Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.04.1986

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2010 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: experienced accounting consultant

Responsabilitati:

1. Am fost detasata pentru 6 luni in cadrul unei companii, in vederea reglarii evidentei contabile a acesteia. In acest scop, am primit 2 persoane in subordine pentru o perioada de 1 sapatamana, pe care le-am coordonat in vederea organizarii documentelor acestei companii, si in activitatea de inventariere a patrimoniului la finele exercitiului financiar. Pe parcursul celor 6 luni de detasare am efectuat toate operatiunile contabile, descrise mai jos, dar am efectuat si operatiuni pe care, in mod normal, ca si consultant, nu le faceam, si anume: emiterea facturilor catre cientii companiei (Ciel Gestiune Comerciala) si efactuarea platior dispuse de directorul general. Datorita faptului ca nu s-a tinut o evidenta a mijloacelor fixe inainte de preluarea acestei companii de catre noi, am reconstituit amortizarea mijloacelor fixe ale acesteia, din anul 2006, pana in decembrie 2009, in conformitate cu facturile pe care le-am gasit la sediul clientului.

2. Dupa perioada stabilita in contract, de 6 luni, am revenit in biroul de la BDO Audit SRL, unde am mai primit cateva companii pentru a le gestiona.

Operatunile specifice postului ocupat sunt:

1. Utilizarea softului de contabilitate Ciel pentru operarea documentelor primite de la clienti:
- Facturi de furnizori si facturi de clienti, atat interni cat si externi;
- Deconturile angajatilor;
- Registrul de casa si documentele de casierie;
- Extrasele bancare si instrumentele de plata / incasare;
- Statul de salarii si intocmirea pe baza acestuia a declaratiilor fiscale 100 si 102 pentru Bugetul de stat, respectiv Bugetele Asigurarilor sociale si fondurilor speciale;
- Inregistrarea Debit-note-urilor primite de la client, sau emiterea lor pe baza informatiilor din contabilitate si a indicatiilor primite de la client.

2. Verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari, in vederea intocmirii declaratiei de TVA (declaratia 300).

3. Inegistrarea in Ciel a operatiunilor de inchidere de luna:
- Repartizarea cheltuielilor/veniturilor inregistrate in avans;
- Inregistrarea amortizarii coontabile, in conformitate cu fisierul excel pe baza caruia s-au calculat sumele;
- Inregistrarea reevaluarilor conturilor de datorii si creante in valuta (anual pana in decembrie 2009, lunar incepand cu ianuarie 2010);
- Verificarea platilor efectuate de client si identificarea platilor catre persoane fizice sau juridice nerezidente si calculul, inregistrarea si declararea impozitului pe veniturile nerezidentilor;
- Calculul trimestrial al impozitului pe profit si inregistrarea acestuia in contabilitate;
- Inchiderea conturilor de venituri si cheltuieli.

4. Verificari:
- Verificarea soldurilor conturilor bancare si casieriei, pentru a fi in conformitate cu extrasele primite;
- Verificarea fiselor de furnizori si clienti si informarea clientului in legatura cu facturile scadente neachitate catre furnizori si facturi scadente si neincasate de la clienti;
- Verificarea corespondentei dintre fisierul excel cu amortizarea si sumele inregistrate in contabilitate;
- Verificarea corespondentei dintre sumele declarate catre Administratia Financiara si sumele inregistrate in conabilitate;
- Verificarea corectitudinii inchiderii veniturilor si cheltuielilor.

5. Predarea la termenele stabilite de comun acord cu clientul a unor Rapoarte, in functie de necesitatile de informare ale acestuia:
- Balanta analitica tradusa in limba engleza;
- Bilant si Cont de Profit si Pierdere traduse in limba engleza;
- Situatia Creantelor si datoriilor, intr-un format ales de client, in limba engleza, cu esalonarea pe perioade a sumelor ce se vor plati, conform informatiilor primite de la client.

6. Intocmirea si depunerea, trimestriala in 2009 si lunara pentru 2010, a declaratiei 390 privind achizitiile si livrarile intracomunitare, si semestriala a declaratiei 394 privind achiztiile si livrarile interne.

7. Completarea si depunerea declaratiilor de modificare a vectorului fiscal (010) si a domiciliului fiscal al clientului (050).

