 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 28.01.1991 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:05.12.2013
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: 6.500,00 USD / luna Beneficii: Sambata si Duminica libere ( Facultate ) Tip job: Full time Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.12.2017 - prezent Departament: administrativ / logistica Titlu Job: engineering & purchasing Responsabilitati: Suport pentru departamentul de Engineering and Purchasing:
Achizitii:
– Stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale;
– Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune a acestora.
– Raspundere pentru calitatea negocierii contractelor/actelor aditionale cu furnizorii;
– Raspundere pentru calitatea si cantitatea produselor achizitionate;
– Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori;
– Negocierea contractelor de furnizare;
– Gestionarea eficienta a stocurilor;
– Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala.
Bugete: investitii si service charge.
-Stabilirea sumelor alocate pentru bugetele anuale impreuna cu managerul de departament.
-Mentinerea cheltuielilor lunare in liniile de bugete
-Manageriera a 28 de linii de buget
Contracte/proiecte
-Asigurarea ca toate contractele sunt in termen
-Asigurarea ca serviciile subcontractorilor se intampla in timpul termenelor stabilite contractual
-Urmarirea mentenantei periodice si facturarea serviciilor.
Facturari:
-Introducerea facturilor in programul de facturare a companiei
-Stabilirea fiecarui cost-pe ce linie de buget se duce
Mediu:
-Centralizarea formularelor de uleiuri uzate ale chiriasilor mall-ului
-Verificarea autorizatiilor de mediu ale acestora
-Verificarea periodica a mediei cantitatii uleiurilor arse
Generalitati:
-Centralizarea activitatilor zilnice ale tehnicienilor
-Centralizarea si repartizarea cererilor de concediu
-Centralizarea rapoartelor de mentenanta a 480 de chiriasi
-Centralizarea proceselor verbale de la subcontractori in urma mentenantei sau a reparatiilor |
|
01.07.2016 - 28.02.2017 Departament: management Titlu Job: site manager Responsabilitati: Departament: Operational in cadrul mall-ului "Park Lake" |
|
01.04.2016 - 31.07.2016 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: junior facility manager Responsabilitati: Locatie: America House
Departamentul de mentenanta |
|
01.10.2015 - 31.01.2016 Departament: vanzari Titlu Job: sales account manager Responsabilitati: Bursa Internationala de marfuri si investitii, vanzari bunuri, comoditati, lichiditati, actiuni. |
|
01.05.2014 - 31.10.2014 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: receptioner Responsabilitati: Front Office
Contabilitate primara: PR-uri, receptie de servicii, receptie de bunuri (SAP)
Comenzi: Apa, Papetarie, Flori, Mancare,Cafea, Pahare etc
Preluare apeluri telefonice
Sortare Corespondenta
Intampinare Curier
Agende Logistice
Rezervari Hotel: Anglia, Rusia etc
Intampinarea vizitatorilor straini/romani
Organizare vizite |
|
01.11.2011 - 30.04.2014 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: assistant facility manager Responsabilitati: Intocmirea rapoartelor,
CCTV,
Control Acces,
Oferte Extra Works,
Contabilitate primara,
Comunicare prin e-mail/telefon cu chiriasii cladirii,
Intocmirea si aranjarea dosarelor,
Stabilirea intalnirilor pentru Faciity Manager.
Coordonarea personalului tehnic, curatenie, receptie |
| studii | |
|
Facultati: 2018 - prezent Facultate: Stiintele Comunicarii la Universitatea de Ecologie Bucuresti din Bucuresti.
Premii Traininguri
Mar 2015 - Mar 2015: Vanzari- Bursa Internationala
Aug 2014 - Aug 2014: Customer Service
Aug 2014 - Aug 2014: Time management
Aug 2014 - Aug 2014: Communication skills
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) spaniolă(incepator,mediu,incepator) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|