Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.12.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.04.2016

obiectiv

 

-proactiva

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Administrativ / Logistica, Functii publice, Management

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2018 - prezent

Departament: management

Titlu Job: expert relatii parteneriale

Responsabilitati:

Expertul relații parteneriale gestionează relațiile cu membrii ASRO, partenerii ASRO și cu alte părți interesate, asigură asistența și consilierea DG, asigură secretariatul Biroului Operativ, Consiliului Director și al Adunării Generale ASRO.

01.11.2015 - 31.03.2018

Departament: relatii publice

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-Pregatirea documentelor si supravegerea evenimentelor sociale/ cursurilor organizate de companie
-Implicarea activa in organizarea evenimentelor sau implementarea de noi activitati
-Asigurarea serviciilor specifice, de secretariat si receptie
-Redactarea si intocmirea de documente, contracte;
-Contabilitate primara si intermedierea relatiei cu unitatea bancara;

01.11.2015 - 31.12.2016

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil implementare activitati

Responsabilitati:

-Implicarea in realizarea tuturor obiectivelor proiectului împreună cu ceilalţi membri ai echipei de management
-Coordonarea activităţilor de implementare – monitorizare / reglare - acţionare - in sensul dorit de proiect - formare – comunicare -diseminare.
-Coordonarea activităţilor tuturor partenerilor,;
-Stabilirea agendei si a planului de activitate;
-Coordonarea implementării unui plan de monitorizare si evaluare;
-Realizarea achizitiilor necesare pe proiect
- Actualizarea site-ului cu informatii necesare beneficiarilor proiectului.
-Organizarea de evenimente si coordonarea acestora.

01.08.2014 - 30.11.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat si receptie
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei

01.05.2014 - 01.07.2014

Departament: functii publice

Titlu Job: reprezentant relații publice si protocol/secretariat

Responsabilitati:

Stagiu de practică specializată în cadrul Institutului European din România
Serviciul Comunicare și marketing (cabinet director general)
-cunoștințe și competențe privind activitățile specifice Serviciului Comunicare și Marketing și secretariat (CDG)
-activități de relații publice și protocol
-studierea materialelor de referință în activitatea SCOM
-culegerea informațiilor, editarea și întocmirea rapoartelor și sintezelor
-revista presei (sinteză) în domeniul afacerilor europene
-participarea la actualizarea bazelor de date interne ale IER
-activități asistență managerială, secretariat și birotică
-activități asistență proiect (pregătire acte, corespondență)
-asistență în organizarea de evenimente, pregătirea de conferințe publice, seminarii

01.10.2011 - 31.08.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii clienti

Responsabilitati:

Colectare creanțe (Alpha Bank):
- desfășurarea de activități de colectare creanțe prin contactarea clienților în vederea recuperării debitelor restante;
- oferirea de informații asupra debitelor restante și a modalităților de plată;
- introducerea de informații în aplicatța software internă/cisco;
- negocierea si încheierea de angajamente de plată cu clienții.

studii

 

Facultati:

2013 - 2015 Masterat: Masterat Managementul Informatiei si al Documentelor la Universitatea din Bucuresti din Bucuresti. Facultatea de Litere - Stiinte Administrative
2010 - 2013 Facultate: Studii Europene la Universitatea din Bucuresti din Bucuresti. Facultatea de Litere - Studii Culturale
2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: Filologie la Colegiul National Gheorghe Lazar din Bucuresti. profil uman

Premii

Traininguri
Jun 2014 - Jul 2014: Bursier Social Media în cadrul Centrului de Informare Europe Direct (CIED) București, Institutul European din România, Serviciul Comunicare și Marketing
-studierea materialelor de referință în activitatea CIED București; materiale infromative pe tematică europeană,
-gestionarea canalelor de comunicare socială (pagina de Facebook, de Twitter, contul de Youtube),
-selectarea de informații, editarea și adaptarea știrilor pe tematică europeană pentru public (vizitatorii canalelor de comunicare socială),
-asistență în organizarea de evenimente și activități de informare europeană care au avut ca public țintă elevi de școală generală, de liceu și copii din centre de plasament,
-redactarea de articole pe teme europene pentru Buletinul Informativ Electronic CIED București,
-redactarea de articole și sinteze în urma activităților organizate și desfășurate de CIED București pentru a fi publicate on-line, pe website-ul CIED București și pe canalele de comunicare socială (pagina de Facebook, de Twitter, contul de Youtube),
-participarea la dezbateri și conferințe organizate de CIED București, IER, Reprezentanța Comisiei Europene în România sau alți parteneri,
-preluarea apelurilor telefonice interne și externe și a corespondenței destinate CIED București,
-asigurarea suportuluipentru informarea vizitatorilor Centrului sau pentru solicitările telefonice sau prin e-mail adresate de cetățeni,
-informare generală pe teme europene privind instituțiile, legislația, politicile și prioritățile UE, drepturile și responsabilitățile cetățenilor europeni,
-alte activități asistență proiect (logistice și administrative)
Apr 2012 - May 2012: Stagiu de practică specializată în cadrul Muzeului Cotroceni
Administra ia Prezidențială-Muzeul Cotroceni, București (România)
- vizitarea muzeului și luarea la cunoștință despre istoricul acestuia și despre principalele tipuri de evenimente culturale pe care instituția le organizează;
- familiarizare cu structura de organizare a muzeului și cu modul de comunicare și colaborare dintre serviciile acestuia;
- participarea la acțiunile desfășurate de Secția Relații Publice, Marketing, Grafică, având contact cu modul specific de manifestare a activității de relații publice în domeniul cultural-muzeal.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close