Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.03.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.04.2009

obiectiv

 

Imi doresc, ca pe termen lung să dezvolt o carieră în logistica, in baza abilitatilor formate pe parcursul carierei si sa cresc in fiecare zi pe plan personal si profesional.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: 15.04.2016

experienta profesionala

 

01.07.2017 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: expeditor

Responsabilitati:


BOM Analyst / 4 luni
Atributii:
- intocmirea unui plan anual pentru desfasurarea revizuirii proceselor de productie
- intocmirea formularelor pentru revizuirea procesului de productie pentru fiecare subansamblu
- completarea formularelor de revizuire a procesului de productie cu informatii preluate din sistemul SAP si indosarierea acestora

Material Planner din Ianuarie 2017 pana in prezent.
Atributii:
- relationarea cu aproximativ 40 de furnizori​;
- emiterea comenzilor saptamanale catre furnizori via EDI​;
- organizarea ridicarilor de materiale de la furnizori​;
- urmarirea ridicarilor si livrarilor materialelor necesare pentru productia din saptamana in curs​;
- verificarea zilnica a materialelor critice​;
- participarea la teleconferinte in vederea aducerii unui material critic in situatie normala​;
- lucrul cu programul SAP​;
- indosarierea CMR urilor care contin dovada transportului materialelor de la furnizor catre fabrica.

01.05.2016 - 31.07.2017

Departament: transport / distributie

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:


Functionar Administrativ
Atributii:
- colectare documente necesare emitere contracte transportator;
- intocmire contracte transportator;
- intocmire contracte taxe de drum si suport pentru subcontractori in caz de nefunctionarea cardurilor sau aparatelor;
- intocmire contracte carduri combustibil si asistenta in cazul cardurilor sau pompelor de alimentare nefunctionale; (transportatori din: Romania, Slovacia, Polonia, Lituania si alte tari in functie de necesitate) - intocmire contracte vanzare camioane si evidenta acestora;
- evidenta asigurari (pentru marfa si pentru remorca);

01.01.2013 - 30.04.2016

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: sef birou operational

Responsabilitati:

Atributii:

- key account pentru clientii corporate;
- control si evidenta acte 4 puncte de lucru;
- gestiune contracte colaboratori si furnizori;
- HR: responsabil cu solicitarea actelor de angajare pentru angajatii noi; evidenta fise protectia muncii; recrutare angajati noi; organizarea acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personal;
- stabilirea sarcinilor si a responsabilitatilor personalului din subordine in baza fiselor de post;
- gestionarea cash-flow-ul la nivel de agenţie: încasarea contractelor, cheltuielile agenţiei, profitul agenţiei;
- urmarirea inregistrarii datelor în sistemele de operare: registrul de casă ( încasări , cheltuieli, depuneri bancare); facturarea către clienţi;
- control rapoarte combustibil consumat; evidenţa veniturilor şi cheltuielilor pentru fiecare maşină.

01.06.2011 - 31.01.2013

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: office manager

Responsabilitati:

Atributii:

- raspuns la mailuri si rezervari;
- evidenta cheltuieli si incasari;
- facturare;
- inregistrare facturi de la furnizori;

01.04.2007 - 29.02.2008

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: ospatara

Responsabilitati:

bonuri de masa

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Sisteme Informatice Financiar Bancare/ Economist la Universitatea de Vest – Studii universitare de masterat in domeniul Cibernetica, Statistica si Informatica Economica din Timisoara.
2007 - 2010 Facultate: Informatica Economica/ Licentiat in Economie la Universitatea de Vest - Facultatea de Economie si Administrare a Afacerilor din Timisoara.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Tehnic la Grup Scolar Industrial Electrotimis din Timisoara.

Premii

Certificari
Nov 2015 - Nov 2015: Manager Resurse Umane
Curs Acreditat ANC - organizat de Extreme Training

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close