 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 21.02.1988 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:31.08.2006 Stagiu militar: nu
|
|
obiectiv | |
|
O cariera de succes alaturi de oameni de succes.
Salariu: nespecificat Beneficii: Tichete de masa,masina de serviciu, training, servicii medicale Tip job: Part time, Full time Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, IT Software, Financiar / Contabilitate, Banci Oras de lucru: Baia Mare, Cluj-Napoca, Satu-Mare, STRAINATATE, Sighetu Marmatiei Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.01.2019 - prezent Departament: achizitii Titlu Job: expert achizitii publice/licitatii seap/sicap Responsabilitati: Am identificat anunţurile publicate pe Website-urile oficiale referitor la contractele de achiziţii publice specifice domeniului societatii;
Am procurat documentaţia de atribuire de la autorităţile contractante;
Am analizat şi clarificat condiţiile de participare la procedurile de achiziţii;
Am intocmit documentaţia cerută prin caietele de sarcini și fişele de date (propuneri tehnice, propuneri financiare, DUAE, etc.) conform normativelor si legislatiei in domeniu, am completat formularele aferente unei licitaţii/proceduri de atribuire, am participat la elaborarea ofertelor;
Am verificat documentele de calificare;
Am depus online sau la sediul autorităţii contractante documentele solicitate pentru atribuirea contractului de achiziţie;
Am elaborat documentaţii de atribuire, am formulat răspunsuri la clarificări, am întocmit dosarul procedurii de achiziţie publică;
Am elaborat oferte financiare conform caracteristicilor tehnice solicitate
Am organizat şi arhivat documentele aferente activităţii desfăşurate.
Am gestionat catalogul electornic SEAP si am asigurat corectitudinea datelor introduse;
Am elaborat dosarele de achizitii publice pentru proiectele aflate in implementare;
Am participat ca expert cooptat in cadrul licitatiilor publice si private;
Consultant tehnic, economic sau juridic pentru proiecte de investitii finantate din fonduri publice europene/guvernamentale;
Am monitorizat zilnic platforma SICAP si am selectat licitatiile publice de interes pentru firma;
Asistenta tehnica de specialitate si suport pe parcursul implementarii proiectelor: (verificare liste de cantitati, situatii de lucrari, etc.);
Am corespondat in limba engleza cu furnizorii externi, am intocmit documentele de import , am negociat preturile puntual pe contractul subsecvent sau pe licitatie cu furnizorii interni |
|
01.06.2018 - 31.01.2019 Departament: vanzari Titlu Job: agent vanzari Responsabilitati: Am vandut si distribuit produsele companiei in farmacii, farmacii naturiste si magazine alimentare.
Am incasat facturile ajunse la scadenta conform regulamentului intern.
Am utilizat responsabil autoturismul companiei asigurandu-ma de respectarea termenelor pentru revizii. |
|
01.09.2015 - 28.02.2018 Departament: management Titlu Job: responsabil comenzi , clientela, asociat si manager financiar Responsabilitati: Am procesat si confirmat comenzile in timpul alocat.
Am manageriat fluxul financiar si crypto.
Am pastrat preturile in marja de profit in functie de fluctuatiile pietei.
Am pastrat legatura prin e-mail si chat cu clientii
|
|
01.09.2014 - 28.02.2017 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: reservation manager Responsabilitati: Am intampinat clientii si am urmat procedurile pentru cazare;
Am manageriat pagina web de pe site-urile partenere;
Am organizat reservarile conform procedurilor. |
|
01.03.2014 - 30.09.2014 Departament: vanzari Titlu Job: gestionar Responsabilitati: Am asigurat gestiunea fizica a stocului de marfa;
Am introdus marfa in stoc in baza documentelor de intrare;
Am asigurat miscarea stocurilor. |
|
01.11.2009 - 31.03.2014 Departament: vanzari Titlu Job: casier Responsabilitati: Am aplicat si respectat toate regulile interne Kaufland privind scanarea si incasarea marfurilor. |
|
01.07.2007 - 31.12.2008 Departament: vanzari Titlu Job: agent vanzari Responsabilitati: Am vandut, distribuit si incasat produsele companiei. |
| studii | |
|
Facultati: 2010 - 2012 Masterat: Management si administrarea afacerilor la UNIVERSITATEA TEHNICĂ DIN CLUJ NAPOCA din Baia Mare.
2007 - 2010 Facultate: Finante - Banci la UNIVERSITATEA BOGDAN VODA CLUJ NAPOCA din Baia Mare.
Premii Hobby-uri
gatit, calatorii, bitcoin, crypto meetups, investitii financiare si crypto pe termen scurt si lung
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(incepator,mediu,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|