Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.01.1990

obiectiv

 

Salariu: 5.000,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Juridic, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2020 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: expert achizitii publice

Responsabilitati:

Intocmirea ofertelor complete in vederea participarii la licitatii (documente calificare, propunere, tehnica, propunere financiara);
Depunerea ofertelor pentru atribuirea contractelor de achizitie publica in cadrul procedurilor desfasurate in SEAP si in cadrul procedurilor de negociere fara publicare;
Elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante;
Monitorizarea si urmarirea oportunitatilor de licitatii;
Identificarea anunturilor publicate pe website-urile oficiale privitoare la contractele de achizitie publica specifice domeniilor de activitate ale firmei;
Procurarea documentatiei de atribuire de la autoritatile contractante;
Analiza si clarificarea conditiilor de participare la procedurile de achizitie;
Intocmirea documentatiei cerute prin caietul de sarcini, fisa de date;
Identificarea expertilor necesari pentru participarea la licitatie;
Organizarea si arhivarea documentelor aferente activitatii desfasurate;
Gestionarea catalogului de produse postat pe SEAP.

01.01.2019 - 29.02.2020

Departament: achizitii

Titlu Job: expert achizitii publice

Responsabilitati:

Intocmirea ofertelor complete in vederea participarii la licitatii (documente calificare, propunere, tehnica, propunere financiara);
Depunerea ofertelor pentru atribuirea contractelor de achizitie publica in cadrul procedurilor desfasurate in SEAP si in cadrul procedurilor de negociere fara publicare;
Elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante;
Monitorizarea si urmarirea oportunitatilor de licitatii;
Identificarea anunturilor publicate pe website-urile oficiale privitoare la contractele de achizitie publica specifice domeniilor de activitate ale firmei;
Procurarea documentatiei de atribuire de la autoritatile contractante;
Analiza si clarificarea conditiilor de participare la procedurile de achizitie;
Intocmirea documentatiei cerute prin caietul de sarcini, fisa de date;
Identificarea expertilor necesari pentru participarea la licitatie;
Organizarea si arhivarea documentelor aferente activitatii desfasurate;
Elaborarea punctului de vedere al ofertantului si transmiterea acestuia la CNSC in cazul unei contestatii;
Gestionarea catalogului de produse postat pe SEAP;
Intocmirea ofertelor complete in vederea participarii la licitatiile desfasurate in cadrul Bursei Romane de Marfuri.

01.01.2018 - 30.06.2019

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Identificarea anunturilor publicate pe website-urile oficiale (ex: SEAP) privitoare la contractele de achizitii publice;
Procurarea documentatiei de atribuire de la autoritatile contractante;
Analiza si clarificarea conditiilor de participare la procedurile de achzitie;
Intocmirea documentatiei cerute prin caietul de sarcini, fisa de date, etc.
Identificarea expertilor necesari pentru participarea la licitatie;
Completarea formularelor aferente licitatiei, redactarea ofertelor;
Intocmirea si verificarea dosarului administrativ al licitatiei publice;
Depunerea documentelor solicitate pentru atribuirea contractului de achizitie;
Elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante;
Intocmirea dosarului procedurii de achizitie publica;
Organizarea si arhivarea documentelor aferente activitatii desfasurate;
Elaborarea punctului de vedere al ofertantului si transmiterea acestuia la CNSC in cazul unei contestatii;
Gestionarea catalogului de produse postat pe SEAP.

Raportarea centralizata a datelor privind expunerea medicala individuala la radiatii ionizante;
Elaborare documentatie in vederea obtinerii autorizatiilor de amplasare-constructie, utilizare, necesare functionarii in conditii legale a laboratoarelor de radiologie;
Intocmirea buletinelor dozimetrice dupa efectuarea masuratorilor de arie a ecranelor de radioprotectie;
Consultanta si intocmire documentatie in vederea obtinerii/extinderii permiselor de exercitare nivel II
CNCAN;


Intretinerea si actualizarea bazelor de date ale clientilor;
Intocmire contracte prestari servicii;
Emiterea facturilor de prestari servicii;
Inregistrarea documentelor financiar-contabile ( achiziții/vânzări, registru de casă, extrase de bancă, stocuri);
Asigurarea platilor la termen a obligatiilor financiare ale firmei fata de bugetul de stat, alte obligatii fata de terti;

01.02.2013 - 31.08.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

• Realizarea activităților de contabilitate financiară și de gestiune pentru societăți comerciale, asociații:
-Înregistrarea documentelor financiar-contabile ale societăților comerciale ( achiziții/vânzări, registru de casă, extrase de bancă, stocuri, mijloace fixe și amortizări)
-Întocmirea registrului jurnal, registrului de evidență fiscală, a jurnalelor de vânzări și cumpărări
-Stabilirea TVA de plată/rambursat
-Întocmirea și transmiterea declarațiilor fiscale lunare / trimestriale
-Întocmirea situațiilor financiare lunare, trimestriale, anuale, cont de profit și pierdere, bilanț contabil
-Evidența activității Resurselor Umane în cadrul societăților: dosar-angajări, pontaj-personal, întocmirea ștatelor de plata, emiterea adeverințelor de sănatate, de venit)
-Emitere facturi de ieșire, chitanțe, dispoziții de plata sau de încasare, ordine de plată, foi de vărsământ
-Reprezentarea contribuabililor în relația cu Administrația Finanțelor Publice
-Asistență în cadrul controalelor efectuate de către inspectorii fiscali
• Membru în cadrul echipei de management pentru proiectul POS CCE, Axa prioritară 3 - Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public, Domeniul major de intervenție 3.1 - Susţinerea utilizării tehnologiei informaţiei şi comunicaţiilor:
-Implementarea proiectului
-Responsabil de evidența financiar-contabilă a proiectului
-Întocmirea raportului de progres trimestrial/final
-Întocmirea cererii de rambursare

26.09.2012 - 21.12.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management (contracte de munca, emitere facturi, dispozitii de plata, state de plata, ordine de plata)
Promovarea intreprinderii
Cunoasterea aplicatiei ReviSal

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: Managementul Calitatii la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2008 - 2011 Facultate: Comert la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Specializarea “Administrarea afacerilor în comerț, turism, servicii, merceologie și managementul calității”
Practica efectuată în cadrul departamentului financiar-contabil al Spitalului Orășenesc Horezu

Premii

Calificari
Feb 2019: Expert achizitii publice

Certificari
Feb 2018 - Feb 2018: Curs formare profesionala SEAP/SICAP

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close