Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.08.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:12.12.2008

obiectiv

 

Sa am o activitate profesionala care implica dezvoltare continua.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Pauza de masa,

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Import - export, IT Software, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2011 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: economist cu atribuții de consultant

Responsabilitati:

RESPONSABILITILE POSTULUI DE ECONOMIST :

 Realizare cereri de finanţare, planuri de afaceri, studii de fezabilitate, documentaţii de avizare şi toate documentele specifice diverselor tipuri de programe
 Realizare oferte de servicii necesare participării firmei la licitaţii organizate de diverse firme şi instituţii publice pentru contractarea serviciilor de consultanţă;
 Participarea la implementarea mai multor proiecte simultan pe diverse tipuri de programe;
 Responsabil de implementarea în bune condiţii a proiectelor aflate în derulare următoarele tipuri de lucrări: documentaţii pentru atribuirea contractelor de achiziţie publică, rapoarte de progres, precum şi toate documentele necesare implementării în bune condiţii a proiectelor repartizate;
 Participarea la promovarea serviciilor şi acordă consultanţă de specialitate colaboratorilor externi, potenţiali clienţi ai firmei;
 Participarea la training-uri în domeniul scrierii şi implementării proiectelor adresate consultanţilor, forme de perfecţionare profesională dispuse de conducerea firmei;
 Participarea, la informările lunare ale firmei, privind iniţierea sau finalizarea de lucrări din cadrul firmei;
 Centralizarea informaţiile colectate cu ocazia participării la diferite evenimente profesionale;

RESPONSABILITILE POSTULUI DE CONSULTANT

 Coordonare şi monitorizare planificarea achiziţiilor de lucrări / bunuri sau servicii aferente proiectelor repartizate de consultantul senior;
 Coordonare şi monitorizare elaborarea documentaţiei de atribuire pentru fiecare tip de achiziţie (fişa de date a achiziţiei, caietul de sarcini, contractul cadru, formulare ) aferente proiectelor repartizate de consultantul senior;
 Coordonare şi monitorizare elaborarea anunţului / invitaţiei de participare pentru fiecare tip de achiziţie aferente proiectelor repartizate de consultantul senior;
 Coordonare şi monitorizare primirea ofertelor depuse de operatorii economici participanţi la achiziţiile de lucrări/ bunuri/ servicii aferente proiectelor repartizate de consultantul senior;
 Coordonare şi monitorizare deschiderea ofertelor depuse de operatorii economici participanţi la achiziţiile de lucrări/ bunuri/ servicii aferente proiectelor repartizate de consultantul senior;
 Examinarea şi evaluarea ofertelor depuse în cadrul achiziţiilor aferente proiectelor repartizate de consultantul senior;
 Coordonare şi monitorizare comunicarea rezultatului procedurii pentru achiziţiile aferente proiectelor repartizate de consultantul senior ;
 Coordonare şi monitorizare semnarea contractului de lucrări / bunuri sau servicii pentru achiziţiile aferente proiectelor repartizate de consultantul senior;
 Întocmirea rapoartelor de progres elaborate de către echipele de management din cadrul proiectelor repartizate de consultantul senior;
 Întocmirea cererilor de rambursare elaborate de către echipele de management din cadrul proiectelor repartizate de consultantul senior;
 Realizarea materialelor de informare şi publicitate elaborate de către echipele de management din cadrul proiectelor repartizate de consultantul senior;
 Elaborarea notificărilor şi sau oricăror alte documente necesare implementării proiectelor repartizate de consultantul senior;

• Asistenţă tehnică specializată în acţiuni de monitorizare şi control la faţa locului a proiectelor finanţate din fonduri structurale, încheiat între Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri şi Asocierea SC PROCONSULT SRL

Lucrări reprezentative:
- Consultanta pentru elaborarea elaborare Plan de afaceri pentru SC CRONOS SRL „Consolidarea şi dezvoltarea durabilă a sectorului productiv în cadrul SC CRONOS SRL” prin finanţat din Programul POS CCE, Domeniul Major de Intervenţie 1.1
- Elaborare Studiu de fezabilitate pentru SC VARIOUS PLAST - “ÎNFIINŢARE ATELIER DE PRODUCŢIE MASE PLASTICE DE LARG CONSUM ŞI ARTIZANAT“, APDRP 312
- Consultanţă la elaborarea documentaţiei de atribuire in cadrul POR 2007-2013, Axa Prioritara 4 Domeniul major de intervenţie 4.3 Beneficiari: SC SICAL SRL
- Consultanţă oferită în managementul proiectului în cadrul POS CCE 2007-2013, Axa Prioritara 1 Beneficiari: SC LIN IMPEX SRL, SC SILVANI SRL, SC EUROCOGEN SRL
- Consultanta la elaborarea cererii de finanțare și Studiu de fezabilitate in cadrul Schemei de ajutor de stat HG 1680/2008, Beneficiar: MARTUR AUTOMOTIVE SEATING AND INTERIORS SRL
- Consultant junior in cadrul proiectului „Creşterea capacităţii RTR de a dezvolta vehicule noi inovative şi competitive” - POS CCE, POLI DE COMPETITIVITATE, Beneficiar: Renault Romania

studii

 

Facultati:

2009 - 2013 Facultate: ECONOMIE la Facultatea de Administratie si Afaceri, UNIVERSITATEA DIN BUCURESTI din BUCHAREST.
2009 - 2012 Facultate: JURIDIC / Drept la Facultatea de Drept, UNIVERSITATEA ROMANO AMERICANA din BUCHAREST.
2011 - 2011 Liceu / Școală profesională: MANAGER DE PROIECT la Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi de către Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului din BUCHAREST.

Premii

Certificari
Nov 2011: Certificat Manager de proiect
Mar 2009: Certificat Cambridge

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close