Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 30.04.1981

obiectiv

 

Posibilitatea punerii in practica a cunostintelor detinute atat in avantajul institutiei pentru care lucrez cat si in avantaj personal si de asemenea o continua dezvoltare profesionala.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: IT Software, Banci

Oras de lucru: Bucuresti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

11.04.2011 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: expert financiar bancar ii( business analyst)

Responsabilitati:

- interactiunea cu departamentele de business in vederea documentarii cerintelor de schimbare pe care acestea le initiaza
- interactiunea cu departamentele de solutii IT in vederea clarificarii specificatiilor de business
- suport pentru business in perioada testarilor
- urmarirea implementarii cu succes a cerintelor gestionate (respectare termene si buget)
- activitati de project management in cadrul cerintelor de schimbare (coordonare activitati, intocmire/intretinere si actualizare plan de proiect, intocmire plan de testare, coordonare activitati de testare,urmarire alocare resurse)

01.08.2008 - 10.04.2011

Departament: banci

Titlu Job: specialist testare aplicatii bancare, procredit bank s.a

Responsabilitati:

- realizarea procesului de testare a aplicatiilor bancare;
- oferirea de suport in implementarea noilor produse si in rezolvarea problemelor cu impact procedural ce pot aparea in aplicatiile bancare;
- intalniri cu Departamentele Operationale in vederea obtinerii descrierii specificatiilor noului produs sau al modificarilor dorite de catre acestea avand ca rezultat realizarea de scenarii de test si manuale de utilizare a sistemului informatic;
- asigurarea unei legaturi permanente intre Departamentele Operationale si Departamentul IT;
De asemenea indeplinesc si atributii de manager de proiect pentru proiectele de IT, in sensul urmaririi alocarii resurselor (evitarea supra/subalocarii),a indeplinirii sarcinilor din cadrul proiectului de catre colegii de la IT, evaluarii exceptiilor, gestionarii portofoliului de proiecte,etc.

01.02.2006 - 31.07.2008

Departament: banci

Titlu Job: coordonator centru procesare operatiuni, procredit bank s.a

Responsabilitati:

- coordonarea si monitorizarea intregii activitatii a Centrului de Procesare (asigurarea procesarii tuturor instrumentelor de plata scanate, intocmirea pontajelor, evaluari profesionale, programarea concediilor de odihna,organizarea training-urilor pentru colegii noi din PC sau pentru persoane din afara PC),
- mentinerea relatiilor cu sucursalele/agentiile si departamentele din sediul central;
- compensarea platilor si incasarilor nationale;
- procesare platilor salariale pentru clientii bancii, in conformitate cu conventiile semnate;
- intocmire rapoarte de activitate si productivitate (zilnice/lunare);
- participarea la implementarea proiectului "Centrul de Procesare" prin implicare activa la selectia personalului,achizitionarea soft-urilor necesare, redactarea procedurilor si manualelor de lucru;
- cunostinte solide in ceea ce priveste instrumentele de plata(ordin de plata de furnizor,ordin de plata de trezorerie,bilet la ordin,cec,dispozitie de plata externa);
- participarea la sedintele Asociatiei Romane a Bancilor, in cadrul Comisiei de Decontari;
- implicare activa in derularea proiectului PAID07(compensarea automata a cecurilor si biletelor la ordin) la nivelul Procredit Bank prin participarea la intrunirile organizate de Transfond si ARB, participarea la proiectarea si achizitia soft-urilor necesare implementarii acestui proiect in Procredit Bank;
- implicare in deschiderea Procredit Bank Republica Moldova prin punerea la dispozitie a cunostintelor bancare si organizationale acumulate in Procredit Bank Romania;

Realizari:

Am ajutat la infiintarea unui departament de 25 de oameni pe care ulterior l-am si condus vreme de 2.5 ani.
Am ajutat la imbunatatirea sistemului informatic al bancii si al altor sisteme prin propunerile pe care le-am avut.
Am ajutat Departamentul de Resurse Umane prin recrutarea de personal.

27.09.2004 - 31.01.2006

Departament: banci

Titlu Job: ofiter decontari in cadrul dept. plati si afaceri documentare

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati erau legate de activitatea de compensare multilaterala pe lei.In acest sens am obtinut atestat de utlizator SENT - ACH. De asemenea pot mentiona creditarea conturilor clientilor Procredit cu valoarea incasarilor internationale primite prin SWIFT, transmiterea platilor internationale ordonate de clientii Procredit Bank prin intermediul SWIFT catre bancile partenere si procesarea in sistemul informatic al bancii a ordinelor de plata de furnizori sau de trezorerie emise de Procredit Bank.

01.09.2002 - 27.09.2004

Departament: prelucrarea lemnului / pvc

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

-mentinerea relatiei cu partenerii externi prin preluarea comenzilor de la acestia si gestionarea lor;
-evidenta platilor si incasarilor catre/de la furnizori/clienti;
-intocmirea documentelor de export;
-participarea la intocmirea documentelor pentru salarii;
-initierea relatiilor cu potentialii clienti;
-redactarea pe computer a diferitelor documente, grafice, rapoarte si statistici;
-activitati administrative si de secretariat( gestionarea e-mail-urilor, mentinerea relatiei dintre diferite departamente din cadrul firmei, raspuns la telefon, lucrul cu aparatura de birou) .

01.10.2001 - 01.09.2002

Departament: prelucrarea lemnului / pvc

Titlu Job: functionar economic,

Responsabilitati:

Intocmirea documentelor pentru efectuarea exportului de mobila, participarea la intocmirea documentelor de salarii,intocmirea de grafice plan-realizat,tehnoredactarea la computer a diverselor documente, mentinerea relatiei cu partenerii externi.

studii

 

Facultati:

Liceul Teoretic CA Rosetti - 1995-1999
Universitatea Ecologica Bucuresti - Facultatea de Management Financiar-Contabil si Administrativ - 1999-2003

Activitati extracurriculare

Capacitatea de a ma descurca in conditii de stress, intuirea rezolvarii problemelor, lucrul in conditii de stress si program prelungit,abilitati de coordonare a colectivului, cunostinte de managementul proiectelor.

Premii

1. Premiul I obtinut la Sesiunea de comunicari stiintifice studentesti organizata de facultatea pe care am absolvit-o, la sectiunea contabilitate

2. 24-28.11.2008 Curs de Project Management - "Prince 2 (Projects IN Controlled Environments) - Integrated Practitioner Course"

3. Certificat operator ACH obtinut in 2005

4. Curs SQL/MySQL - InfoAcademy - aprilie 2011

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close