Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 00.00.0000

Permis conducere:  Cat.B,C,D,E, Data obtinerii:14.12.2005

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: 4.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Achizitii

Oras de lucru: Suceava

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2018 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: expert achizitii publice

Responsabilitati:

- Participa la elaborarea PAAP pentru achizitiile necesare la Complexul Silva
- Asigura actualizarea Programului anual de achizitii prin transmiterea propunerilor de modificare spre avizare la RNP - ROMSILVA R.A..
- Defalcarea Programului anual de achizitii aprobat de Regia Nationala a Padurilor – Romsilva in
Programe anuale de achizitii pentru Complexul Silva.
- Colaboreaza cu responsabilii de activitate la intocmirea referatelor de necesitate.
- Coordoneaza activitatea de intocmire a documentatiei de atribuire/descriptive in colaborare cu
responsabilul de activitate din cadrul Complexului Silva.
- Asigura evidenta documentelor pe care le preda responsabilului de activitate pe parcursul intocmirii
dosarelor procedurilor, de la primirea referatelor de necesitate pana la arhivarea lor in cadrul arhivei
achizitiilor publice.

01.12.2017 - 31.08.2018

Departament: achizitii

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Obiective individuale:
-asigură desfasurarea activitătii Serviciului Investitii/Logistică/Achizitii prin întocmirea, centralizarea și
urmărirea Referatelor de Plată, a Notelor de Fundamentare și a Referatelor de Necesitate a
Achizițiilor întocmite în cadrul Serviciului Investitii/Logistică/Achizitii;
-asigură gestionarea corespondenței între compartiment și celelalte structuri interne ale societății, dar
și cu entitățile externe;
-urmareste necesitățile de achiziții din cadrul Serviciului Logistică/Achizitii;
-modifică/completează necesitățile Serviciului Investitii/Logistică/Achizitii și le transmite Seviciului
Investitii/Logistică/Achizitii pe baza aprobării Șefului Serviciului Investitii/Logistică/Achizitii;
-confirmă/infirmă cuprinderea în Progmul Anual al Achizițiilor a produselor/ lucrărilor/ serviciilor
solicitate în cadrul Serviciului Investitii/Logistică/Achizitii (anual);
-încadrează produsele/serviciile în sistemul de grupare și codificare utilizat în CPV pentru activitatea
desfășurată în Serviciul Investitii/Logistică/Achizitii.
Sarcini legate de activitatea proprie
-întocmeşte Notele de Fundamentare pentru lucrările, serviciile ce urmează a fi achiziţionate în cadrul
Serviciului atât în baza solicitărilor primite cât şi a documentelor prezentate;
-asigurarea fluxului comunicării între compartimente și celelalte structuri interne ale societății, dar și cu
entitătile externe, prin gestionarea corespondenței;
-supune aprobării conducerii Societății documentele elaborate în cadrul serviciului;
-cunoaște și respectă, procedurile și normele interne privind controlul financiar preventiv;
-întocmește noile propuneri pentru reinnoirea parcului auto în conformitate cu legislatia în
concordanţă cu necesităţile S.N.Radiocomunicaţii S.A ;
- întocmește și propune spre aprobare cheltuielile auto aferente parcului auto al Sediului Central al
Societăţii;
-centralizează efectuarea reviziilor tehnice periodice în perioada de garanţie și postgaranție;
-centralizează rapoartele privind parcul auto al Societății în colaborare cu celelalte Servicii;
-centralizează și supune avizării cheltuielile auto aferente parcului auto al Sediului Central al
Societății;
-prezintă propuneri de certificare și autorizare a sistemului informatic al compartimentului:
-introduce și verifică în P.A.A.P. incadrarea codurilor CPV pentru Serviciul Investitii/Logistică/Achizitii;
-centralizează și propune spre aprobare produsele de birotică , papetărie, produsele de întreținere şi
curăţenie pentru introducere în Planul Anual de Achiziții Publice;
-înaintează către conducerea S.N. RADIOCOMUNICAŢII S.A. propunerile de casare pentru
autoturismele din dotarea Sediului Centntral al S.N.Radiocomunicații S.A. și, după caz, la
nivelul Societății;
-umărește și evidențe pe tipuri de cheltuieli aferente parcului auto al Sediului Central al S.N.
Radiocomunicații S.A.;
-verifică asigurarea menținerii în bună stare a parcului auto al Sediului Central al S.N.
RADIOCOMUNICAŢII S.A. ,controlează efectuarea revIziilor tehnice periodice în perioada de
garantie și postgarantie;

