Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 30.03.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:09.09.1999

Stagiu militar: da

obiectiv

 

O persoană adaptabilă, onestă, entuziastă si auto-motivantă cu orientare spre o gamă largă de domenii și experiențe noi. Posed excelente abilități de comunicare combinate cu abilitatea de a relaționa cu oameni diverși și la toate nivelurile. In momentul de față caut o ocazie provocatoare și plină de satisfacții în cadrul unei companii de succes.

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Relatii publice, Marketing, Altele, Grafica / Webdesign / DTP, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Turism / Hotel staff, Achizitii, Import - export, Management

Oras de lucru: Piatra Neamt, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2015 - 31.12.2015

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: expert antreprenoriat

Responsabilitati:

• Elaborarea chestionarelor individuale de identificare a abilităților grupului țintă, specifice pentru demararea unei activități independente;
• Identificarea competențelor și abilităților grupului țintă, specifice pentru demararea unei activități independente;
• Întocmirea fișelor de consultață antreprenoriale privind oportunitățile de dezvoltare a unei afaceri;
• Elaborarea împreună cu grupul țintă a planurilor de afaceri;
• Organizare și susținere de Workshop de Dezvoltare a Resurselor Umane prin Antreprenoriat și TIC, care cuprind tematici informative din domeniul juridic, financiar, metode și tehnici eficiente de management;
• Susținerea ședințelor de asistență antreprenorială prin oferirea de consultanță de specialitate în atreprenoriat pentru persoanele care doresc demararea unei activități independente;
• Consiliere și asistență cu privire la începerea unei activități independente prin întocmirea unui plan de afaceri, accesarea de finanțări europene, legislația muncii, managementul competitiv inclusiv asistența privind modalitatea de accesare și utilizare a microcreditelor;
• Consilierea și asistarea grupului țintă pentru elaborarea dosarelor antreprenoriale pe baza cărora se poate demara o afacere;
• Organizează concurs de evaluare planuri de afaceri, selectează persoanele și întocmesc documentația aferentă pentru înregistrare la ORC;
• Oferă asistență tehnică și consultanță în metode și tehnici eficiente de management, servicii de marketing, servicii financiare și juridice;
• Întocmește rapoarte de activitate lunare conform sistemului de raportare, a planului de acțiune și evaluare internă/externă, a termenelor de realizare;
• Participarea la toate evenimentele organizate în cadrul proiectului privind activitățile integrate de ocupare;
• Responsabil de planificare și evaluarea indicatorilor privind activitatea de consultanță antreprenorială;
• Realizează alte sarcini la cererea Responsabilului de monitorizare și raportare;
• Păstrează secretul de serviciu, stipulat în clauza de confidențialitate

01.05.2014 - 31.12.2015

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: expert monitorizare

Responsabilitati:

• Identifică trăsăturile specifice ale activităților în care este implicat precum şi metodele adecvate de verificare și monitorizare;
• Stabileşte circuitul informaţiilor utile pentru controlul şi îmbunătăţirea proceselor în concordanţă cu cerinţele sistemului de comunicare internă;
• Monitorizează standardele și practicile generate de recrutare și propune soluții de îmbunătățire a procesului;
• Monitorizează derularea sesiunilor județene de instruire pentru promovarea egalitătii de șanse, a incluziunii sociale și economice a femeilor dezavantajate din punct de vedere social;
• Monitorizează serviciile oferite grupului tintă de către furnizorul de formare;
• Monitorizează prezența la curs a persoanelor aparținând grupului țintă;
• Monitorizează integrarea ocupationala și antreprenorială a persoanelor aparținând grupului țintă;
• Monitorizează respectarea programului de desfășurare a cursurilor, atât pentru partea teoretică cât și pentru partea practică;
• Răspunde de întocmirea corectă a dosarelor aparținând beneficiarilor din grupul țintă;
• Acordă consultanţă şi suport pentru îmbunătăţirea proceselor;
• Stabileste priorităţi de implementare a proceselor;
• Rezolvă cu operativitate situaţiile neprevăzute, pentru obţinerea rezultatelor angajate prin proiect la termenele planificate, fără afectarea calităţii acestora;

01.01.2012 - 30.06.2013

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: manager local

Responsabilitati:

