Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 16.07.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:02.09.2004

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Persoana sociabila, dinamica, rezistenta la stres dispusa sa invete lucruri noi si sa experimenteze noi provocari, cu vasta experienta in lucrul cu publicul, vanzari, contabilitate, achizitii, marketing. Posesor de permis de conducere fara incidente, disponibil la deplasari.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Respectarea programului de lucru, pregatire profesionala in cadrul companiei, garantia locului de munca.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Altele, Publicitate, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Merchandising / Promoteri, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bacau, Iasi, Roman, Vaslui, Piatra Neamt, Pascani

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2016 - 31.01.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: economist in comert si marketing, referent marketing vanzari

Responsabilitati:

Intocmirea facturilor catre clienti, verificarea stocului de marfa, inregistrarea datelor contabile, facturi, chitante, jurnal de banca, jurnal de casa etc. pana la nivel de declaratii si bilant.
Gestionarea stocului de marfa si organizarea inventarului la fiecare sfarsit de luna si de an.
Intocmirea ofertelor comerciale pentru cererile de oferta venite din partea clientilor, dupa analiza costurilor si a marjei de profit.
Redactarea de cereri catre partenerii producatori si dealeri si intocmirea comenzilor de productie dupa analiza ofertei.
Contactarea clientilor din baza de date si indentificarea altora noi, in vederea promovarii produselor societatii prin prezentarea de oferte.
Activitati de logistica, contactare case de expeditie, programare camioane, intocmirea documentelor de transport, analiza costurilor pentru fiecare transport.

01.07.2015 - 30.04.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: gestionar depozit

Responsabilitati:

Receptie marfa, preluare comenzi, facturare, verificarea stocului, intocmirea documentelor contabile primare, incasarea sumelor datorate de clienti, plasarea de comenzi catre furnizor, coordonare angajati.
Gestiunea stocului de marfa, organizarea de inventare periodice si participarea activa la acestea.

01.05.2013 - 31.07.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

Consilierea clientilor in magazin, receptia de marfa si expunerea la raft, analiza dosarelor de credit si intocmirea contractelor, receptia produselor defecte de la clienti si urmarea procedurilor de trimitere in service, intocmirea contractelor de telefonie mobila si internet, realizarea documentatiei contabile primare, facturare si incasare.

01.09.2012 - 10.02.2013

Departament: confectii / design vestimentar

Titlu Job: administrator magazin

Responsabilitati:

Aprovizionarea cu marfa a magazinului, consilierea clientilor, asezarea produselor la raft, contabilitatea primara.

01.11.2010 - 31.12.2011

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent turism

Responsabilitati:

Eliberarea biletelor de calatorie, asigurarea serviciilor de coletarie si transfer de bani, realizarea transferurilor de calatori pe perioada delegarii in strainatate si inbarcarea acestora in autocare,intocmirea actelor de sfarsit de zi si de luna, publicitate.

01.05.2008 - 30.06.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator pc contabilitate primara.

Responsabilitati:

Responsabilitatile mele zilnice in cadrul firmei erau: prelucrarea si introducerea documentelor contabile in baza de date (facturi, chitante,nir-uri, op-uri etc), depunerea declaratiilor la organele fiscale pentru fiecare client in parte, preluarea actelor contabile de la diferitii clienti, incasarea sumelor datorate si efectuarea platilor la bugetul de stat.
Fiind o firma cu domeniu de activitate restrans, si avand sarcini precise nu pot spune ca am avut realizari semnificative in cadrul societatii, cu exceptia indeplinirii la timp a sarcinilor atribuite astfel incat firma sa nu inregistreze interzieri si sanctiuni fata de clientii sai.

studii

 

Facultati:

2005 - 2008 Facultate: Facultatea de economia afacerilor, specializarea Marketing la Universitatea "George Bacovia", Facultatea de Administrarea Afacerilor si Marketing. din Bacau.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close