Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.01.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.12.2013

obiectiv

 

Salariu: 6.500,00 USD / luna

Beneficii: Sambata si Duminica libere ( Facultate )

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2017 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: engineering & purchasing

Responsabilitati:

Suport pentru departamentul de Engineering and Purchasing:

Achizitii:
– Stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale;
– Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune a acestora.
– Raspundere pentru calitatea negocierii contractelor/actelor aditionale cu furnizorii;
– Raspundere pentru calitatea si cantitatea produselor achizitionate;
– Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori;
– Negocierea contractelor de furnizare;
– Gestionarea eficienta a stocurilor;
– Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala.

Bugete: investitii si service charge.
-Stabilirea sumelor alocate pentru bugetele anuale impreuna cu managerul de departament.
-Mentinerea cheltuielilor lunare in liniile de bugete
-Manageriera a 28 de linii de buget

Contracte/proiecte
-Asigurarea ca toate contractele sunt in termen
-Asigurarea ca serviciile subcontractorilor se intampla in timpul termenelor stabilite contractual
-Urmarirea mentenantei periodice si facturarea serviciilor.

Facturari:
-Introducerea facturilor in programul de facturare a companiei
-Stabilirea fiecarui cost-pe ce linie de buget se duce

Mediu:
-Centralizarea formularelor de uleiuri uzate ale chiriasilor mall-ului
-Verificarea autorizatiilor de mediu ale acestora
-Verificarea periodica a mediei cantitatii uleiurilor arse

Generalitati:
-Centralizarea activitatilor zilnice ale tehnicienilor
-Centralizarea si repartizarea cererilor de concediu
-Centralizarea rapoartelor de mentenanta a 480 de chiriasi
-Centralizarea proceselor verbale de la subcontractori in urma mentenantei sau a reparatiilor

01.07.2016 - 28.02.2017

Departament: management

Titlu Job: site manager

Responsabilitati:

Departament: Operational in cadrul mall-ului "Park Lake"

01.04.2016 - 31.07.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: junior facility manager

Responsabilitati:

Locatie: America House

Departamentul de mentenanta

01.10.2015 - 31.01.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: sales account manager

Responsabilitati:

Bursa Internationala de marfuri si investitii, vanzari bunuri, comoditati, lichiditati, actiuni.

01.05.2014 - 31.10.2014

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Front Office

Contabilitate primara: PR-uri, receptie de servicii, receptie de bunuri (SAP)
Comenzi: Apa, Papetarie, Flori, Mancare,Cafea, Pahare etc
Preluare apeluri telefonice
Sortare Corespondenta
Intampinare Curier
Agende Logistice
Rezervari Hotel: Anglia, Rusia etc
Intampinarea vizitatorilor straini/romani
Organizare vizite

01.11.2011 - 30.04.2014

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: assistant facility manager

Responsabilitati:

Intocmirea rapoartelor,
CCTV,
Control Acces,
Oferte Extra Works,
Contabilitate primara,
Comunicare prin e-mail/telefon cu chiriasii cladirii,
Intocmirea si aranjarea dosarelor,
Stabilirea intalnirilor pentru Faciity Manager.
Coordonarea personalului tehnic, curatenie, receptie

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Facultate: Stiintele Comunicarii la Universitatea de Ecologie Bucuresti din Bucuresti.

Premii

Traininguri
Mar 2015 - Mar 2015: Vanzari- Bursa Internationala

Aug 2014 - Aug 2014: Customer Service

Aug 2014 - Aug 2014: Time management

Aug 2014 - Aug 2014: Communication skills

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

spaniolă(incepator,mediu,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close