 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 14.04.1978 Permis conducere: Cat.
|
|
obiectiv | |
|
Imi doresc sa lucrez in domeniul activitatilor de consultanta, vanzari, productie, operare pc si management deoarece domeniile imi sunt foarte cunoscute, acumuland o vasta experienta pana in prezent si sper ca acest lucru sa ma ajute sa obtin un post in compania dumneavoastra.
Salariu: nespecificat Tip job: Part time, Full time Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Controlul calitatii, Audit / Consultanta, Management Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani), Fara experienta, Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.10.2016 - prezent Departament: management Titlu Job: expert accesare fonduri europene Responsabilitati: scrierea, depunerea, implementarea si monitorizarea proiectelor, consultanta in achizitii si servicii conexe acestora spre exemplu:Identificarea oportunitatilor de finanțare prin corelarea necesitatilor investitionale ale potentialilor beneficiari cu cerintele programelor de finantare si prezentarea conditiilor ce trebuie indeplinite de catre client pentru a putea accesa programul de finantare. implementare proiecte finantate prin fonduri PNDR,POR, OTIMMC, POP.Verificarea conformității documentelor transmise de către beneficiar și necesare ca și anexe ale proiectului;
Elaborarea cererii de finanțare si anexelor prevazute in Ghidul Solicitantului;
Intocmirea planului de afaceri/ studiului de fezabilitate/ memoriului justificativ conform indicațiilor oficiale;
Intocmirea raspunsului la solicitarile de completare a documentatiei;
Consultanta si asistenta in implementarea proiectelor prin intocmirea dosarelor de achizitie, notificarilor, actelor aditionale, memoriilor justificative, dosarelor cererilor de plata/rambursare, rapoartelor de progres, etc;
Monitorizarea implementarii proiectului si modului de indeplinire a obligatiilor asumate de catre clienti prin contractele de finantare. |
|
01.03.2013 - 31.10.2015 Departament: audit / consultanta Titlu Job: consultant in managementul investitiei, pentru proiecte realizate pe fonduri europene Responsabilitati: consultanta la intocmirea cererii de finantare, consultanta in domeniul managementului investitiei, si administrarea contractelor de executie. Colaborarea si derularea de contracte cu GAL uri in zonele Dolj si Gorj. Colaborarea si derularea contractelor de consultanta cu primarii din zonele Dolj si Gorj ( comune) care accesau FE pentru dezvoltarea rurala prin PNPR. Mentinerea unei colaborari (comunicari) cu toti reprezentantii legali ai contractelor si cu institutiile abilitate (AFIR-Craiova, AFIR -Bucuresti) |
|
01.01.2012 - 31.08.2013 Departament: arhitectura / design interior Titlu Job: inginer Responsabilitati: contabilizarea documentelor intr-un program de gestiune; -efectuarea bonurilor de consum aferente devizelor de lucrari; -facturarea si incasarea lucrarilor de constructii in baza devizelor ofertate; Intocmirea cartilor tehnice, a tuturor documentelor si proceselor verbale la terminarea lucrarilor de constructii ofertate |
|
01.02.2008 - 31.03.2013 Departament: alimentatie / horeca Titlu Job: director fabrica de procesare produse din carne Responsabilitati: monitorizare activitati de procesare si a calitatii produselor in departamentul productie, monitorizarea actiunilor de vanzare cu amanuntul si a distributiei alimentelor prin reteaua dezvoltata de agentii de vanzari, centralizarea vanzarilor si a incasarilor realizate, efectuarea de operatiuni bancare, plati catre furnizori, realizarea comenzilor de materii prime folosite, stabilirea preturilor de productie in baza consumurilor efectuate, negocierea contractelor de colaborare. Facturarea si livrarea produselor in paralel cu operatorii ( la nevoie) sau in lipsa lor in programul de operare SAGA, operare PC (inregistrarea tuturor documentelor) in programul MENTOR (program ce functiona in paralel pentru o contabilizare exacta. |
|
01.07.2005 - 28.02.2006 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: operator calculator Responsabilitati: facturare si incasare, operare contabilitate primara, centralizare comenzi si distribuire catre agenti, inventariere, secretariat. |
|
01.02.2002 - 30.04.2005 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: activitate de secretariat: responsabil de organizarea programului managerului, intalniri si programari, centralizarea comenzilor primite telefonic sau prin fax, centralizarea inventarelor. Participarea la inventare, ofertare. |
| studii | |
|
Facultati: 1999 - 2002 Facultate: Asistenta manageriala (administratie) si secretariat la Facultatea de Litere-Birotica, Universitatea Mihai Viteazu din Craiova.
1992 - 1996 Liceu / Școală profesională: tehnic la Liceul Energetic din Craiova.
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|