Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.09.1989

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:22.09.2011

obiectiv

 

Obiectivul meu este gasirea unui job in cadrul caruia sa-mi pot perfectiona aptitudinile,calitatile, astfel incat sa aduc un plus de valoare companiei in care lucrez si sa pot evolua cu pasi siguri in cariera.

Salariu: nespecificat

Beneficii: negociabil

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Juridic, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Administrativ / Logistica, Functii publice, Achizitii, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2013 - 31.07.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: europe sourcing specialist

Responsabilitati:

-Identificarea nevoilor tuturor departamentelor din companie, si colaborarea cu acestea, in vederea rezolvarii tuturor cerintelor la cel mai satisfacator grad;
- Activitati de studiere a pietei, bidding, colectarea continua de informații / analize de piata pentru a identifica furnizori alternativi, solutii imbunatatite aparute pe piata;
- Stabilirea legaturilor comerciale cu furnizorii;
- Organizarea si conducerea negocierilor in conformitate cu regulile existente si politica interna a companiei (pregătirea şi trimiterea pe piata a documentelor RFP/RFQ; analizarea si evaluarea ofertelor comerciale; realizarea negocierilor; pregătirea documentaţiei pentru obţinerea aprobărilor necesare; pregătirea, negocierea şi obţinerea semnăturilor necesare pentru contract );
- Gestionarea managementului furnizorilor:
- Asigurarea transparenei cheltuielilor locale corespunzatoare portofoliului de furnizori;
- Derularea activitatilor de Sourcing;
- Primirea contractelor din Europa in scopul monitorizarii active a acestora si gestionarea solicitarilor de modificare a contractelor în vigoare;
- Completarea de formulare interne(VPQ), realizarea obiectivelor / indicatorilor de performanta si indeplinirea cerintelor de raportare;
- Redactarea de rapoarte pentru diverse departamente, cat si pentru Global Sourcing;
- Revizuire contracte, ca activitate de natura juridica;
- Meeting-uri, dezbateri, conferinte cu membrii echipei din celelalte locatii europene ;
- Activitati administrative (scanare, arhivare);

01.06.2012 - 31.10.2012

Departament: juridic

Titlu Job: trainee

Responsabilitati:

Realizarea unor documente interne (cereri, notificari, procese verbale)
Participarea la realizarea de due diligence;
Asistenta avocatilor in cadrul activitatilor din instanta
Pregatirea dosarelor de executare silita.
Research.
Mentinerea legaturii cu institutiile statului.

01.11.2010 - 31.05.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: manager assistant

Responsabilitati:

Intocmirea de business-plan-uri.
Realizarea de evenimente in scopul promovarii companiei.
Mentinerea contactului cu clientii existenti.
Atragerea de noi clienti.
Alte activitati de natura administrativa, economica (secretariat, contabilitate primara).

01.07.2010 - 30.07.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: practica

Responsabilitati:

Arhivare documente
Contabilitate primara
Plati online

01.09.2008 - 15.02.2010

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: manager assistant

Responsabilitati:

Activitati de secretariat: receptionarea apelurilor, indrumarea clientilor, arhivarea documentelor, traduceri, utilizare fax/scanner, intocmirea de facturi/chitante, alte activitati de protocol.

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: Administrarea Afacerilor Mici Si Mijlocii la Universitatea Bucuresti din Bucuresti.
2009 - 2013 Facultate: Drept la Nicolae Titulescu din Bucuresti.
2008 - 2011 Facultate: Comert la Academia De Studii Economice Bucuresti din Bucuresti.
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: la din Bucharest.

Activitati extracurriculare

Practica bancara intr-un centru de procesare;

Premii

Atestat de informatica;

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close