Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

23.12.1994

obiectiv

 

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time

Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Turism / Hotel staff

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2017 - prezent

Departament: management

Titlu Job: executive assistant

Responsabilitati:

Responsabilitati si sarcini :

- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- rezervari hotel parteneri externi, etc.
-rezervări bilete de avion, tren etc.
-organizare ședințe interne sau externe
-organizare evenimente de bussines
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
-prelucrare documente fiscale in platforma SAP
-sarcini juridice (actionariat, documente juridice diverse)
-HR help assistant
-prelucrare pontajului lunar
- comenzi birotică si protocol
-întocmirea deconturilor



01.02.2016 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: receptionist/ relatii clienti

Responsabilitati:

- am intocmit copii ale documentelor firmei

-Completat si rinut evidenta documentelor, M distribuit documente-tip specifice departamentului Administrativ

am urmarit buna functionare a copiatorului, faxului, am asigurat consumabilele necesare acestora

am tinut evidenta materialelor de protocol, a rechizitelor, am participat la stabilirea necesarului de rechizite a departamentului

am organizat si completat baza de date

am actualizat baza de parteneri din program

am intâmpinat vizitatorii, oferindu le informatii, am anuntat personalul firmei cu privire la sosirea acestora, îndruma/însoteste  vizitatorii

 am realizat servicii de protocol

am fost resoonsabila de transmiterea integrala si în timp util a informatiilor catre destinatarul corespunzator

am pastrat în ordine documentele si spatiului receptiei

am planificat ședințe pentru colegii din companie si am redactat materiale necesare pentru intalniri

am fost responsabilă de trimiterea corespondentei



01.12.2015 - 31.01.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer services advisor

Responsabilitati:

Am activat in aceasta periodata la proiectul Altex si MediaGalaxy.
O parte din responsabilitatile acestui job au fost: oferirea informatilor clientilor despre produsele furnizate de cele doua magazine, plasarea comenzilor online sau rezervari in magazin, redirectionarea clientilor catre departamente pentru solutionarea diferitelor probleme.

01.10.2014 - 31.10.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: receptionist

01.01.2010 - 31.01.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

Responsabilitati: Ca promoter, principalele atributii au constat in prezentarea produselor, furnizarea informatiilor necesare clientilor legate de produsele comercializate, atingerea unui target de vanzari. Mi-am dezvoltat astfel abilitatile de comunicare cu clientii, de persuasiune si am atins mereu obiectivul de vanzari.

studii

 

Facultati:

2014 - prezent Facultate: Marketing la Academia de Studii Economice Bucuresti din Bucuresti.
2011 - 2014 Liceu / Școală profesională: Tehnician in tursim la Colegiul Economic Costin C Kiritescu din Bucuresti.
2010 - 2011 Liceu / Școală profesională: Tehnician in turism si hoteliere la Colegiul Economic Hermes din Bucuresti.

Premii

Traininguri
Mar 2018 - Mar 2018: Competențele cheie ale asistentei de direcție - Sesiune susținută cu ajutorul Camerei de Comerț , industrie si agricultură Franceze (CCIFER)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close