Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 27.06.1996

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:26.10.2017

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Dezvoltare personala

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Inginerie

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2020 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: engineer enterprise service desk

Responsabilitati:

Offer escalations for technical issues that couldn't be resolved by the L1 Support.
Troubleshooting B2B solutions including:
- BGP peers
- MPLS VPN solutions
- EoMPLS virtual circuits,
- OSPF, EIGRP, RIP in PE-CE routing environment
- HSRP
Modify configuration on the CPEs according to the customers demanding (BGP policies, DHCP, DNS)
Verify that the new installation services are functional according to customer requirements

01.10.2018 - 31.03.2020

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: b2b customer support engineer

Responsabilitati:

Providing technical support to Wholesale and Large B2B Customers;
Troubleshooting B2B customer solutions including:
- MPLS VPN solutions
- EoMPLS virtual circuits,
- L2 circuits, STP, switching
Other responabilities included:
• open trouble tickets for top corporate customers and assure problem fixing in the agreed SLA
• monitor the network for any alarms that might indicate an interruption of the customer’s service and troubleshoot pro-actively

01.03.2018 - 31.10.2018

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: junior noc support engineer

Responsabilitati:

Bucharest, Romania
- VoIP equipments alarms monitoring
-Troubleshooting inbound tickets for important customers
-Implementing vendor's rates (manually and automatic)
-Special routing
-Monitoring all traffic of the company for good stats all the time

studii

 

Facultati:

2015 - prezent Colegiu / Studii postliceale: CTI la Facultatea de electronica telecomunicatii si tehnologia informatiei din Bucuresti.
2011 - 2015 Liceu / Școală profesională: matematica/informatica la Colegiul National Vlaicu Voda din Curtea de Arges.
2003 - 2011 Școală generală: mate/info la Colegiul National Vlaicu Voda din Curtea de Arges.

Premii

Certificari
Feb 2020 - Feb 2020: Cisco / CCNA Routing&Switching (R&S)
https://www.youracclaim.com/badges/368387b3-d073-4bc9-9fc8-7b291d1bccba/linked_in



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close