Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.02.1970

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.07.1990

obiectiv

 

Perfectionare si avansare profesionala

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2012 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: expert achizitii publice / specialist bid

Responsabilitati:

Experientă profesională de peste 8 ani in aplicarea legislatiei nationale referitoare la achizitiile publice, inţelegerea mecanismelor organismelor publice si private in sectorul achizitiilor şi cresterea performanţelor specifice în domeniul sectorului achiziţiilor publice. Buna cunoastere a legislatiei in domeniul achizitiilor publice din Romania (legislatia aplicabila pana in mai 2016 si legislatia in vigoare incepand cu mai 2016) :
- Consultanță generală cu privire la interpretarea și aplicarea legislației achizițiilor publice în vigoare;
Asistență în vederea obținerii/reînnoirii/recuperării certificatului digital de acces în SEAP (completare formular online de înregistrare/recuperare, completare cerere de înregistrare/recuperare certificat digital, corespondență cu reprezentanții Agenției pentru Agenda Digitală a României, după caz etc.);
- Analizeaza si selecteaza procedurile de achizitie publicate din domeniile de interes pentru angajator;
-Identifica potentiali parteneri si/sau subcontractanti pentru procedurile de achizitie selectate si gestioneaza documentele aferente acestora, actualizand periodic baza de date
-Identifica experti conform pozitiilor solicitate in documentatiile de atribuire, si gestioneaza documentele aferente acestora, actualizand periodic baza de date;
-Gestioneaza si pregateste documentele de participare la procedurile de achizitie selectate, conform cerintelor din documentatiile de atribuire si clarificarilor publicate de autoritatile/entitatile contractante, si procedurilor interne ale angajatorului;
-Gestioneaza procesul de pregatire a documentatiei solicitate a fi prezentate in cadrul procedurii de achizitie, transmiterea/incarcarea acesteia conform prevederilor aplicabile procedurii respective, gestioneaza si participa la pregatirea raspunsurilor la eventuale solicitari de clarificari inaintate de autoritatile/entitatile contractante
-Gestioneaza si participa la pregatirea documentatiilor privind remediile si caile de atac in materia atribuirii contractelor de achizitie publica, conform specializarii sale, intocmire oferte (responsabil documente de calificare);
-Intocmirea documentaţiei de atribuire a contractelor de achiziţii publice – contracte de servicii, produse, lucrari;
-Monitorizarea, selectia si urmarirea de oportunitati de licitatii si cereri de oferta - proceduri de achizitii publice anuntate in SEAP;
-Analiza documentatiilor de atribuire publicate in cadrul procedurilor de achizitie publica pentru proiectele de interes ale companiei;
- Verificarea conditiilor de eligibilitate;
-Pregatirea dosarelor de licitatii (elaborarea documentelor de calificare etc.);
-Cautare, selectie si identificarea expertilor solicitati in cadrul documentatiilor de atribuire, pregatire CV-uri si documente suport;
-Elaborarea si transmiterea solicitarilor de clarificari in cadrul procedurilor de achizitii publice (solicitari de clarificari referitoare la documentatia de atribuire);
-Participare in cadrul sedintelor de deschidere a ofertelor organizate de autoritatile contractante;
-Gestionarea procedurilor de achizitii aflate in derulare (elaborarea de raspunsuri la solicitarile de clarificari primite de la comisiile de evaluare, elaborarea de contestatii, amanari, documente prelungire valabilitate oferte si garantii de participare etc.);
-Pregatirea de contracte specifice pentru experti in cadrul proiectelor si de acorduri de asociere pentru parteneriate/consortii;
-Pregatirea de CV-uri si documente suport pentru aprobarea expertilor in diverse proiecte aflate in derulare;
-Urmarirea modificarilor legislative in domeniul achizitii publice;

01.03.2011 - 31.05.2012

Departament: juridic

Titlu Job: expert achizitii publice / consilier juridic

Responsabilitati:

Achizitii Publice
Legislaţia aplicată: Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare. HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii. Pregatește documentațiile necesare pentru participarea companiei în cadrul procedurilor de achiziții publice și coordonează procesul de colectare a datelor, formularelor și documentațiilor necesare:
- pregătește și derulează procedurile de achiziții organizate de către firmă și gestionează procedura în toate aspectele ei;
- oferă consultanță în cadrul firmei cu privire la achizițiile publice
- monitorizează și documentează procedurile de achiziții care pot prezenta interes pentru companie;
- actualizeaza documentația și informațiile legale cu privire la regimul achizițiilor;
- verifica intregul dosar ce urmeaza a fi depus la sediul autoritatii contractante;
-participa la sedinta de deschidere a ofertelor.

