Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.12.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.10.2005

obiectiv

 

Urmaresc progresul in tot ceea ce fac. Caut oportunitatea de a lucra in cadrul unei echipe care pune accent pe obiectivism, pe valori si pe constientizarea abilitatilor fiecarui membru din echipa.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Achizitii

Oras de lucru: Baia Mare

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2017 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist controlul costurilor si salarizare

Responsabilitati:

In prezent ocup doua posturi: Control costuri masini/utilaje si Calcul salarii, munca fiind structurata astfel:
- intocmirea pontajelor si foilor de calcul salarial pentru 80 de angajati: tesa, paza, sefi santiere, ateliere si echipele lor;
- calcul costuri pentru 110 masini si utilaje din parcul auto;
- calcul tarifar si prestatii pentru cele de mai sus.

01.02.2015 - 31.01.2017

Departament: achizitii

Titlu Job: specialist achizitii

Responsabilitati:

- analiza cereri de achizitie pentru marfurile atribuite;
- intocmire cereri de oferta, analize oferte, negociere si plasarea comenzilor de achizitie catre furnizori interni si externi folosind programul informatic si cel contabil, monitorizare receptie documente: facturi, certificate de conformitate, documente de transport, intocmire comenzi de transport in program informatic;
- urmarirea fluxului informational intre UACE si furnizori, asigurand sosirea la timp a comenzilor, lamurirea oricaror aspecte in derularea procesului de achizitie;
- creare si intretinere baze de date pentru tipurile de marfa alocate;
- desfasurarea activitatii pe baza procedurilor interne ale societatii;
- delegatii la furnizori externi pe probleme de achizitii;
- permanenta comunicare cu managerul de departament si colegii in vederea obtinerii celor mai bune rezultate in procesul de achizitie;
Realizari: incadrare in bugete, aprovizionare in timp util, gasirea variantelor optime raport calitate pret, incadrarea in standarde.
Benefici: salar fix, bonuri de masa, bonusuri anuale, premii.

01.01.2012 - 31.01.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: specialist marketing, asistent manager

Responsabilitati:

- promovare, ofertare, negociere, contractare si vanzarea produselor din portofoliu;
- efectuare masuratori specifice, schite mobilier, proiectare bai DOMUS 3D, completare formulare specifice, transmitere comenzi catre furnizori;
- creare si actualizare permanenta baze de date: furnizori romani si straini, clienti parteneri;
- organizare importuri;
- intocmire receptii marfa, grafice transport livrari, raport zilnic, lunar de activitate a punctului de lucru;
- delegat sa particip la expozitiile internationale de profil;
- subordonat direct managerilor.
Realizari:
Am inceput prin a implementa o metodologie de lucru necesara bunei desfasurari a activitatii, am gasit noi furnizori negociind conditii contractuale avantajoase, am obtinut beneficii suplimentare de la vechii furnizori, am creat baze de date extrem de utile pentru activitatea societatii, prin munca depusa participand la cresterea vanzarilor, am consiliat corect si obiectiv managerii in privinta pozitiei noastre pe piata si a unei viabile strategii de dezvoltare.
Referinte: Manager Sabau Maricica: 0722-330.442 si Manager Sabau Ioan: 0722-397.709
Beneficii: salar fix plus bonus in functie de realizari.

01.02.2009 - 31.03.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: coordonator vanzari maramures, satu mare

Responsabilitati:

- promovare ferestre Q-Fort, efectuare masuratori, proiectare WinArhi, ofertare, negociere, intocmire contracte si documentate tehnica, completare instrumente de plata si efectuare plati, receptii marfa;
- participant la training-uri de specialitate;
- recrutare si selectie personal pentru vanzari, asistenta manageriala.
Referinte:
Dir. General Casa Noastra d-ul Ovidiu Vasilescu, tel : 0729.330.645
Dir. Regional Vanzari Casa Noastra d-ul Simion Lupsan, tel : 0729.800.404

01.08.2005 - 31.01.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: coordonator activitati comerciale

Responsabilitati:

- promovare, ofertare, negociere, contractare, vanzare mobilier serie si personalizat, electrocasnice si accesorii;
- masuratori specifice mobilier, desen schite mobilier, intocmire registre de evidente, aministrare baze de date, intocmire formulare comenzi, receptii marfa, receptii montaj;
- colaborare departament productie-aprovizioanare, implicata in activitati organizatorice pentru targuri si expozitii.
Realizari:
Am crescut numarul de clienti, am extins vanzarea de electrocasnice la patru marci diferite, fiind premiata de fiecare furnizor in parte pentru atingerea obiectivelor per partener comercial.
Referinte: la cerere

01.08.2002 - 01.08.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari showroom

Responsabilitati:

- consiliere clienti, promovare, ofertare, negociere, vanzare mobilier, electrocasnice si accesorii, participant la traininguri de vanzari si negociere.
Realizari:
Acest post mi-a oferit debutul in campul muncii, iar cea mai mare realizare a fost participarea la cresterea constanta a vanzarilor.

studii

 

Facultati:

2019 - prezent Masterat: Managementul Proiectelor Europene la Universitatea tehnica Cluj Napoca din Facultatea de Stiinte Baia Mare. Masterat in curs
1998 - 2002 Facultate: Marketing la Universitatea Oradea - Facultatea de Stiinte Economice din Oradea. Diploma de Licenta Marketing
1993 - 1997 Liceu / Școală profesională: Contabilitate la Liceul Economic nr. 2 din Sighetu-Marmatiei. Diploma Bacalaureat

Premii

Traininguri
Aug 2018: Harrison Consulting
Achizitii publice
Jan 2003 - Dec 2013: Vanzare, promovare, negociere, dezvoltare personala, management, oferite de: Bosch, Siemens, Hot Point, Pyramis, Franke, ANTres.

Certificari
Jul 2002: Atestat de predare in invatamantul preuniversitar

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close