Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.02.1992

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.04.2013

obiectiv

 

Sunt o persoana dinamica si intotdeauna incerc sa imi ating limitele. Sunt dornica sa invat lucruri noi si sunt foarte receptiva cu acestea. Sper ca pe viitor sa incep o cariera pe plan economic si sa am un job stabil.

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci, Management

Oras de lucru: Buzau, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2020 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist in economie generala

Responsabilitati:

Financiar-contabil
- inregistrarea facturilor de furnizori (transport, chirie, utilitati, stocuri, investitii, etc.)
- emiterea de NIR-uri, Bonuri de consum, fise limita
- inregistrarea si emiterea facturilor către clienti.
- verificarea jurnalelor de vânzari si cumparari
- efecturarea platilor si incasarilor prin banca/casa
-inregistrarea operatiilor prin casa si banca (ron/valuta)
- verificarea registrelor de casa/banca (banca in lei si valuta)
- mentinerea colaborarii cu declarantii vamali, plata TVA-ului in vama si inregistrarea declaratiei vamale
- operare Intrastat si depunere declaratii
Resurse umane:
- intocmirea pontajului zilnic/lunar.
- emiterea actelor necesare salariatilor (adeverinta salariat, medicala, concediu crestere copil, etc).
- colectarea actelor pentru angajare
- crearea contractului individual de munca, fisa postului, Anexa GDPR, alte anexe.
-desfacerea contractelor de munca
- operare Revisal
- calcularea salariilor și efectuarea statelor de plata (avans plus rest de plata)
- decontarea abonamentelor de transport ale salariatilor
- planificarea concediilor de odihna
- emiterea deciziilor/actelor aditionale autonome/colective pentru modificare salarii, functie
-verificarea, completarea si transmiterea Certificatelor de concediu medical catre Casa asigurarilor de sanatate.

01.09.2019 - 31.01.2020

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist - contabilitate generală

Responsabilitati:

- pregătirea documentelor în vederea contabilizarii.
- verificarea documentelor preluate de la clienti
- inregistrarea documentelor clienților (facturi, NIR-uri, casa în lei, extrase bancare etc.)
- verificarea jurnalelor (cumpărări/vânzări)
- verificarea registrelor (casă / bancă)
- sustinerea inventarelor
- reglarea stocurilor

01.03.2018 - 30.04.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil primar - operator pc

Responsabilitati:

- contabilitate primara: emiterea de NIR-uri, avize, facturi, bonuri de consum, ajustări de stocuri, contabilizare inventar
- procesarea si finalizarea comenzilor clientilor (inclusiv drop-shipping)
- comandare marfa furnizor
- pastrarea imaginii firmei (imbunatatirea relatiei cu clientii si furnizorii)
- adaugarea de noi produse in nomenclator (manual/incarcare feed-uri)
- rezolvarea problemelor de garantie/retururi
- receptionarea mărfurilor
- participare in comisia de inventariere
- pregatirea documentelor cerute de manager
- primirea si expedierea documentelor catre parteneri
- redactare contracte furnizori/clienti , cereri concediu, etc.
- coordonarea echipei in rezolvarea situatiilor cu clientii
- introducerea in mediul de lucru a nou venitilor si implicare totala in training-ul acestora.

studii

 

Facultati:

2016 - 2019 Facultate: Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori la Academia de Studii Economice din Buzau.
2007 - 2011 Liceu / Școală profesională: Servicii / Tehnician in administratie publica la Colegiul Economic Buzau din Buzau.

Premii

Certificari
Dec 2010 - Mar 2019: Certificat Operator PC
Utilizare:
- Microsoft Office (intocmire documente Word, Excel, Power Point)
- E-mail
- Retele socializare
- programe contabile: Pluriva ERP ; Smartbill; Sava; Clarvision ERP.
- platformă sustinere site : Gomag
Hobby-uri
Plimbarile in natura, Cititul, Mersul la cinema, Sport



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close