Alte atributii:
Intocmirea contractelor si a altor documente juridice;
Asigurarea legalitatii actelor juridice incheiate de firma;
Asigurarea consultantei juridice departamentelor firmei;
Redactarea deciziilor consiliului de administratie;
Obtinerea avizelor, autorizatiilor si a tuturor documentelor necesare bunei functionari a firmei;
Responsabil de mentinerea relatiilor cu toate autoritatile statului cu care firma colaboreaza;
Verificarea la fata locului a partenerilor firmei (la nevoie);
Alte activitati specifice acestei functii;
Reprezinta Compania in fata tuturor instantelor Judecatoresti;
Informeaza si consiliaza managementul si angajatii Companiei in legatura cu evolutia legislatiei;
Intocmeste formalitatile prevazute de lege in cazul modificarii actului constitutiv, asigurand inregistrarea documentelor la Oficiul Registrului Comertului;
Redacteaza opinii juridice scrise in legatura cu contractele cat si cu orice alt aspect al activitatii Companiei;
Analizeaza actele de infiintare si functionare ale potentialilor Clienti din punct de vedere juridic; Redacteaza adrese, notificari.

01.09.2009 - 28.02.2011

Departament: achizitii

Titlu Job: expert achizitii publice / consilier juridic

Responsabilitati:

Intocmirea contractelor si a altor documente juridice;
Asigurarea legalitatii actelor juridice incheiate de firma;
Asigurarea consultantei juridice departamentelor firmei;
Reprezentarea firmei in fata instantei si urmarirea proceselor pe rol;
Redactarea deciziilor consiliului de administratie;
Obtinerea avizelor, autorizatiilor si a tuturor documentelor necesare bunei functionari a firmei;
Responsabil de mentinerea relatiilor cu toate autoritatile statului cu care firma colaboreaza;
Verificarea la fata locului a partenerilor firmei (la nevoie);
Alte activitati specifice acestei functii;
Reprezinta Compania in toate situatiile, in limitele mandatului dat, in fata autoritatilor publice si administrative, inclusiv, dar fara a se limita la Banca Nationala a Romaniei, Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare, Bursa de Valori Bucuresti, Oficiile de Cadastru ale judetelor Romaniei, Birouri de Carte Funciara ale localitatilor Romaniei, Notariate Publice din Romania, Societati de evaluare din Romania, Administratii Financiare, Executori Judecatoresti si/sau orice alte institutii de pe teritoriul Romaniei;
Informeaza si consiliaza managementul si angajatii Companiei in legatura cu evolutia legislatiei;
Intocmeste formalitatile prevazute de lege in cazul modificarii actului constitutiv, asigurand inregistrarea documentelor la Oficiul Registrului Comertului;
Redacteaza opinii juridice scrise in legatura cu contractele cat si cu orice alt aspect al activitatii Companiei;
Analizeaza actele de infiintare si functionare ale potentialilor Clienti din punct de vedere juridic; Redacteaza adrese, notificari.

Achizitii Publice
Legislaţia aplicată: Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare. HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii. Pregatește documentațiile necesare pentru participarea companiei în cadrul procedurilor de achiziții publice și coordonează procesul de colectare a datelor, formularelor și documentațiilor necesare:
- pregătește și derulează procedurile de achiziții organizate de către firmă și gestionează procedura în toate aspectele ei;
- oferă consultanță în cadrul firmei cu privire la achizițiile publice
- monitorizează și documentează procedurile de achiziții care pot prezenta interes pentru companie;
- actualizeaza documentația și informațiile legale cu privire la regimul achizițiilor;
- verifica intregul dosar ce urmeaza a fi depus la sediul autoritatii contractante;
-participa la sedinta de deschidere a ofertelor.

01.02.2008 - 31.08.2009

Departament: juridic

Titlu Job: expert achizitii publice / consilier juridic

Responsabilitati:

