 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
M 15.03.1982 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:30.10.2015 Stagiu militar: da
|
|
obiectiv | |
|
Sunt o persoana constiincioasa, gata sa invat lucruri noi, cu spirit de echipa, bun executant, organizat si intuitiv.
Salariu: 4.000,00 USD / luna Tip job: Full time Departament: Achizitii Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.11.2014 - prezent Departament: achizitii Titlu Job: expert achizitii publice. Responsabilitati: Intocmirea documentatiilor aferente procedurilor de achizitie publica, membru al comisiilor de evaluare a ofertelor (presedinte de comisie in unele cazuri). Responsabil cu organizarea arhivei Directiei Comerciale. Responsabil cu evacuarea documentelor conform fisei postului. Responsabil cu pregatirea documentelor cerute de catre organele de control interne si externe. Scanarea contractelor incheiate si organizarea arhivei electronice a Directiei Comerciale. Formularea PDV-urilor aferente caietelor de sarcini introduse in avizarea CTES a companiei Formularea PDV-urilor aferente contestatiilor la procedurile in care am facut parte din cadrul comisiei de evaluare a ofertelor. Intocmirea contractelor aferente procedurilor de achizitie pe care le-am desfasurat. Participarea la cursuri in domeniul achizitiilor publice conform programului anual de instruire permanenta a persoanlului din cadrul Directiei Comerciale. Specializare in cadrul departamentului achizitii pe achizitiile avand ca obiect: servicii de formare profesionala, achizitia de semnatura electronica, achizitii directe, proceduri simplificate. |
|
01.01.2014 - 07.04.2014 Departament: controlul calitatii Titlu Job: project manager Responsabilitati: Organizarea în fişiere şi directoare a proiectelor aflate în portofoliul companiei. Întocmirea dosarelor pentru finantarea şi/sau asigurarea diferitelor proiecte Urmărirea etapelor de realizare şi implementare
Organizarea de întâlniri cu potenţialii cumpărători, organizarea şi planificarea programului de vizionare a terenurilor aflate în portofoliul companiei de către posibilii cumpărători.
Organizarea documentelor în relaţia cu clienţii, băncile etc. |
|
01.01.2014 - 07.04.2014 Departament: arhitectura / design interior Titlu Job: dezvoltator proiecte photovoltaice Responsabilitati: Project manager
Integrarea echipei de arhitecţi, proiectanţi, topometristi, ingineri, geodezişti pentru realizarea proiectelor conform normativelor si cerinţelor clientului, obţinerea tuturor licenţelor aferente proiectelor până la faza de READY TO BUILT
Adaptarea proiectelor la condiţile legislative fluctuante.
Promovarea proiectelor catre diverse grupuri de finanţare si sustinerea acestora. |
|
01.06.2005 - 30.06.2006 Departament: internet / e-commerce Titlu Job: membru de echipă Responsabilitati: Organizarea în fişiere relaţionale a documentaţiei în funcţie de domeniul şi ramura de activitate pentru participarea la licitaţia privind implementarea sistemului Sistemului Integrat de Securitare al Frontierei conform caietului de sarcini. |
|
08.03.2004 - 07.11.2005 Departament: achizitii Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: Organizarea documentelor în relaţia cu băncile, furnizorii, clienţii, organizarea întâlnirilor cu partenerii de afaceri, pregătirea în amănunt a prezentărilor fiecăruia dintre produsele comercializate de către companie, gestionarea relaţiilor cu partenerii externi şi interni. |
| studii | |
|
Facultati: 2013 - 2014 Masterat: Dreptul afacerilor la Universitatea Titu Maiorescu din Bucuresti. Master dreptul afacerilor.
2009 - 2013 Facultate: Drept la Universitatea Titu Maiorescu din Bucuresti. Specializarea drept.
2003 - 2007 Facultate: Economic la Universitatea Romano-Americana din Bucuresti. Specializarea finante banci.
1998 - 2002 Liceu / Școală profesională: Economic la Liceul teoretic Traian Lalescu din Bucuresti. Specializarea economic.
Premii Traininguri
Dec 2019 - Dec 2019: Curs expert achizitii publice
Curs expert achizitii publice. Prezentarea detaliata a unor aspecte practice din cadrul procesului de achizitie publica de la pregatirea documentatiei pana la executarea contractului de achizitie publica. Spete, probleme aparute in fiecare etapa a procesului de achizitie, etc.
Oct 2019 - Oct 2019: Curs gestiunea si arhivarea documentelor
Curs in vederea gestionarii si arhivarii documentelor aflate in gestiunea Directiei Comerciale din cadrul UMICA pentru gestionarii cu arhiva numiti prin decizie pentru fiecare structura din cadrul CNTEE Transelectrica SA.
Conferinte
Oct 2019 - Oct 2019: Q&A Platforma achizitiilor publice SEAP/SICAP
Conferinta in care s-au abordat problemele intalnite de catre autoriatile contractante si de catre operatorii economici in legatura cu platforma SEAP.
Certificari
Sep 2018 - Sep 2018: Curs achizitii publice
Discutarea aspectelor noi care au aparut in domeniul achizitiilor publice si implementarea acestora in modul de elaboarare al documentatiei de atribuire.
Aug 2018 - Aug 2018: Noua platforma a achizitiilor publice SICAP.
Aspectele noii platforme SEAP/SICAP. Modul de functionare, accesare, familiarizare cu platforma.
Mar 2018 - Mar 2018: Notiuni fundamentale privind acordarea primului ajutor.
Mar 2018 - Mar 2019: Instruirea personalului in domeniul situatiilor de urgenta.
Aug 2017 - Aug 2017: Derularea procedurilor de achizitie publica.
Aspecte teoretice din cadrul procesului de derulare al achizitiilor publice in contextul modificarilor legislative aparute.
Sep 2016 - Sep 2016: Noua legea a achizitiilor publice.
Aspecte ale modificarii legii privind achizitiile publice.
Hobby-uri
Moda, Fitness, Filme, Muzica, Calatorii
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|