Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 20.09.1972

Permis conducere:  Cat.C, Data obtinerii:20.08.2011

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Chef cu peste 25 de ani de experiență în pregătirea delicioase feluri de mâncare sănătoase în hoteluri de cinci stele și lider de restaurante la nivel mondial pe navele de croazieră de bord. Lumeasca, ambițios și cu înaltă calificare în bucătăria mondială, cu o înțelegere puternică a profilurilor de aromă. Calitate concentrat și eficient bucătar cu experiență în pregătirea și placarea cu alimente în energie înaltă, fast-paced, bucătării internaționale. Sunt în căutarea pentru o poziție ca Executive Chef la un restaurant bine-cunoscut. Specializat în pregătirea meniurilor care să atragă și să păstreze clienții, așteaptă cu nerăbdare un rol provocator în echipa de management culinare.

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Turism / Hotel staff

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2018 - 30.09.2019

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: executive chef

Responsabilitati:

Sunt responsabil pentru întreaga bucătărie prin gestionarea, instruirea și motivarea personalului meu. Sunt responsabil pentru pregătirea corespunzătoare a meselor zilnice, în conformitate cu meniul, standardele companiei și orientările HACCP. În cooperare cu Restaurant Manager, fac comenzi și mă asigur că articolele sunt livrate în consecință. Periodic, pe baza solicitărilor oaspeților, în colaborare cu Managerul locației examinăm și implementăm noi meniuri. Sunt implicat în instruirea personalului meu și în implementarea de rețete noi. Administrez un restaurant cu o capacitate de 105 invitați și 14 membri de echipaj. Sunt în general responsabil de toate aspectele operațiunilor alimentare: instruire, cumpărare, satisfacția oaspeților, demonstrații de gătit, față și spate ale casei, standarde de salubrizare și multe altele.

01.09.2017 - 28.02.2018

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: executive chef

Responsabilitati:

Am fost responsabil de toată producția de alimente pentru principalele restaurante, funcții de banchet și alte puncte de vânzare. Am dezvoltat meniuri pentru diverse convenții la hotel și am crescut cu succes standardul alimentar al galerei. Am instruit departamentul de achiziții cu privire la speci cațiile alimentare și controlul calității. Am dezvoltat și am monitorizat execuțiaalimentară și am instruit personal cu privire la prezentarea alimentelor. Am stabilit noi standarde și proceduri pentru a menține cele mai înalte standarde profesionale de calitate și sanitare. Pot dezvolta rețete și tehnici standard pentru prepararea și prezentarea alimentelor, care ajută la asigurarea calității ridicate și la minimizarea costurilor alimentare; exercit controlul porțiunii pentru toate articolele servite și asistate la stabilirea prețurilor de vânzare a meniului. Lucrez îndeaproape cu directorul hotelului și cu directorul pentru produse alimentare și băuturi pentru a mă asigura că sunt plani cate toate aspectele legate de producția de produse alimentare.

01.09.2016 - 31.03.2017

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: executive chef

Responsabilitati:

Sunt responsabil pentru întreaga bucătărie și alocarea, gestionarea, formarea și motivarea personalului meu. Sunt responsabil pentru pregătirea corespunzătoare a meselor zilnice, în conformitate cu meniuri de sezon, standardele companiei și ghidurile HACCP. În cooperare cu directorul executiv, am comenzi și să se asigure că elementele sunt livrate în mod corespunzător. Periodic, pe baza cererilor formulate de oaspeți, eu sunt responsabil să revizuiască și să implementeze noi meniuri. Sunt "mâinile pe" implicați în instruirea personalului meu și implementarea de noi rețete. Sunt în general responsabil de toate aspectele legate de funcționarea produselor alimentare: de formare, de cumpărare, satisfacția clienților, demo-uri de gătit, față și din spate a casei, standardelor sanitare și mai mult.


01.07.2014 - 31.01.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: executive chef

Responsabilitati:

Sunt responsabil pentru întreaga bucătărie și alocarea, gestionarea, formarea și motivarea personalului meu. Sunt responsabil pentru pregătirea corespunzătoare a meselor de zi cu zi, în conformitate cu ciclul de meniu, standardele si liniile directoare HACCP. În colaborare cu Managerul de hotel, am comenzi și să se asigure că elementele sunt livrate în mod corespunzător. Periodic, pe baza cererilor oaspete, în colaborare cu Chef Corporate vom revizui și implementa meniuri noi. Sunt "mâinile pe" implicați în instruirea personalului meu și implementarea de noi rețete. Am gestiona o navă de croazieră de pasageri, cu o capacitate de 171 de oaspeți și 50 membri ai echipajului. Sunt în general responsabil de toate aspectele legate de funcționarea produselor alimentare: de formare, de cumpărare, satisfacția clienților, demo-uri de gătit, față și din spate a casei, standardelor sanitare și mai mult.