Legislaţia aplicată:
Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare.
HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii.
- Identifica procedurile ce urmeaza a se organiza in SEAP si anunta de indata agentul de vanzari responsabil de zona;
Urmareste valabilitatea tuturor certificatelor necesare a fi depuse la dosar si atrage atentia asupra actualizarii acestora (de atestare fiscala pentru persoanele juridice - stat, de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, certificat constatator eliberat de ONRC, certificatul de cazier fiscal);Analizeaza caietele de sarcini impreuna cu reprezentantul de vanzari si seful ierarhic, urmand a intocmi clarificari, notificari, contestatii cu privire la aspectele sesizate; aceste documente vor fi verificate si avizate de seful ierarhic;
Participa la intocmirea dosarelor de licitatie prin: redactarea documentelor de calificare si formularea propunerii tehnice;
Verifica intregul dosar ce urmeaza a fi depus;
Cunoaste legislatia achizitiilor publice, precum si legislatia sanitara incidenta pentru produsele biocide;
Ofera consultanta departamentului de vanzari in legatura cu legislatia in domeniu;
Raspunde si altor solicitari formulate de departamentul de vanzari si de seful oficiului juridic;
Liciteaza in sistem electronic;
Finalizeaza achizitiile directe, la indrumarea agentului de vanzari responsabil de zona;
Intocmeste si actualizeaza constant registrul de contracte si acte aditionale incheiate cu unitatile sanitare si redacteaza contracte de furnizare produse si prestari servicii sub indrumarea sefului oficiului juridic;
Reprezinta angajatorul la Oficiul Registrului Comertului sub indrumarea sefului oficiului juridic;
Arhiveaza actele si documentele primite de la terti, cu exceptia documentelor contabile (ex. comenzi si contracte de furnizare de produse pentru RV);
Raspunde si altor solicitari formulate de departamentul de vanzari si de seful oficiului juridic.
Relatia cu ORC (Oficiul Registrului Comertului):
- Infiintari firme, PFA-uri, altele;
- Infiintari filiale, sucursale - firme romanesti si straine;
- Inregistrare punct de lucru, cesiune de parti sociale, majorare capital social, alte mentiuni;
- divizari/ fuziuni - firme;
- Suspendare activitate firma;
- Lichidare/ Dizolvare/ Radiere - firma. Demersuri la diverse institutii, cum ar fi ministere, primari, oficii de cadastru, etc (mai ales la nivel local);
Reprezentarea firmei in justitie - actiuni in instanta;
Elaborarea si supervizarea incheierilor de contracte comerciale;
Reprezentarea si sustinerea intereselor societatii in relatia cu institutiile de stat si private;
Intocmeste notificari catre clientii rau platnici;
Mentine legatura cu departamentul de contabilitate in vederea identificarii clientilor datornici;
Identifica solutii pentru recupararea datoriilor;
Intocmeste corespondenta juridica a firmei;
Pregateste, urmareste si gestioneaza dosarele aflate in litigiu;
Redactarea clauzelor cuprinse in fisele de post si in CIM a personalului angajat;
Ofera asistenta juridica in cadrul companiei in principal in domeniul relatiilor de munca;
Supervizeaza activitatea comisiilor disciplinare;
Reprezinta compania in instanta in probleme legate de dreptul muncii;
Obtinerea autorizatiilor necesare functionarii firmei;
Alte activitati specifice Departamentului Juridic.

01.05.2007 - 31.01.2008

Departament: juridic

Titlu Job: expert achizitii publice / consilier juridic

Responsabilitati:

Consiliaza din punct de vedere juridic managementul companiei.
Intocmirea contractelor si a altor documente juridice;
Asigurarea legalitatii actelor juridice incheiate de firma;
Asigurarea consultantei juridice departamentelor firmei;
Redactarea deciziilor consiliului de administratie;
Obtinerea avizelor, autorizatiilor si a tuturor documentelor necesare bunei functionari a firmei;
Responsabil de mentinerea relatiilor cu toate autoritatile statului cu care firma colaboreaza;
Verificarea la fata locului a partenerilor firmei (la nevoie);
Alte activitati specifice acestei functii.
Reprezinta Compania in toate situatiile, in limitele mandatului dat, in fata autoritatilor publice si administrative, inclusiv, dar fara a se limita la Banca Nationala a Romaniei, Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare, Bursa de Valori Bucuresti, Oficiile de Cadastru ale judetelor Romaniei, Birouri de Carte Funciara ale localitatilor Romaniei, Notariate Publice din Romania, Societati de evaluare din Romania, Administratii Financiare, Executori Judecatoresti si/sau orice alte institutii de pe teritoriul Romaniei;
Informeaza si consiliaza managementul si angajatii Companiei in legatura cu evolutia legislatiei;
Intocmeste formalitatile prevazute de lege in cazul modificarii actului constitutiv, asigurand inregistrarea documentelor la Oficiul Registrului Comertului;
Redacteaza opinii juridice scrise in legatura cu contractele cat si cu orice alt aspect al activitatii Companiei;
Analizeaza actele de infiintare si functionare ale potentialilor Clienti din punct de vedere juridic. Redacteaza adrese, notificari.
Achizitii Publice
Legislaţia aplicată: Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare. HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii. Pregatește documentațiile necesare pentru participarea companiei în cadrul procedurilor de achiziții publice și coordonează procesul de colectare a datelor, formularelor și documentațiilor necesare:
- pregătește și derulează procedurile de achiziții organizate de către firmă și gestionează procedura în toate aspectele ei;
- oferă consultanță în cadrul firmei cu privire la achizițiile publice
- monitorizează și documentează procedurile de achiziții care pot prezenta interes pentru companie;
- actualizeaza documentația și informațiile legale cu privire la regimul achizițiilor;
- verifica intregul dosar ce urmeaza a fi depus la sediul autoritatii contractante;
-participa la sedinta de deschidere a ofertelor.