01.10.2012 - 31.12.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrator de patrimoniu

Responsabilitati:

- Elaborarea documentelor de proiectare a activităţii conform specificului postului.
- Realizarea planificării activităţii de distribuire a materialelor şi accesoriilor necesare desfăşurării
activităţii personalului din unitatea de învăţământ.
- Elaborarea graficelor de activitate pentru personalul de îngrijire şi pază din unitatea de învăţământ.-
- Elaborarea tematicii şi a graficului de control ale activităţii personalului din subordine
- Identificarea soluţiilor optime, prin consultare cu conducerea unităţii, pentru toate problemele ce
revin sectorului administrativ.
- Organizarea şi gestionarea bazei materiale a unităţii de învăţământ.
- Elaborarea documentaţiei necesare, conform normelor în vigoare, pentru realizarea de achiziţii
publice în vederea dezvoltării bazei tehnico-materiale a unităţii de învăţământ.
- Înregistrarea întregului inventar mobil şi imobil al unităţii de învăţământ în registrul inventar al
acesteia şi în evidenţele contabile.
- Asigurarea îndeplinirii formelor legale privind schimbarea destinaţiei bunurilor ce aparţin unităţii de
învăţământ.
- Recuperarea/remedierea pagubelor materiale, de orice fel, aflate în patrimoniul şcolii.
- Asigurarea condiţiilor de relaţionare eficientă cu întregul personal al unităţii de învăţământ.
- Promovarea unui comportament asertiv în relaţiile cu personalul unităţii de învăţământ.
- Asigurarea comunicării cu factorii ierarhici superiori, familia, partenerii economici şi sociali.
- Facilitarea procesului de cunoaştere, înţelegere, însuşire şi respectare a regulilor sociale.
- Iniţierea şi derularea proiectelor şi parteneriatelor.
- Atragerea de sponsori în vederea dezvoltării bazei materiale a unităţii.

01.09.2011 - 30.06.2012

Departament: asigurari

Titlu Job: broker advisor

Responsabilitati:

- Coordonarea unei retele de brokeri locali si nationali
- Vanzarea de asigurari de locuinta, RCA, raspundere civila auto, transport marfa tip CMR, de calatorie etc.

01.11.2010 - 30.09.2011

Departament: asigurari

Titlu Job: inspector asigurari

Responsabilitati:

Sarcini și responsabilități principale:
~ subscrierea unei game variate de asigurări non-life (RCA, CASCO, LOCUINȚE, RĂSPUNDERI,);
prospectare pe piața din Iași plus vanzări direct la birou.
~ stabilirea întalnirilor cu clienții,
~ identificarea nevoilor clienților,
~ ofertarea produsului de asigurare dorit de client,
~ de a păstra în permanen ă legătura cu clien ț ții vechi și cei noi,
~ dezvoltarea de colaboratori (Agenți Pf, Pj, Brokeri),
~servisarea clienților

01.06.2008 - 31.10.2010

Departament: asigurari

Titlu Job: inspector asigurari

Responsabilitati:

Sarcini și responsabilități principale:
~ subscrierea unei game variate de asigurări non-life (RCA, CASCO, LOCUINTȚE, RĂSPUNDERI,);
prospectare pe piața din Iași plus vanzări direct la birou.
Activitatea zilnică constă în:
~ prospectare la rece /la cald,
~ stabilirea întalnirilor cu clienții
~ identificarea nevoilor clienților,
~ ofertarea produsului de asigurare dorit de client,
~ de a păstra în permanență legătura cu clienții vechi și cei noi,
~ dezvoltarea de colaboratori (Agenți Pf, Pj, Brokeri),
~servisarea clienților,
~ intermediere în consiliere pe partea de cross selling (produse de economisire, pachete de cont curent PCC , Leasing).

01.04.2007 - 31.05.2008

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

Activitatea zilnică constă în:~ prospectare la rece /la cald,~ stabilirea întalnirilor cu clienții.
~ identificarea nevoilor clienților
~ de a păstra în permanență legătura cu clienții vechi și cei noi.
~ finalizarea vanzarii de autovehicole comerciale ușoare marca Mercedes-Benz.

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Bănci și Piețe Financiare la Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi.
2006 - 2010 Facultate: Finante Banci la Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Real la Colegiul National Stefan cel Mare din Targu Neamt.

Premii

Calificari
Aug 2016: Diploma Expert Achizitii Publice



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close