Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 21.02.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:31.08.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

O cariera de succes alaturi de oameni de succes.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Tichete de masa,masina de serviciu, training, servicii medicale

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, IT Software, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Baia Mare, Cluj-Napoca, Satu-Mare, STRAINATATE, Sighetu Marmatiei

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2019 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: expert achizitii publice/licitatii seap/sicap

Responsabilitati:

Am identificat anunţurile publicate pe Website-urile oficiale referitor la contractele de achiziţii publice specifice domeniului societatii;
Am procurat documentaţia de atribuire de la autorităţile contractante;
Am analizat şi clarificat condiţiile de participare la procedurile de achiziţii;
Am intocmit documentaţia cerută prin caietele de sarcini și fişele de date (propuneri tehnice, propuneri financiare, DUAE, etc.) conform normativelor si legislatiei in domeniu, am completat formularele aferente unei licitaţii/proceduri de atribuire, am participat la elaborarea ofertelor;
Am verificat documentele de calificare;
Am depus online sau la sediul autorităţii contractante documentele solicitate pentru atribuirea contractului de achiziţie;
Am elaborat documentaţii de atribuire, am formulat răspunsuri la clarificări, am întocmit dosarul procedurii de achiziţie publică;
Am elaborat oferte financiare conform caracteristicilor tehnice solicitate
Am organizat şi arhivat documentele aferente activităţii desfăşurate.
Am gestionat catalogul electornic SEAP si am asigurat corectitudinea datelor introduse;
Am elaborat dosarele de achizitii publice pentru proiectele aflate in implementare;
Am participat ca expert cooptat in cadrul licitatiilor publice si private;
Consultant tehnic, economic sau juridic pentru proiecte de investitii finantate din fonduri publice europene/guvernamentale;
Am monitorizat zilnic platforma SICAP si am selectat licitatiile publice de interes pentru firma;
Asistenta tehnica de specialitate si suport pe parcursul implementarii proiectelor: (verificare liste de cantitati, situatii de lucrari, etc.);
Am corespondat in limba engleza cu furnizorii externi, am intocmit documentele de import , am negociat preturile puntual pe contractul subsecvent sau pe licitatie cu furnizorii interni

01.06.2018 - 31.01.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

Am vandut si distribuit produsele companiei in farmacii, farmacii naturiste si magazine alimentare.
Am incasat facturile ajunse la scadenta conform regulamentului intern.
Am utilizat responsabil autoturismul companiei asigurandu-ma de respectarea termenelor pentru revizii.

01.09.2015 - 28.02.2018

Departament: management

Titlu Job: responsabil comenzi , clientela, asociat si manager financiar

Responsabilitati:

Am procesat si confirmat comenzile in timpul alocat.
Am manageriat fluxul financiar si crypto.
Am pastrat preturile in marja de profit in functie de fluctuatiile pietei.
Am pastrat legatura prin e-mail si chat cu clientii

01.09.2014 - 28.02.2017

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: reservation manager

Responsabilitati:

Am intampinat clientii si am urmat procedurile pentru cazare;
Am manageriat pagina web de pe site-urile partenere;
Am organizat reservarile conform procedurilor.

01.03.2014 - 30.09.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: gestionar

Responsabilitati:

Am asigurat gestiunea fizica a stocului de marfa;
Am introdus marfa in stoc in baza documentelor de intrare;
Am asigurat miscarea stocurilor.

01.11.2009 - 31.03.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Am aplicat si respectat toate regulile interne Kaufland privind scanarea si incasarea marfurilor.

01.07.2007 - 31.12.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

Am vandut, distribuit si incasat produsele companiei.

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Management si administrarea afacerilor la UNIVERSITATEA TEHNICĂ DIN CLUJ NAPOCA din Baia Mare.
2007 - 2010 Facultate: Finante - Banci la UNIVERSITATEA BOGDAN VODA CLUJ NAPOCA din Baia Mare.

Premii

Hobby-uri
gatit, calatorii, bitcoin, crypto meetups, investitii financiare si crypto pe termen scurt si lung

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close