Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.06.1976

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.04.2007

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Altele, Administrativ / Logistica, Agricultura, Functii publice, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Alimentatie / HoReCa, Management

Oras de lucru: Braila

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2019 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Efectuare inregistrari si evidente contabile.
*Prestari servicii contabilitate excternalizata

01.10.2017 - 31.07.2018

Departament: functii publice

Titlu Job: inspector asistent

Responsabilitati:

Evidența informatizată a persoanei, preluarea și analizarea documentelor și cerererilor de eliberare acte de identitate, eliberare acte de identitate;

01.04.2014 - 31.03.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrator contracte prestări servicii

Responsabilitati:

Managementul contractelor comerciale, organizarea oamenilor din subordine in vederea îndeplinirii obligațiilor contractuale; Administrarea bazei de date , implementarea contractelor și monitorizarea îndeplinirii condițiilor agreate cu marii traderi de cereale din țară; -implementarea electronică a drafturilor de contract și a anexelor cu tarife în softul de administrare; facturare prestări servicii, emitere acte de justificare a gestiunii de cereale; monitorizare recepții cereale cantitativ și calitativ, monitorizare depozitare și conservare, emitere ordin livrare cereale către punctele de lucru baze/silozuri Prutul din țară; urmărire și recuperare debite clienți; efectuare analize economice și rapoarte specifice: zilnice, lunare, pe fiecare campanie agricolă. -program contabilitate și gestiune : Sharp Agribiz, Attosoft.

01.01.2013 - 30.04.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: manager produs

Responsabilitati:

Prospectarea pietei, identificarea și soluționarea problemelor de produs în piață, identificarea oportunităților de îmbunătățire sau de creare a unor produse noi similare. Analiza de marketing, costuri și beneficii. Propuneri de îmbunătățire a produsului către furnizor (fabrica).

01.08.2009 - 31.07.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: referent economic

Responsabilitati:

*Monitorizare contracte închiriere în vederea îndeplinirii obligațiilor contractuale ale ambelor părți contractante: - facturare costuri contractuale chiriași Mall; - monitorizare încasări, măsuri recuperare debite (contactare telefonică, notificare, calculare și facturare penalități); - monitorizare și colectare cifre afaceri chiriași; - monitorizare, colectare garanții chiriași conform contract; - monitorizare, colectare asigurări chiriași conform contract; * Contabilitate primară; * Întocmire rapoarte financiare specifice zilnic, săptămânal, lunar, anual; * Notificari, adrese specifice activității societății; Program de contabilitate WinMentor, Saga.

01.01.2005 - 31.05.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Sarcini îndeplinite:
Întocmirea tuturor documentelor de contabilitate primară ale punctului de lucru Brăila (registru de casă, facturi, bonuri fiscale, avize , note de transfer/ recepție, balanță de stocuri, deconturi , ordine de deplasare, viramente interne, borderouri de depunere cecuri și bilete la ordin) ; evidența debitorilor (scadentar); evidența și înregistrarea extraselor de cont ; întocmirea rapoartelor de vânzare/ încasare; întocmirea rapoartelor de cheltuieli; întocmirea rapoartelor de gestiune ; secretariat : îndosarierea si arhivarea tuturor documentelor; transmiterea on-line a rapoartelor zilnice către sediul administrativ din Oradea al societătii.
Program de contabilitate și gestiune: Classgest, Assis.

01.02.2001 - 30.11.2004

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Contabilitate primara.

01.06.2000 - 31.10.2000

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: inginer economist

studii

 

Facultati:

1994 - 1999 Facultate: Inginerie economică la UȘAMV Bucuresti din BUCUREȘTI. Profil : Inginerie economica în agricultură
Specializare : Ingineria și gestiunea sistemelor agricole;
Licență: Inginer economist;

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close