Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.08.1985

obiectiv

 

Salariu: 3.000,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time, Practică / Voluntariat, Proiect / Sezonier

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, ONG / Voluntariat, Internet / e-Commerce, Management, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Craiova, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2018 - 31.08.2020

Departament: vanzari

Titlu Job: executive assistant

Responsabilitati:

Comunicare cu clientii, atat pentru identificarea nevoilor acestora, prezentarea produselor si a ofertelor companiei, cat si pentru servicii post vanzare
Procesarea comenzilor inregistrate in sistem si a datelor referitoare la acestea
Realizarea trainingului de introducere in sistemul Invoca a colegilor nou veniti
Coordonarea realizarii unei baze de date proprii a potentialilor clienti
Corectarea si completarea anumitor date introduse in sistem

01.08.2016 - 30.04.2018

Departament: productie

Titlu Job: marketing manager

Responsabilitati:

Asigurarea succesului brandului, a dezvoltării acestuia și obținerea unei imagini puternice și stabile în piață
Implementarea si dezvoltarea strategiei de brand si dezvoltarea strategiei de marketing
Identificarea si realizarea diverselor evenimente de promovare a produselor în vederea susținerii strategiei de marketing
Determinarea obiectivelor si strategiei de promovare a brandului, atât pe termen scurt, cât și pe termen lung și crearea planului de activitate pe fiecare marcă
Efectuarea și coordonarea strategiei agreate și asigurarea realizării obiectivului propus
Controlul și analiza bugetului de marketing
Initierea studiilor de piata in vederea obtinerii datelor necesare pentru imbunatatirea performantelor
Monitorizarea și controlul activităților de marketing
Colaborarea cu diverse agentii de publicitate, agentii media, precum si alti furnizori de servicii pentru acoperirea cu succes a planurilor de marketing
Implementarea si dezvoltarea, impreuna cu agentiile mai sus mentionate, a campaniilor de publicitate
Mentinerea relatiilor profesionale cu toti partenerii externi (agentii de publicitate, furnizori de materiale publicitare, companii care realizeaza cursuri de perfectionare)
Coordonarea echipei de subordine, acordarea suportului si indrumarii membrilor acesteia in vederea atingerii obiectivelor de marketing
Mentinerea și transmiterea unui standard de profesionalism și un climat favorabil pentru indeplinirea sarcinilor de lucru
Respectarea procedurilor interne legate de achizitiile departamentului si asigurarea respectarii acestora de catre intreg personalul din subordine
Identificarea necesităților de instruire a personalului din subordine și asigurarea formării continue a acestuia
Fundamentarea măsurilor de motivare și sancționare a personalului din subordine, participând (împreună cu persoanele abilitate) la luarea acestor măsuri, în conformitate cu procedurile interne și cu prevederile legislației în vigoare

01.10.2015 - 31.08.2016

Departament: productie

Titlu Job: specialist marketing

Responsabilitati:

Formularea raspunsurilor la intrebarile primite prin e-mail sau pe paginile de media de la potentiali clienti sau colaboratori

Realizarea raportului pentru cereri de oferta
Realizarea raportului pentru bugetul de marketing

Realizarea profilului companiei
Realizarea prezentarilor pptx pentru toate firmele din grup
Realizarea articolelor si interviurilor solicitate
Realizare briefingurilor pentru campaniile de promovare
Realizarea siglei noului brand si inregistrarea acesteia ca marca, la OHIM
Realizarea graficii pentru materialele publicitare – catalog, flyer, rollup-uri, ambalajul trotinetei, advertoriale aparute in reviste
Achizitionarea materialelor publicitare si personalizarea acestora
Inventarierea si administrarea materialelor publicitare

Incheierea de parteneriate pentru servicii care pot optimiza activitatea de promovare a companiei
Inscrierea companiei la diferite concursuri sau gale

Participare la realizarea site-urilor firmelor din grup
Administrare site-uri
Administrarea platformelor online si paginilor de social media

Organizarea sedintelor foto pentru produsele companiei, la anumite intervale de timp

Cautarea mijloacelor de promovare potrivite
Pregatirea campaniilor/promotiilor, impreuna cu echipa de vanzari
Research pentru articole/comentarii negative in mediul online

Mentinerea relatiilor cu furnizorii
Solicitare documente (contracte, facturi, rapoarte)
Verificare plati

Gestionarea campaniilor de promovare online (solicitare catre compania de publicitate partenera, umarirea campaniei, solicitare si prezentare raport)

Contactarea ambasadelor tarilor in care intentionam sa participam la expozitii, pentru transmiterea invitatiilor si stabilirea unor intalniri cu reprezentantii acestora.