8. Intocmirea si depunerea Situatiilor Financiare semestriale si anuale.

9. Gestionarea relatiei cu Administratia Financiara, in numele clientilor.

13.10.2008 - 01.03.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: junior accounting consultant

Responsabilitati:

1. Gestionarea relatiei cu clientii care mi-au fost alocati.

2. Utilizarea softului de contabilitate Ciel pentru operarea documentelor primite de la clienti:
- Facturi de furnizori si facturi de clienti, atat interni cat si externi;
- Deconturile angajatilor;
- Registrul de casa si documentele de casierie;
- Extrasele bancare si instrumentele de plata / incasare;
- Statul de salarii si intocmirea pe baza acestuia a declaratiilor fiscale 100 si 102 pentru Bugetul de stat, respectiv Bugetele Asigurarilor sociale si fondurilor speciale.

3. Verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari, in vederea intocmirii declaratiei de TVA (declaratia 300).

4. Inegistrarea in Ciel a operatiunilor de inchidere de luna:
- Repartizarea cheltuielilor/veniturilor inregistrate in avans;
- Inregistrarea amortizarii coontabile, in conformitate cu fisierul excel pe baza caruia s-au calculat sumele;
- Inregistrarea reevaluarilor conturilor de datorii si creante in valuta (anual pana in decembrie 2009, lunar incepand cu ianuarie 2010);
- Verificarea platilor efectuate de client si identificarea platilor catre persoane fizice sau juridice nerezidente si calculul, inregistrarea si declararea impozitului pe veniturile nerezidentilor;
- Calculul trimestrial al impozitului pe profit si inregistrarea acestuia in contabilitate;
- Inchiderea conturilor de venituri si cheltuieli.

5. Verificari:
- Verificarea soldurilor conturilor bancare si casieriei, pentru a fi in conformitate cu extrasele primite;
- Verificarea fiselor de furnizori si clienti si informarea clientului in legatura cu facturile scadente neachitate catre furnizori si facturi scadente si neincasate de la clienti;
- Verificarea corespondentei dintre fisierul excel cu amortizarea si sumele inregistrate in contabilitate;
- Verificarea corectitudinii inchiderii veniturilor si cheltuielilor.

6. Predarea la termene stabilite de comun acord cu clientul a unor Rapoarte, in functie de necesitatile de informare ale clientului.

7. Intocmirea si depunerea, trimestriala in 2009 si lunara pentru 2010, a declaratiei 390 privind achizitiile si livrarile intracomunitare, si semestriala a declaratiei 394 privind achiztiile si livrarile interne.

8. Intocmirea si depunerea Situatiilor Financiare semestriale si anuale.

9. Gestionarea relatiei cu Administratia Financiara, in numele clientilor.

Realizari:

Am fost avansata de pe pozitia de Junior Consultant pe pozitia de Experienced Consultant.

22.07.2008 - 19.09.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: junior accountant

Responsabilitati:

Utilizarea programului ERP SAP pentru:
1. Inregistrarea facturilor de furnizori, precum si plata acestora;
2. Urmarirea facturilor de furnizori pe scadente si alocarea numerelor de OP-uri;
3. Inregistrarea facturilor de clienti, precum si incasarea lor;
4. Urmarirea facturilor de clienti pe scadente si contactarea clientilor pentru incasarea lor;
5. Inregistrarea deconturilor angajatilor si urmarirea avansurilor acordate salariatilor;
6. Introducerea instrumentelor de incasare (cec-uri, bilete la ordin) primite de la cienti si incasarea acestora la termen, sau cedarea lor catre creditorii societatii pentru stingerea datoriilor;
5. Exportul din SAP in Excel a fiselor de client, fiselor de furnizor, balantelor de verificare, jurnalelor de vanzari si cumparari si prelucrarea lor corespunzatoare;
6. Verificarea procesarii corecte a documentelor primare, a corectitudinii jurnalelor de cumparari si vanzari;
7. Intocmirea declaratiilor fiscale;
8. Completarea documentelor de plata, atat interne cat si externe, precum si a ordinelor de compensare;
9. Inregistrarea in SAP a platilor si incasarilor interne si externe.

studii

 

Activitati extracurriculare

Cunostinte in contabilitate financiara;
Cunostinte in contabilitate publica;
Cunostinte in contabilitate manageriala (de gestiune);
Cunostinte in contabilitate bancara;
Cunostinte in contabilitatea operatiunilor de comert exterior;
Cunostinte de baza in domeniul fiscalitatii si in control si audit intern;
Cunostinte in gestiunea si analiza economico-financiara intreprinderii;
Cunostinte de baza de management, marketing si statistica.

Premii

Licenta in contabilitate in "Principii contabile si imaginea fidela a Situatiilor financiare anuale"

Atestat in contabilitate in domeniul creantelor si datoriilor, decontari cu tertii.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close