01.11.2013 - 31.07.2014

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: executive chef

Responsabilitati:

Sunt responsabil pentru toată producția de alimente pentru principalele restaurante, funcții pentru banchete și alte piețe de desfacere. Am dezvoltat meniuri pentru diverse convenții ale hotelului și cu succes au ridicat standardul alimentar al bucătăriei. Am instruit departamentul de aprovizionare cu privire la specificațiile alimentare și de control al calității. Am dezvoltat și monitorizat de execuție alimentară și de personal instruit, la prezentarea produselor alimentare. Am stabilit noi standarde și proceduri, în scopul de a menține cele mai înalte standarde profesionale de calitate alimentară și de salubritate.
Eu fac calendarele și să coordoneze activitatea de bucătari, bucătari și alți angajați de bucătărie pentru a se asigura că prepararea produselor alimentare este economic, tehnic corect si in cadrul obiectivelor si costurilor forței de muncă în buget; Am gestiona bugetul de muncă pentru departamentul.
M-am antrenat bucătari mei sous, în scopul de a menține standarde înalte de igienizare, curățenie și siguranță în toate zonele de bucătărie în orice moment. Controalele stabilite pentru a minimiza produsele alimentare și de alimentare cu deșeuri.
Capabil de a dezvolta rețete și tehnici de preparare a alimentelor și de prezentare, care contribuie la asigurarea de înaltă calitate și pentru a minimiza costurile de produse alimentare standard; portiunea de control exercitiu pentru toate elementele deservite și asistate în stabilirea prețurilor de vânzare-meniu.
Pregatesc datele necesare pentru părțile aplicabile ale bugetului; Proiecte de alimentare anuale, de muncă și alte costuri și
Am monitorizează rezultatele financiare reale; Eu iau măsuri corective necesare pentru a ajuta la asigurarea că obiectivele financiare sunt îndeplinite.
Eu lucrez îndeaproape cu managerul hotelului și directorul Produse alimentare si bauturi pentru a se asigura că toate aspectele legate de producția de alimente de evenimente speciale sunt planificate.
Interactionez cu managementul produselor alimentare și a băuturilor pentru a se asigura că producția de alimente depășește în mod constant așteptările clienților.
Am fost în măsură să stabilească și să mențină o curățare regulată și programul de întreținere pentru toate domeniile și echipamente de bucătărie.

01.09.2012 - 30.11.2013

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: chef de cuisine

Responsabilitati:

gestionat cu succes activitățile de 50 de membri ai echipei în mai multe bucătării la bord puncte de vânzare implementate și monitorizate pentru a maximiza satisfacția clienților și a gestiona reprezentanții serviciului pentru clienți la fața locului. Îmbunătățit calitatea serviciilor, prin dezvoltarea unei cunoștințe solide a produselor si serviciilor companiei; necesare pentru a furniza rapoarte departamentale detaliate lunare și actualizări pentru managementul superior. Monitorizate și evaluate cerințele de personal pentru a obține timpul de livrare dorit și de ordine umple tarife. Am fost, de asemenea, responsabil cu orele de lucru ale personalului: realizarea și punerea în aplicare programe de lucru, verificarea corectitudinii ore înregistrate, precum și suma de ore suplimentare.
Rezolvate întrebări clienților, problemele și plângerile făcând parte din față a echipei casei. Întâlniți-vă cu invitat pentru a discuta despre alergii ale clienților și cerințe speciale de produse alimentare pentru diferite persoane.
Am supraveghea și coordona activitățile Cooks, Jr. Sous Bucatarilor si Chef de Partie angajate în prepararea produselor alimentare. De asemenea, am studiat toate retetele pentru a determina un control al costurilor pentru meniuri globale, care a fost calculat pe baza costurilor de elemente alimentare și oaspeții prezenți. Responsabil cu estimarea costurilor pentru consumabile necesare necesare pentru a pregăti produse alimentare pentru funcțiile de clienți, a anunțat, și anume nunți, petreceri, etc. Am fost, în general responsabil cu planificarea și supravegherea producției de produse alimentare în mai multe bucătării, cu bucătării diferite tendințe: mediteraneană, italiană , franceză, asiatică și contemporană.
Pe bază de zi cu zi, a verifica calitatea produselor alimentare brute și fierte pentru a asigura standarde de sănătate publică sunt respectate.
Organiza cursuri de pregătire pentru tot personalul pentru pregătirea, gătit, ornat, și prezentarea produselor alimentare.
Să efectueze inspecții ale echipamentelor și zonele de lucru pentru a asigura conformitatea cu standardele de sănătate publică stabilite. Să demonstreze tehnici de gătit noi și echipamente personalului.

