Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.04.1992

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:21.06.2010

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Merchandising / Promoteri, Banci, Crewing / Casino / Entertainment

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2018 - 31.03.2020

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: hostess

Responsabilitati:

-intampinarea clientilor
-promovarea evenimentelor organizate in cadrul companiei
-evidenta rezervarilor
-promovarea serviciilor
-inregistrarea invitatiilor si conducerea la locurile care le sunt rezervate
-oferirea informatiilor concrete

01.10.2017 - 30.04.2020

Departament: banci

Titlu Job: expert consilier vanzari

Responsabilitati:

-consilierea clientilor, prezentarea, promovarea si vanzarea produselor financiare ale bancii
-realizarea rapoartelor zilnice/lunare/anuale
-verificarea si analiza documentelor prezentate de catre clientii care solicita produse de creditare
-inregistrarea datelor clientilor si completarea contractelor
-dezvoltarea portofoliului de clienti, construirea si dezvoltarea realtiilor cu acestia
-coordonarea unei echipe
-participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarea acestora

01.04.2016 - 31.10.2017

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: ospatar

Responsabilitati:

-preluarea comenzilor si servirea exemplara a clientilor
-flexibilitate
-orientare catre satisfacerea clientului
-mentinerea standardelor si normelor de igiena
-consilierea clientilor conform preferintelor culinare
-curatenia si intretinerea echipamentelor din dotare
-servirea impcabila a clientilor cu produsele comandate de catre acestia
-acordarea atentiei cuvenite si asigurarea unor servicii ireprosabile
-mentinrea unui mediu de munca curat
-raspunderea pentru calitatea serviciilor oferite clientilor si pentru experieta acestora in restaurant

01.10.2015 - 31.05.2016

Departament: paza si protectie / militar

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

-intoducerea datelor in sistem
-preluarea si inregistrarea comenzilor
-mentinrerea si dezvoltarea portofoliului de clienți
-urmarirea comenzilor de la furnizor la client
-asigurarea bunei desfasurari a fluxului administrativ al documentelor
-realizarea diferitelor rapoarte

01.10.2013 - 30.09.2015

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: hostess

Responsabilitati:

-primirea invitatilor
-responsabila de rezervarile telefonice pentru diferite seri sau evenimente
-oferirea de informatii utile
-organizare si prioritizare a activitatilor
-orientarea catre identificarea solutiilor ideale pentru client
-oferirea de pliante si cadouri personalizate
-direcionarea vizitatorilor catre personalul specializat
-capacitate rapida de decizie

01.06.2012 - 31.10.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent relatii clienti

Responsabilitati:

-interactiune telefonica sau prin intermediul emailului cu clientii
-identificarea problemelor si gasirea solutiilor corespunzatoare
-furnizarea informatiilor solicitate(generalele si personalizate)
-atingerea standardelor de calitate pentru serviciile oferite clientilor
-introducerea datelor clientilor in sistem si verificarea acestora
-identificarea si implementarea de proceduri noi in functie de solicitarile clientilor

studii

 

Facultati:

2014 - 2016 Masterat: Master in administrarea afacerilor in turism la Unibersitatea Transilvania, Facultatea de Stiinte Economice si Administrarea Afacerilor din Brasov. -comunicarea in afaceri
-metode de elaborare a planului de afaceri
-comportamentul consumatorului de turism
-managementul vanzarilor in industria ospitalitatii
-corespondenta comerciala
Tema de disertatie: Tehnici si strategii de promovare aplicate in domeniul tusimului. Studiu de caz: Pensiunea Miruna, Sambata de Sus.
2011 - 2014 Facultate: Marketing la Universitatea Tansilvania, Facultatea de Stiinte Economice si Administrarea afacerilor din Brasov. -Marketing
-tehnici de vanzare
-tehnici promotionale
-marketing turistic
-comportamentul consumatorului
-marketing international
-cercetari de marketing
-contabilitate
Tema de licenta: Strategii si tehnici de marketing aplicate in domeniul bancar, Studiu de caz : Banca Comerciala Romana
2007 - 2011 Liceu / Școală profesională: Stiinte sociale la liceul I.C.Dragusanu din Victoria, Romania.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close