 2006 - Mar 2006: Targul International de Firme de Exercitiu - Zagreb
Participare ca expozant, alaturi de colegii implicati in dezvoltarea unei firme virtuale de turism.
Premii si Distinctii
Feb 2006: Premiul II la "Concursul de ecologie si informatica" pentru sectiunea "Animatie-film" si Mentiune pentru sectiunea "Poster".

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)

franceză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close