01.05.2006 - 30.06.2012

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: executive sous chef

Responsabilitati:

• Toate aspectele legate de preparare a produselor alimentare, de gătit și prezentarea de feluri de mâncare în conformitate cu liniile directoare ale companiei / preferințele clientului.
• Stabilirea legăturilor personalului de bucătărie, serviciu de personal alimentar / bar și restaurant de management în ceea ce privește clienții Ordine și serviciu general al operațiunilor de bucătărie.
• Menținerea unui mediu de lucru sigur și igienic, inclusiv depozitarea corespunzătoare a produselor alimentare, echipamente, ustensile și instrumente, prevenirea riscurilor de muncă și a accidentelor de mediu la locul de muncă, în urma unui accident, primul ajutor și proceduri de urgență.
• controale la fața locului zilnică a temperaturii de frigidere, congelatoare, spatii de depozitare, livrările și evaluarea de înregistrare
• Respectarea de către toate cerințele legale, regulile de igienă alimentară și a legilor privind siguranța alimentară.
• Supravegherea de curățare, igienizare și dezinfectare în toate zonele de bucătărie, în conformitate cu zi.
• Verificarea întreținerii și manipularea de cuțite în condiții de siguranță pe tot parcursul activităților de lucru.
• Completați toate documentele cu acuratețe, lizibil și clar.
• Participa la toate sesiunile de întâlnire și de formare, așa cum a solicitat.
• Să respecte toate celelalte obligații juridice, politicile și practicile companiei.
• Orice alte atribuții conform instrucțiunilor de către conducere.

În calitate de manager responsabil de 40 de angajați, am fost de asemenea responsabil pentru următoarele pentru membrii echipajului sub supravegherea mea:
Am aranjat, programat și coordonat ore de lucru pentru personalul de 40 de angajați.
Personalul asigurat a fost echipat cu toate livrările și garanțiile reale necesare pentru a îndeplini cu succes sarcinile lor de zi cu zi
Cu departamentul de resurse umane a luat legătura pentru a stabili beneficii ale angajaților, instruirea și procedurile de terminare.
Am facilitat tranziția noilor angajați prin programarea, de formare, întrebări de răspuns și de prelucrare documente.
In plus, am antrenat cu succes personal în toate meniurile companiei, politicile și procedurile în timp ce concentrându-se pe minimizarea erorilor și generarea de rezultate superioare.

01.06.2002 - 31.05.2006

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: sous chef

Responsabilitati:

Pe parcursul timpului am acționat ca Chef de bucătărie, am fost asista bucătarul-șef în managementul general și controlul bucătăriei, pentru a se asigura că țintele de venituri și profit, departamentul alimentar sunt îndeplinite. Scopul meu a fost de a adera la politicile companiei și să mențină curățenia generală a bucătăriei, pentru a dezvolta abilitățile brigăzii și de a contribui la dezvoltarea de oameni. O listă a principalelor taxe și responsabilități includ, dar nu se limitează la acestea: prin mâinile pe abordare, menține și a îmbunătăți standardul de produs, introducerea unei mai mari varietate de meniuri. Menține și a îmbunătăți standardul de standarde de servicii și de operare, asigurând satisfacție maximă de oaspeți; controla cheltuielile departamentale, inclusiv costurile și salariile de produse alimentare, în conformitate cu nivelurile de afaceri; să pună în aplicare și să monitorizeze toate practicile și procedurile de sănătate și securitate și igienă; să implementeze și să monitorizeze planurile de formare și dezvoltare departamentale, prin intermediul procesului de evaluare. bună înțelegere a tuturor aplicabile recunoscute de sănătate și siguranță legislație și experiență de lucru cu regimuri stricte de sănătate și igienă. înțelegere completă a controalelor produselor alimentare si experienta de a comanda si meniul de stabilire a prețurilor; dovedite abilități de management om, coaching si team building; livrarea de carte de calitate ale și produselor alimentare de tip bufet.

01.02.1999 - 31.07.2002

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: junior sous chef

Responsabilitati:

Poziția de Chef a fost Sous trecerea de la un loc de muncă care a necesitat cea mai mare parte abilitățile de gătit într-o poziție mai de conducere. Acest lucru este atunci când am fost introdus pentru prima oară la responsabilități suplimentare. Am participat activ la promovarea personalului de bucătărie, instruit, eco-instruit și recalificat tot personalul de bucătărie. Am fost responsabil de a face și punerea în aplicare a programului de lucru pentru echipa mea cat si volumul de lucru care supraveghează timpul schimburilor. Am fost evaluarea periodică a performanței de locuri de muncă a fiecărui membru al echipajului sub comanda mea. Ca un Sous Chef am fost antrenat pentru a gestiona ordonarea, procesul de inventariere pentru toate produsele alimentare și nealimentare utilizate în bucătărie. Am asigurat că bucătăria a fost întotdeauna păstrate curate și că toate echipamentele de bucătărie sunt îngrijite și bine întreținute.

studii

 

Facultati:

1985 - 1991 Liceu / Școală profesională: la din Costa Rica.

Premii

Food hangling and Safety



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close