Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 10.03.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:23.05.2003

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Sa muncesc intr-un domeniu de actualitate si de perspectiva. Sa fac parte dintr-o echipa tanara si profesionista, in care sa-mi pot pune in aplicare abilitatile si cunostintele acumulate, in favoarea companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Publicitate, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Transport / Distributie, Import - export

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2019 - prezent

Departament: transport / distributie

Titlu Job: expeditor international

Responsabilitati:

- Cautarea comenzilor de transport
- Receptionarea si inregistrarea comenzilor de transport
- Confirmarea ordinului de transport catre clienti
- Se asigura de respectarea procesului de transport si de detinerea documentelor justificative necesare
- Garanteaza executia comenzii, asigura respectarea exigentelor clientilor si a legislatiei de transport
- Dezvolta in permanenta baza de date de clienti noi si potentiali, in vederea cresterii -portofoliului de clienti si a numarului de comenzi
- Prospecteaza permanent piata transporturilor in vederea identificarii transportatorilor cu preturi optime.

01.12.2016 - 30.06.2019

Departament: transport / distributie

Titlu Job: coordonator zonal

Responsabilitati:

- Verificarea livrarilor urgente in tara ( indiferent de client : Synevo, Flanco, Regina Maria, eMag, etc).
- Verificarea tuturor comenzilor ridicate in ziua anterioara
- Organizarea de transporturi speciale pentru clientii key account utilizand resurse externe sau parteneri de afaceri
- Procesare confirmari
- Preluare si gestionare solicitari venite din agentii
- Preluare si gestionare solicitari venite din partea departamentelor CC si KA
- Verificare statusuri neinchise
- Verificare si gestionare partide incomplete
- Completare fise investigare si trimitere catre responsabilul desemnat
- Verificare comenzi alocate catre agentii
- Gestionare reclamatii de la agentii si raportare catre departamentele implicate.

01.06.2014 - 31.12.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent serviciu clienti

Responsabilitati:

Oferirea unui serviciu eficient, prompt si orientat spre vanzare tuturor clientilor in conformitate cu cerintele si procedurile companiei astfel incat sa se maximizeze contributiadepartamentului in satisfacerea clientilor si atingerea tintelor de venit propuse;
-Oferirea informatiilor generale despre companie si serviciile sale, cat mai complete si corecte tuturor clientilor existenti si potentiali;
-Stabilirea si mentinerea unei relatii excelente in raport cu clientii oferindu-se cel mai bun serviciu posibil, creandu-se astfel loialitatea clientilor;
-Acceptarea si inregistrarea cu acuratete a detaliilor complete si corecte pentru comenzi inregistrandu-le in terminalul de calculator, obtinand toate informatiile necesare pentru acceptarea expedierii in vederea obtinerii de venituri companiei mentinand serviciile la un nivel cat mai ridicat;
-Tratarea cu amabilitate si profesionalism a cerintelor si/sau reclamatiilor clientilor, obtinand copii dupa documentele necesare precum si toate informatiile necesare pentru inaintarea lor departamentului care poate solutiona problema; informarea clientilor despre solutia problemei, astfel incat serviciile DHL sa fie mentinute la standardele impuse si pierderea de profit sa fie minima;
-Oferirea informatiilor telefonic pentru clienti si alte statii DHL care doresc sa urmareasca traseul expedierilor, intr-un mod cat mai prompt, eficient si amabil si sa anunte departamentului abilitat orice situatie deosebita, astfel incat sa se determine masurile ce se impun in cel mai scurt timp posibil pentru a nu exista intarzieri in procesul de vamuire sau livrare;
-Inregistrarea cererilor speciale ale clientilor si comunicarea cu promptitudine si acuratete in cel mai scurt timp departamentului/persoanei relevante pentru a se asigura respectarea doleantelor clientului.

01.07.2011 - 30.06.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

-Oferirea unui serviciu eficient, prompt si orientat spre vanzare tuturor clientilor in conformitate cu cerintele si procedurile companiei astfel incat sa se maximizeze contributia departamentului in satisfacerea clientilor si atingerea tintelor de venit propuse;
-Oferirea informatiilor generale despre companie si serviciile sale, cat mai complete si corecte tuturor clientilor existenti si potentiali;
-Stabilirea si mentinerea unei relatii excelente in raport cu clientii oferindu-se cel mai bun serviciu posibil, creandu-se astfel loialitatea clientilor;
-Acceptarea si inregistrarea cu acuratete a detaliilor complete si corecte inregistrandu-le in terminalul de calculator, obtinand toate informatiile necesare pentru acceptarea expedierii in vederea obtinerii de venituri companiei mentinand serviciile la un nivel cat mai ridicat;
-Tratarea cu amabilitate si profesionalism a cerintelor si/sau reclamatiilor clientilor, obtinand copii dupa documentele necesare precum si toate informatiile necesare pentru inaintarea lor departamentului care poate solutiona problema; informarea clientilor despre solutia problemei, astfel incat serviciile OMV Petrom sa fie mentinute la standardele impuse si pierderea de profit sa fie minima;
-Oferirea informatiilor telefonic pentru clienti si alte statii OMV si Petrom care doresc sa urmareasca traseul expedierilor de carduri sau bonuri valorice, intr-un mod cat mai prompt, eficient si amabil si sa anunte departamentului abilitat orice situatie deosebita, astfel incat sa se determine masurile ce se impun in cel mai scurt timp posibil;
-Inregistrarea cererilor speciale ale clientilor si comunicarea cu promptitudine si acuratete in cel mai scurt timp departamentului/persoanei relevante pentru a se asigura respectarea doleantelor clientului;
-Urmarirea oricarei oportunitati de vanzare.

01.02.2008 - 30.04.2011

Departament: banci

Titlu Job: administrator operatiuni retail

Responsabilitati:

Departamentul Back Office - Credite Complexe


Asigurarea activității de back-office în domeniul creditării persoanelor fizice, atât pentru creditarea propriu zisă a clienților băncii, cât și pentru operațiuni asimilate prin verificarea și analiza documentelor prezentate de clienții care solicită produse de creditare, verificarea bazelor de date interne și externe, întocmirea documentației de creditare, înaintarea propunerii de aprobare sau respingere a cererii de credit.


Departament O.P.-uri:

Inregistrarea tuturor documentelor (ordine de plata, cecuri, declaratii de plata interne si externe), primirea si receptionarea corespondentei pastrarea evidentei acestora in registre de evidenta zilnice, repartizarea acestora destinatarilor, pregatirea corespondentei destinata unitatilor teritoriale si inregistrarea ei in borderouri zilnice.


Departament Administrare Operatiuni Retail:

Asigurarea desfasurarii activitatii de asistenta retail, actionand ca interfata intre departamentele Directiei Operatiuni Retail si departamentele Administratiei Centrale/unitatile teritoriale BCR.

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Management Financiar la Universitatea Ecologica Bucuresti din Bucuresti.
2006 - 2009 Facultate: Facultatea de Stiinte Economice la Universitatea Ecologica Bucuresti din Bucuresti.
1999 - 2003 Liceu: Matematica/Informatica la Liceul Teoretic "Dacia" din Bucuresti.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close