- coordonarea, lansarea si desfasurarea activitatilor potrivit graficului in regiunea in care se desfasoara activitatea
- actualizarea planului de actiune si calendarul de implementare
- responsabil pentru implementarea cu succes a activitatilor proiectului si atingerii rezultatelor planificate in proiect
- supravegherea desfasurarii zilnice a proiectului si gestionarea echipei proiectului la nivel local
- participarea la diferite sedinte si la toate evenimentele proiectului si asigurarea pregatirii adecvata a acestora
- responsabil pentru managementul zilnic al proiectului - oragnizational si conceptual la nivel local
- asigurarea executarii la timp a activitatilor proiectului
- oragnizarea si coordonarea achizitiei de bunuri si servicii in cadrul proiectului; intocmirea de liste cu necesarul lunar
- ghidarea lucrului consultantilor si contractantilor si supravegherea desfasurarii activitatilor conform planului de lucru stabilit
- monitorizarea activitatilor desfasurate pe proiect la nivel local
- realizarea de raportari zilnice si lunare conform cerintelor proiectului
- asigurarea comunicarii interne in cadrul echipei
- administrarea eficient a resurselor alocate in scopul atingerii obiectivelor stabilite

01.09.2007 - 31.01.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

• raportare zilnica cu privire la activitatea financiara a societatii
• procesarea viramentelor interne
• efectuarea platilor catre bugetul de stat

01.09.2007 - 31.03.2010

Departament: management

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

- derularea si supervizarea actiunilor de import a produselor comercializate
- asigurarea unui cadru optim pentru mentinerea unui mediu placut de lucru si a unor relatii bune intre angajati si conducerea societatii
- supravegherea vânzărilor în magazinul din Piatra Neamț si in magazinele partenere din Galati si Brasov
- coordonarea campaniilor publicitare
- îmbunătățirea imaginii firmei prin participarea la târguri și expoziții
- dezvoltarea si identificarea de noi canale de vânzari
- coordonarea derularii contractelor
- coordonarea si supervizarea indeplinirii obligatiilor societatii catre bugetul de stat, unitati bancare, furnizori
- analiza și pregătirea caietelor de sarcini pentru licitații
- elaborarea si implementarea politicii de vanzare
- elaborarea planului anual de activitate si a obiectivelor societatii pe termen mediu si lung

01.06.2006 - 30.09.2007

Departament: management

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

• asigurarea bunei gestionari a patrimoniului societatii
• intocmirea si monitorizarea bugetului anual al societatii
• raportarea rezultatelor financiare ale societatii
• implementarea sistemului general de evidenta a gestiunii societatii
• organizarea contabilitatii societatii
• intocmirea situatiei soldului bancar si a disponibilului propriu al firmei
• asigurarea indeplinirii tuturor obligatiilor financiare ale organizatiei fata de terti
• actualizare cash flow zilnic

01.08.2005 - 31.08.2007

Departament: management

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

- coordonarea activitatii de asamblare a calculatoarelor si componentelor IT
- asigurarea unei distributii corespunzatoare a sarcinilor angajatilor societatii corespunzator fiselor de post
- asigurarea unui cadru optim pentru mentinerea unui mediu placut de lucru si a unor relatii bune intre angajati si conducerea societatii
- coordonarea si supervizarea comenzilor primite de la clienti
- asigurarea implementarii unui sistem al calitatii serviciilor oferite de societate
- supravegherea si coordonarea activitatilor de vanzare calculatoare
- coordonarea si supervizarea indeplinirii obligatiilor societatii catre bugetul de stat, unitati bancare, furnizori
- coordonarea campaniilor publicitare
- negocierea si incheierea de noi contracte
- asigurarerea reprezentarii si apararii intereselor si imaginii companiei in relatiile cu autoritatile de stat si cu administratia publica locala

studii

 

Facultati:

2000 - 2005 Facultate: Economic/Turism si servicii la Universitatea Al I Cuza - Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi.

Premii

Certificari
Jun 2012 - Jul 2012: Antreprenor in economie sociala
Curs acreditat ANC organizat de FDSC - Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile
Dec 2011 - Sep 2012: Tehinician Operator Tehnici de Calcul
Curs acreditat ANC organizat de asociatia ADL Progres, Piatra Neamt



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close