01.10.2006 - 30.04.2007

Departament: juridic

Titlu Job: consultant juridic

Responsabilitati:

Juridic / Consultanta juridica,
Societate de Consultanta Juridica, clientul sau principal fiind Compania Alitalia.
Activitatea principala constand in rezolvarea reclamatiilor pasagerilor Alitalia.
Reprezentant al filialei sale din Chisinau in perioada februarie - mai 2007.

01.02.2005 - 31.08.2006

Departament: juridic

Titlu Job: consultanta juridica

Responsabilitati:

Juridic
Cabinet de avocatura specializat in domeniul dreptului comercial şi al afacerilor, oferind asistenta şi consultanta în limba romana clientilor sai persoane fizice si societati romanesti pe teritoriul Italiei.

01.03.2000 - 31.01.2005

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Societate italo-romana.Produce si distribuie echipamente si sisteme de monitorizare si localizare prin satelit GPS NetSat.
Organizarea intrunirilor din cadrul societatii. Mentinerea relatiilor permanente cu bancile, clientii si furnizorii. Studierea, identificarea si satisfacerea nevoilor clientilor conform politicii firmei;
Prezentarea si argumentarea avantajelor produselor ce fac obiectul vanzarii. Participarea la pregatirea si aducerea la indeplinire a actelor decizionale ale conducerii;
Negocierea si incheierea tuturor tipurilor de contracte ale firmei. Elaborarea si supervizarea incheierilor de contracte comerciale. Participari la licitatii. Studii de piata;
Asigurarea respectarii de catre societate a conditiilor legale de inregistrare si functionare redactare hotarari AGA, Acte Aditionale, ale Administratorului etc;
Intocmirea de dispozitii, regulamente si instructiuni, rapoarte, informari, referate de specialitate si prezentarea lor Manager-ului spre avizare;
Reprezentarea si sustinerea intereselor societatii in relatia cu institutiile de stat si private;
Mentine legatura cu Registrul Comertului si institutiile statului;
Intocmeste notificari catre clientii rau platnici;
Mentine legatura cu departamentul de contabilitate in vederea identificarii clientilor datornici;
Identifica solutii pentru recupararea datoriilor;
Redactarea clauzelor cuprinse in fisele de post si in CIM a personalului angajat;
Obtinerea autorizatiilor necesare functionarii firmei;
Supervizarea si obtinerea documentelor necesare pentru achizitiile firmei;

01.01.1994 - 31.01.2000

Departament: juridic

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Turism / Comert
Desfasoara activitati specifice de management si administrare;
Relatia cu ORC (Oficiul Registrului Comertului);
Demersuri la diverse institutii, cum ar fi ministere, primarii, oficii de cadastru, etc (mai ales la nivel local) ;
Intocmeste diverse rapoarte si situatii;
Colecteaza, analizeaza si sintetizeaza informatiile necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate;
Participa la luarea deciziilor pentru derularea activitatii firmei in lipsa managerului;
Asigura legatura intre managerul firmei si celelalte departamente;
Transmite sarcini si decizii catre departamentele firmei;
Mentine un flux comunicational interdepartamental si intradepartamental continuu si eficient;
Intocmeste, organizeaza, gestioneaza si arhiveaza fluxul de documente scriptice si electronice;
Asigura legatura cu partenerii externi ai firmei;
Organizarea si administrarea agendei zilnice de lucru a Managerului;
Actualizeaza bazele de date.

studii

 

Facultati:

1998 - 2002 Facultate / Colegiu: Facultatea de Drept la Universitatea "Titu Maiorescu" din Bucuresti. Facultate (terminat) 2002 Universitatea "Titu Maiorescu" - Facultatea de Drept Sustinerea lucrarii de licenta in materia dreptului civil cu tema ,,Participarea tertilor la procesul civil,, Profesor coordonator : Gabriel Boroi.

Premii

Certificari
Jun 2014 - Jun 2014: Integrate Investment
A participat la sesiunea de instruire cu tema : Proceduri de achizitie Banca Mondiala
Jun 2014 - Jun 2014: Integrate Investment
Sesiunea de instruire cu tema : Proceduri de achizitie IPA
Jan 2014 - Jan 2014: Ministerul Muncii Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice, Ministerul Educatiei Nationale
Expert achizitii publice -Corelarea FIDIC cu legislatia in vigoare privind achizitiile publice Cod COR 241940
Oct 2013 - Oct 2013: Ministerul Muncii Familiei si Egalitatii de Sanse; Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului
Manager de Proiect Cod COR 242101
Mar 2013 - Mar 2017: Smart Expert Edu Solutions
Utilizare eficienta a SEAP
Apr 2012 - Apr 2012: Ministerul Muncii Familiei si Egalitatii de Sanse; Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului
Expert achizitii publice Cod COR 214946

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

italiană(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close