de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.10.1991

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Juridic

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2019 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: expert back office (consilier juridic)

Responsabilitati:

Departamentul Tranzacții și Helpdesk Integrat
-emitere de opinii privind diverse aspecte juridice incidente in procesul de creditare

01.04.2018 - 28.02.2019

Departament: banci

Titlu Job: specialist back office (consilier juridic)

Responsabilitati:

Biroul Documentatii de Credit (persoane fizice)
- elaborarea acordurilor de instrainare, inchiriere, comodat, alipire, dezmembrare, precum si orice alte operatiuni dorite in legatura cu imobilul adus in garantie;
-intocmire nota de verificare garantii;
- elaborare adrese de radiere;
- solutionarea incidentelor privind diverse aspecte juridice (verificare procuri, eligibilitatea imobilelor ce se doresc a fi ipotecate etc).

01.11.2017 - 30.04.2018

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane& admin support

Responsabilitati:

- avizarea anumitor contracte de prestari servicii
- gestionarea si mentinerea la zi a dosarelor administrative ale salariatilor companiei
- operarea modificarilor necesare privind contractele de munca si toate anexele acestora
- obtinerea si transmiterea informatiilor necesare procesului de salarizare catre furnizorul extern

01.02.2017 - 30.11.2017

Departament: functii publice

Titlu Job: consilier juridic -- directia coordonarea proiectelor cu finantare nerambursabilă din fonduri europene si managementul bazelor de date.

Responsabilitati:

- întocmirea documentatiei necesare în vederea recuperării creantelor bugetare aferente proiectelor
cu finantare nerambursabilă
- întocmirea dosarelor pentru actionarea în judecată a debitorilor
- consiliere juridică oferită pentru rezolvarea diverselor probleme incidente activitătii desfăsurate

01.08.2016 - 31.12.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: voluntar - cabinetul ministrului

Responsabilitati:

-ajutor acordat in organizarea unor evenimente(conferinte, intalniri etc)

- organizarea campaniei de donare de sange la nivelul Ministerului Muncii si institutiilor subordonate acestuia

- ajutor acordat in identficarea de strategii pentru imbunatatirea calitatii serviciilor sociale (in special in ceea ce priveste copiii institutionalizati, bolnavi sau sanatosi)

- imbunatatirea mecanismului de avizare interna a actelor normative, prin implementarea efectiva a unui nou sistem si , de asemenea, aducerea la cunostinta reprezentantilor fiecarui departament a existentei si modalitatii de functionare

- participant in cadrul lucrarilor de negociere si elaborare a unor acte normative

- sprijinirea solutionarii petitiilor

01.07.2014 - 31.07.2014

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: coordonator social events– summer school on diplomacy 2014

Responsabilitati:

▪ coordonarea activităților sociale pentru un grup de 25 de studenți străini
▪ familiarizarea acestora cu ceea ce inseamnă cultura si tradiția romanească
▪ oferirea de sprijin participnanților pe toată perioada desfășurării acestui proiect

01.07.2014 - 31.03.2015

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: directorul departamentului de comunicare si relații cu presa

Responsabilitati:

Atribuții
▪ Coordonarea activităților departamentului de Comunicare (tot ce ține de imagine și vizibilitatea asociației, promovarea pe rețelele de socializare a acesteia , cât și a tuturor proiectelor organizate)
▪ Recrutarea și selecția membrilor departamentului de comunicare
▪ Emiterea de comunicate de presa
▪ Menținerea bazei de date a partenerilor

01.07.2014 - 30.04.2015

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: voluntar

Responsabilitati:

APDD - Agenda 21 este o asociatie română neguvernamentală, de interes
național, având drept scop fundamental sprijinirea politicilor statului
român de promovare și de implementare a obiectivelor dezvoltării
durabile.
În cadrul proiectului Transparență și calitate în administrația publică prin social media, activitățile întreprinse au presupus următoarele
▪ Participare la cursul de formare în vederea dezvoltării capacităților de
comunicare cu persoanele care urmau a fi chestionate
▪ Aplicarea efectivă a documentelor de autoevaluare a funcionarilor in diverse
instituții publice (primării, prefecturi)
▪ Centralizarea datelor obținute

01.04.2014 - 30.06.2014

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: asistent al consilierului juridic

Responsabilitati:

Atribuții
▪ documentare legislativă în vederea identificării de soluții în diverse probleme ale cetățenilor și oferirea de răspunsuri solicitărilor respective
▪ depunere de acte la dosar în litigii diverse
▪ solicitarea de informații, cu legătură în problemele tratate, de la instituții și organisme naționale

01.07.2013 - 31.08.2013

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: practică de specialitate

Responsabilitati:

Activități
▪ studiul legii notarilor și familiarizarea cu procedurile aferente
▪ identificarea elementelor caracteristice de formă ale diverselor acte notariale

01.07.2012 - 30.09.2012

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: asistent al avocatului

Responsabilitati:

Responsabilități și activități întreprinse
▪ identificare in jurisprudența națională a anumitor probeme tratate de către instanțe
▪ verificarea anumitor aspecte ce țin de etapa în care se află un dosar (dacă a fost redactată decizia
sau nu)
▪ depunerea de acte la dosar
▪ realizarea procesului verbal de primire a anumitor documente pe proprie răspundere

studii

 

Facultati:

2016 - prezent Masterat: Dreptul muncii, relatii de munca si industriale la Facultatea de Drept, Universitatea Bucuresti din Bucuresti. Admis cu nota 9,60
Contracte individuale de munca, managementul resurselor umane, managementul organizatiei, dreptul colectiv al muncii, drept social european etc.​
Media de absolvire a programului de master 9.75

Titlul lucrarii de disertatie : Aspecte ale organizarii timpului de lucru in contractele de munca atipice
Nota maxima obtinuta ca urmare a sustinerii sale
2015 - 2016 Masterat: Dreptul Uniunii Europene la Facultatea de Drept, Universitatea București din Bucuresti. Admis cu nota 10
Discipline studiate- drept social european, dreptul european al contractelor, Fonduri europene etc.
Lucrare de disertatie sustinuta la disciplina Drept Social European - '"Discriminarea la locul de
munca din perspectiva salarizarii". Nota maxima obtinuta ca urmare a prezentarii acesteia.
Media absolvirii programului de master : 9,72
2011 - 2015 Facultate: Facultatea de Drept la Universitatea București din Bucuresti.

Premii

Certificari
Apr 2017 - Apr 2017: Certificat- Inspector Resurse Umane
Certificat obtinut cu nota maxima.
▪ Notiuni introductive – rolul si functiile inspectorului resurse umane
▪ Raportul juridic de munca
▪ REVISAL- generalitati
▪ Contractul individual de munca si contractul colectiv de munca.
▪ Sistemul de pensii publice. Elemente teoretice
Apr 2016 - Apr 2016: Participant workshop-uri Școala de HR
Organizator- Asociația Studenților la Psihologie și Științele Educației
Workshop-uri axate pe diverse teme, după cum urmează:
▪ Recrutare și selecție personal
▪ Learning & Development
▪ Employee Engagement
▪ Change Management
▪ Gamification learning
▪ Employer Branding
Mar 2016 - Mar 2016: Manager Resurse Umane
Cursuri absolvite cu nota 10
Tematică abordată:
▪ rolul și atribuțiile managerului de resurse umane
▪ recrutarea resurselor umane
▪ cultura organiza ională etc
Feb 2016 - Feb 2016: Expert accesare fonduri europene
Avangarde Academy, București (România)
Principalele teme abordate :
▪ Ghidul solicitantului si criteriile de eligibilitate
▪ Cererea de finantare – aplicatie practica. Stabilirea scopului si obiectivelor, descrierea activitatilor
proiectului, estimarea rezultatelor si a indicatorilor, prezentarea sustenabilitatii proiectului
Oct 2015 - Oct 2015: participant al cursului de educație non-formală "Peer education: a springboard to emplyment"
European Peer Training Organisation cu sprijinul Consiliului Europei, Luxemburg (Luxemburg)
▪ Familiarizarea cu elementele ce in de organizarea unui târg de job-uri prin simularea unei astfel de ț
situații
▪ o mai bună cunoaștere a ONG- uri din diverse țări (ale celorlalți membri participanți), in special ale ariilor acestora de acțiune
Oct 2014 - Oct 2014: participant al cursului de educație non-formală "Quality in Peer Education"
European Peer Training Organisation cu sprijinul Consiliului Europei, Budapesta (Ungaria)
▪ Familiarizarea cu ceea ce inseamnă noțiunea de "Peer Education "
▪ Dezvoltarea abilităților de comunicare
▪ Îmbunătățirea abilităților de realizare a unui proiect
Mar 2014 - May 2014: Absolvire a cursurilor de drept englez si american " Introduction to Contracts under English and American Law"
Facultatea de Drept, Universitatea București
Studiul elementelor specifice ale sistemului de drept american si ale celui englez. Abordarea anumitor spețe reprezentative
May 2013 - May 2013: Certificat de absolvire a cursurilor de drept spaniol
Organizat de Facultatea de Drept , Universitatea București în parteneriat cu Universitatea din
Valencia
Studiu comparativ al sistemului național de drept și al celui spaniol. Privire comparată asupra teoriei generale a dreptului



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close