Participarea la targuri, expozitii
Cautarea expozitiilor potrivite
Inscriere, mentinerea relatiilor cu organizatorii (pentru articole, newslettere, materiale publicitare, organizarea standurilor)
Pregatire materiale pentru expozitii
Amenajarea standului
Pregatirea rapoartelor post expozitie


01.05.2012 - 30.09.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Redactarea anumitor documente pentru managementul firmei
Pastrarea in ordine a tuturor documentelor si corespondentei specifice
Convocarea participantilor la sedinte
Pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de firma
Solicitarea, respectiv transmiterea managementului informatiile necesare dezvoltarii si implementarii proiectelor alocate de catre Directorul General
Planificarea si organizarea agendei Directorului General
Organizarea deplasarilor in tara si in afara tarii.
Traducerea anumitor documente (adrese, fise tehnice, certificate de conformitate, manuale de utilizare) in si din limba engleza.
Realizarea prezentarilor pentru intalnirile Directorului General
Participarea la sedinte si intalniri ale Directorului General
Realizarea de chestionare: chestionar de evaluare a competentelor de ladership, chestionar privind perceptia asupra industriei de securitate, chestionar privind comunicarea si lucrul in echipa.
Participarea activa la diverse conferinte, targuri si expozitii dedicare sistemelor si serviciilor de securitate, in calitate de expozant, fiind implicata atat in organizarea si amenajarea standului de prezentare a companiei, cat si in organizarea unora dintre evenimente.

01.09.2010 - 31.12.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: operator foto

Responsabilitati:

Realizarea cataloagelor de prezentare
Realizarea de materiale promotionale
Participarea activa la procesul de vanzare prin realizarea de intalniri cu clientii pentru promovarea si vanzarea produselor si serviciilor oferite de firma
Realizarea fotografiilor solicitate de clienti
Prelucrare photoshop
Realizarea de albume foto digitale

13.08.2009 - 29.07.2010

Departament: altele

Titlu Job: operator foto

01.04.2008 - 31.03.2009

Departament: asigurari

Titlu Job: consultant financiar

Responsabilitati:


Responsabilitatile consultantului financiar:
- prospectarea pietei tinta si identificarea noilor clienti;
- identificarea necesitatilor financiare ale potentialilor clienti;
- crearea si dezvoltarea portofoliului propriu de clienti;
- promovarea produselor si serviciilor companiei;
- negocierea si incheierea contractelor;
- servicii post-vanzare pentru portofoliul propriu de clienti

01.03.2007 - 30.09.2007

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

Organizarea activitatii firmei
Redactarea documentelor necesare desfasurarii activitatii zilnice
Asigurarea transmiterii documentelor prin fax, e-mail
Contactarea beneficiarilor cursurilor pentru solicitarea participarii la acestea
Actualizarea bazei de date a documentelor

studii

 

Facultati:

2013 - 2015 Masterat: Marketing si Comunicare in Afaceri la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Craiova.

Premii

Certificari
Nov 2016 - Feb 2017: Certificare in Marketing
Exec - Edu
Indicatorii monitorizati de marketeri. Avantaje si pericole.
Comportamentul clientilor pe pietele B2B si B2C
Segmentarea pietei. Strategiile de tintire
Pozitionarea pe piata
Planul de marketing
Realizarea unei cercetari de marketing
Metode de culegere a informatiilor
Valoarea capitalizata in brand. Strategii si modele de branding
Cum se schimba strategiile de distributie in conditiile dezvoltarii comertului electronic si comportamentului omni-channel al cumparatorilor
Instrumentele comunicarii de marketing
Noi instrumente de marketing digital
Capcanele diferitelor metode de stabilire a pretului
Cum poti adapta pretul la client, produse, piete?
Simulare BrandPro
Traininguri
Mar 2013 - Jun 2013: Publiconsulting Expert
Curs de perfectionare - Asistent Manager

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close